Topic: Online Killzone 2 vs Resistance 2 vs Call of Duty 4 en/of 5

17 mei 2009om 20:36
[img]http://www.pushsquare.com/wp-content/uploads/2009/02/comparison3_resistancekillz.jpg[/img]

Wat is volgens jou de leukste/beste online shooter?

Is dat Resistance 2, Killzone 2 of Call of Duty 4 of 5?

En waarom?

23 reacties

1. User  avatar
    3343 XP

Call of Duty omdat de perks leuk zijn om te halen, hoog traint en de vele verschillende wapens die er te halen vallen, ookal is Killzone 2 ook niet slecht maar Resistance 2 vind ik niet het superst.

Wat vind jij een goede shooter dan?

0
  2. User  avatar
    3650 XP

Killzone2 🙂
    Rs2 Is leuk offline maar niet on!!
    En cod heb ik niet xD

0
  3. User  avatar
    66 XP

Ik vind Killzone 2 vet, maar wat overhyped en standaard units.
    Call of Duty 4 vind ik beter dan 5.
    En Call of Duty 4 vind ik dat je meer kan verdienen met wapens en upgraden van je wapens… meer keuze in wapens laat maar zeggen.

0
  4. User  avatar
    478 XP

CoD 4 was gewoon top klaar 😛 KZ 2 is iets te overhyped maar wel vet en Resistance 2 vond ik gewoon bagger.

0
  5. User  avatar
    903 XP

Resistance 2 is alleen offline leuk….op het begin speelde ik het veel online, maar dat gaat erg snel vervellen. Killzone 2 heb ik ook, singleplayer kort maar krachtig, online leuk, maar niet mijn ding. Cod5 is gewoon veel leuker online. Daarmee heb je veel challenges en ranks. Cod4 weet ik niet, want die heb ik nooit ‘echt’ online gespeeld, alleen met vrienden. Één ding weet ik wel zeker, modern warfare 2 wordt vetter dan deze allemaal.

0
  6. User  avatar
    915 XP

call of duty blijft heersen.

0
  7. User  avatar
    653 XP

CoD 4 blijft koning

0
  8. User  avatar
    3343 XP

[quote]CoD 4 blijft koning[/quote]

En waarom dan wel? 😛

[quote]Oorspronkelijk geplaatst door: [b]Tweek[/b]
    En waarom?[/quote]

0
  9. User  avatar
    1191 XP

[quote]

[b]Wat is volgens jou de leukste/beste online shooter?[/b]

[b]Is dat Resistance 2, Killzone 2 of Call of Duty 4 of 5?[/b]

En waarom?[/quote]

Jij zet een foto van Resistance 1 neer?

En ik vind Resistance 2 het best omdat ze bij Insomniac begrijpen hoe je een spel moet maken. Ik heb nog nooit,nog NOOIT! lag of iets dergelijks gehad bij Resistance 2 en ik heb 10 dagen in totaal gespeeld.
    Killzone 2 is ook leuk, maar hij kan niet evenaren aan Resistance 2, Ik vind call of Duty 4 & 5 niet leuk omdat je vrijwel altijd lag hebt. en dus nooit kan weten hoe goed je werkelijk bent in een spel. En bij Resistance 2 is het zo dat iedereen dezelfde wapens had en je geen voorsprong hebt op andere, Zoals bouncing betty`s, martyrdom of al die andere Nooby dingen. Bij Resistance is iedereen gelijk, dus niet naarmate je hogere levels bereikt, je steeds meer wint omdat je betere wapens hebt. Bij Resistance kan je alleen maar beter worden door zelf beter te worden in het spel. Dus geen Airstrikes, helikopters, honden of iets dergelijks.

0
  10. User  avatar
    3343 XP

[quote]Jij zet een foto van Resistance 1 neer?

En ik vind Resistance 2 het best omdat ze bij Insomniac begrijpen hoe je een spel moet maken. Ik heb nog nooit,nog NOOIT! lag of iets dergelijks gehad bij Resistance 2 en ik heb 10 dagen in totaal gespeeld.
    Killzone 2 is ook leuk, maar hij kan niet evenaren aan Resistance 2, Ik vind call of Duty 4 & 5 niet leuk omdat je vrijwel altijd lag hebt. en dus nooit kan weten hoe goed je werkelijk bent in een spel. En bij Resistance 2 is het zo dat iedereen dezelfde wapens had en je geen voorsprong hebt op andere, Zoals bouncing betty`s, martyrdom of al die andere Nooby dingen. Bij Resistance is iedereen gelijk, dus niet naarmate je hogere levels bereikt, je steeds meer wint omdat je betere wapens hebt. Bij Resistance kan je alleen maar beter worden door zelf beter te worden in het spel. Dus geen Airstrikes, helikopters, honden of iets dergelijks.[/quote]
    Ja, zo bekijk ik het dan ook weer inderdaad nadat ik dit gelezen heb. Straks val ik nog op Resistance 2. xD

0
  11. User  avatar
    2449 XP

KZ2 hoor, puur alleen door het clansysteem wat goed werkt. En dat is juist waarom ik net niet voor CoD4 heb gestemd, omdat er geen clansysteem in zit… En dat mis ik echt want al dat moeilijk doen via Consolegaming of Gamebattles is maar irritant…

0
  12. User  avatar
    558 XP

CoD 4, die heb ik gewoon het meest gespeeld en die blijft master!
    KZ2 is ook wel cool, maar ik vind dat je te snel dood gaat, en je komt telkens op het zelfde stukje terug, waar dan ook, welke modus dan ook..
    RS2 heb ik niet, dus daar kan ik niet over oordelen…

0
  13. User  avatar
    653 XP

[quote]En waarom dan wel? :P[/quote]

Omdat het de modern oorlog is er zijn perks enz. En mooie wapens zou kan ik wel ff door gaan :chococat_h4h:(<

0
  14. User  avatar
    9970 XP

ik heb de laatste keuze gedaan, omdat ik geen van alle heb 😛
    ik heb alleen Bad Company

0
  15. User  avatar
    6621 XP

Tot nu toe cod4 omdat ik nog kz2 niet heb gespeeld. Omdat het gewoon vet was kan het niet echt uitleggen. Het was gewoon leuk en alles klopt gewoon. Alleen beginnen die perks aardig op me zenuwen te werken soms. Naja deze week killzone 2 en kijken hoe die is. Heb hoge verwachtingen 🙂

0
  16. User  avatar
    9970 XP

COD4 en KZ2 vind ik echt niets aan online
    ik had de online beta van KZ2 gespeelt, en dat was ff leuk maarja

0
  17. User  avatar
    66 XP

Toch grappig om te zien dat de Call of Duty reeks en dan metname deel 4 toch hoog in het vaandel staat…

0
  18. User  avatar
    1536 XP

Restistance 2 ligt duizende lichtjaren voor op de rest.

0
  19. User  avatar
    3388 XP

Call Of Duty 4/5 heersen!!! Dat zijn gewoon super games! Je moet alleen niet te veel COD 5 spelen want dan gaat het vervelen:P Ik wissel een beetje af tussen die 2 games ^^ Bij killzone is het klote dat je geen perks hebt en je je wapens niet kan aanpassen…….. als ze dat erbij deden was KZ de lauwste

0
  20. User  avatar
    2574 XP

uit de keuzes die hier staan ga ik voor kz maar als 007:qos ertussen had gestaan was het die namelijk vanwege volgende:
    Killzone 2: kan je geen dekking zoeken maar je kan er gewoon op inlopen 😀
    Resistance 2: heb ik niet
    Call of Duty 4: heb ik niet
    Call of Duty 5: je moet dekking zoeken maar dat wil niet
    007:qos je kan gewoon dekking zoeken 😀 en voor degenen die niet begrijpen wat ik met dekking zoeken bedoel druk tijdens het spelen van kz2 [b]offline(jammergenoeg alleen maar offline :()[/b]maar eens op l2 dat bedoel ik met dekkingzoeken

0
  21. User  avatar
    1191 XP

Als je echt kritische mensen aan het werk zou zetten. Dus echte reviewers, dan zou Resistance 2 zeker weten bovenaan staan.

0
  22. User  avatar
    3388 XP

Door jou wil ik haast Resistance 2 gaan kopen……:l Maar doe het niet:P COD 4 was gewoon de beste shooter…….

0
  23. User  avatar
    186 XP

COD 4 ben ik op uitgekeken. Heb die ook dagen gespeeld. Wacht rustig op Modern Warfare 2.

Op dit moment roeleert Killzone 2. Strategie op een hogere plank. Enja de pracht van graphics zijn overduidelijk natuurlijk. Gewoon een vette ervaring.

0