Hey beste leden,
Misschien kwam deze vraag wel vaker voor. Ik zoek een spel. Het spel moet voldoen aan de volgende eisen..
– Minimaal 20/30 uur gameplay
– Actie/Avontuur/RPG van Genre
– Eventueel online mode
Ik heb veel games geprobeerd, zelf dacht ik nu aan Saints Row 2. Eerder dacht ik aan Bioshock, maar na een review te gelezen hebben vond ik er niets meer aan, omdat het simpelweg mijn stijl niet is. Als iemand een game kent die voldoet aan de eerste 2 eisen dan kan je hem hier opnoemen. Alvast Bedankt 🙂
PS: Ik weet niet of ik hier goed heb gepost of niet..?

Call of Duty – World at War…
Fallout 3
Elders scroll Obilivion
Killzone 2
Als je echt een goed spel wilt spelen dat minimaal 20/30 uur spelen is moet je Fallout 3 kopen:)
En het is een RPG
Mercenaries 2, heeft genoeg gameplay uren en is actie
infamous, over een 2 weken in de winkel. 30 uur aan gameplay, actie.
[url=http://www.ps3-sense.nl/2009/04/review-fallout-3/]Fallout 3[/url], een RPG.
Een prachtige game en ik heb zeker zelf al ingame 99 uur verspeeld stond er laatst. xD
Resident Evil 5! Ben je de eerste keer zeker 15 uur zoet mee:P Als je dan ook nog op andere modussen gaat doen ben je nog langer bezig! Het is alleen geen RPG game:P Maar wel met een hoop actie! Anders InFamous!!!^^
Je kunt je wapens upgraden dat is dan wel weer het idee van een RPG, maar Resident Evil 5 is inderdaad een hele goeie keuze!
Ik zou ook zeggen Metal Gear Solid 4, unieke ervaring, ook al is het geen 30 uur, maar de online mode en het verhaal maakt alles goed
[quote]Je kunt je wapens upgraden dat is dan wel weer het idee van een RPG, maar Resident Evil 5 is inderdaad een hele goeie keuze!
Ik zou ook zeggen Metal Gear Solid 4, unieke ervaring, ook al is het geen 30 uur, maar de online mode en het verhaal maakt alles goed[/quote]
Online is tog zwaar verneukt zeggen ze allemaal ?
Ik denk dat ik nu de keuze tussen Infamous en Fallout 3 zal moeten maken, even wachten op infamous en dan besluiten en ik hou Oblivion in mijn achterhoofd. Nog even een vraagje is Fallout een moderne shooter of toch weer zoiets als oblivion? (Aan alles te zien neem ik aan moderne shooter, maar toch maar even voor de zekerheid) Bedankt iedereen voor alle behulpzame reacties:)
– MGS heb ik al eens geprobeerd en is een beetje te langzaam als je me begrijpt.
– Resident Evil ben ik bang dat ik het veel te snel uitspeel.
Meerdere suggesties zijn welkom 🙂 Nogmaals bedankt iedereen !!
[quote]Online is tog zwaar verneukt zeggen ze allemaal ?[/quote]
Ik hoor juist dat de online modus best wel goed is, en totaal niet ”verneukt”. Mhmm.. Reden om even op internet te zoeken:D
[quote]Ik denk dat ik nu de keuze tussen Infamous en Fallout 3 zal moeten maken, even wachten op infamous en dan besluiten en ik hou Oblivion in mijn achterhoofd. Nog even een vraagje is Fallout een moderne shooter of toch weer zoiets als oblivion? (Aan alles te zien neem ik aan moderne shooter, maar toch maar even voor de zekerheid) Bedankt iedereen voor alle behulpzame reacties:)
– MGS heb ik al eens geprobeerd en is een beetje te langzaam als je me begrijpt.
Meerdere suggesties zijn welkom 🙂 Nogmaals bedankt iedereen !![/quote]
Uhm, fallout 3 is meer als oblivion maar toch ook wel modern, een beetje een mix daarvan..het is een erg leuk spel alleen slecht geport naar de playstation 3, geen dlc, bugs(minder dan voorheen maar toch nog bugs) en hij is lelijker dan op de x360…begrijp me niet verkeerd ik heb hem ook en uitgespeeld maar als ik nu moet kiezen, koos ik infamous(ps3 exclusive) en het lijkt me weer wat anders dan normaal..
[quote] Nog even een vraagje is Fallout een moderne shooter of toch weer zoiets als oblivion? (Aan alles te zien neem ik aan moderne shooter, maar toch maar even voor de zekerheid) Bedankt iedereen voor alle behulpzame reacties:)
Meerdere suggesties zijn welkom 🙂 Nogmaals bedankt iedereen !![/quote]
Fallout is géén shooter. In ieder geval niet zo snel als CoD. Het is duidelijk een RPG en dus ook de wat langzamere gameplay.
Na wat zoeken op internet heb ik een aantal games gevonden die mij wel aanspreken.
– Unreal Tournament
– Orange Box
– Dead Space
– Disgae 3
– Prototype (nog niet uit, maar wat houdt het in)
Heeft iemand ervaring met een van deze games. Ik denk namelijk dat ook een van deze games zouden kunnen voldoen aan mijn wensen en ik zou het op prijs stellen als iemand me meer vertelde over 1 van deze games. Als ik uit deze 4 niets kan vinden dan ga ik toch maar voor InFamous.
Ik denk dat het handig is als je gewoon wat reviews gaat lezen over deze games. Over de bovenste 4 zijn talloze reviews op het internet die jouw vragen als het goed is beantwoorden.
[quote]Na wat zoeken op internet heb ik een aantal games gevonden die mij wel aanspreken.
– Unreal Tournament
– Orange Box
– Dead Space
– Disgae 3
– Prototype (nog niet uit, maar wat houdt het in)
Heeft iemand ervaring met een van deze games. Ik denk namelijk dat ook een van deze games zouden kunnen voldoen aan mijn wensen en ik zou het op prijs stellen als iemand me meer vertelde over 1 van deze games. Als ik uit deze 4 niets kan vinden dan ga ik toch maar voor InFamous.[/quote]
Ik heb ervaring met deadspace, erg leuk maar 8 uur gameplay en niet echt replay value..prototype ook een erg vette game maar die komt pas in juni en is vergelijkbaar met infamous(superkrachten,open wereld)
orange box is slecht geport naar de ps3…
[quote]Ik denk dat het handig is als je gewoon wat reviews gaat lezen over deze games. Over de bovenste 4 zijn talloze reviews op het internet die jouw vragen als het goed is beantwoorden.[/quote]
Probleem met reviews is dat ze niet overeenkomen met elk doelgroep. Een gamer in Amerika zal misschien anders denken dan een gamer hier. Ik heb liever antwoorden van iemand die al eerder heeft gespeeld. Ik heb al wat reviews gelezen en zoals Callme zegt orange box is slecht geport en op gamespot geven ze er een 9 voor. Dan is er toch echt iets fout 😛
– Unreal Tournament
– Disgae 3
Dan blijven deze 2 nog over en dan is mijn vraag beantwoord 🙂
[quote]Probleem met reviews is dat ze niet overeenkomen met elk doelgroep. Een gamer in Amerika zal misschien anders denken dan een gamer hier. Ik heb liever antwoorden van iemand die al eerder heeft gespeeld. Ik heb al wat reviews gelezen en zoals Callme zegt orange box is slecht geport en op gamespot geven ze er een 9 voor. Dan is er toch echt iets fout 😛
– Unreal Tournament
– Disgae 3
Dan blijven deze 2 nog over en dan is mijn vraag beantwoord :)[/quote]
UT III zou ik gaan.