Wie weet er een spel om offline te spelen met splitscreen en dan voor 4 personen??
Ik spel op me werk veel met collega’s COD-WAW… hier kan het namelijk bij… maar we zoeken een beetje vernieuwing..
dus mocht iemand tips hebben… graag!!!
Wie weet er een spel om offline te spelen met splitscreen en dan voor 4 personen??
Ik spel op me werk veel met collega’s COD-WAW… hier kan het namelijk bij… maar we zoeken een beetje vernieuwing..
dus mocht iemand tips hebben… graag!!!
warhawk…..
buzz……….
Fifa 09 😉
Motorstorm: Pacific Rift.
Resident Evil 5 kan met z’n 2en:p dus zal je moeten wisselen ^^ Zeer vette game! En als je een gratis game wilt Ragg Doll Kung Fu!!!!! Die is zo uber ^^ Moet je wel een US account aanmaken, als je die niet hebt stuur je maar een PB mag je ff op de mijne
unreal tournement 3… toch?!
Littlebigplanet kan met z’n vieren offline en online
sport spelletjes
Rag Doll Kung Fu, nu gratis te downloaden!
Skate 2, Hall of Meat is vooral grappig
[quote]Rag Doll Kung Fu, nu gratis te downloaden![/quote]
GREAT GAME!!! Lekker trefballen echt super!! ^^ EN GRATIS!!! xD Die had ik als ik jou was ff gedownload:P
hey lekker allemaal!!! bedankt voor de tips.. als er meer tips zijn hoor ik het graag..1!!
Ik vind resistance 1 ook altijd nog vet.
[quote]hey lekker allemaal!!! bedankt voor de tips.. als er meer tips zijn hoor ik het graag..1!![/quote]
Modern Warfare 2, in november….
Ik zag dat ”warhawk” werd genoemd, maar die kan alleen maar online worden gespeeld.
Online met 4 psersonen.
-Motorstorm pacific rift
-Call of Duty 4: Modern Warfare
-Call of Duty 5: World at War
-Burnout paradise (alleen met party pack uitbreiding)
-Littlebigplanet
-Super Sonic Acrobatic Rocket Powered Battle Cars. (PSN game)
-Pixeljunk Eden (mischien ook nog meer Pixeljunk games, maar ben ik niet bekend mee)
-Rag doll Kong fu : Fists of plastic
Voor meer informatie over de bovenstaande games heb je altijd nog :google:. :p
hey dank je… ja het gaat echt om offline games… ik ga eens kijken wat ik ken gaan shoppen…
Pain, is ook lachen!
burnout paradise moet je wel party kopen kan met zijn achte
[quote]burnout paradise moet je wel party kopen kan met zijn achte[/quote]
maar het liefst met z’n vieren tegelijk…
Vergeet BUZZ! niet he, die schijnt zeer leuk te zijn met vrienden en familie… Guitar Hero World Tour zou ook kunnen maar gaat je nogal wat kosten…