Topic: Examenkandidaten

18 mei 2009om 19:02

Beste examenkandidaten,

Ik wens jullie veel sterkte toe deze 2 zware weken.
Ik weet hoe het is om jullie nu te zijn, maar ik heb mn papiertje gelukkig al (A)

SUCCES IEDEREEN DIE EXAMEN DOET!

27 reacties

1. User  avatar
    3650 XP

Ik wens iedereen ook succes 🙂
    Nog 2 jaar en ik zit er ook 😐

0
  2. User  avatar
    1100 XP

succes iedereen, zit er volgend jaar.

0
  3. User  avatar
    1381 XP

Verplaatst naar OT.

En uiteraard succes aan alle examen kandidaten. 😉

0
  4. User  avatar
    1191 XP

Bedankt, maar ik weet niet of het goed of slecht is dat ik niet zenuwachtig benxD. Maar heb nu examen en ik moet zorgen dat ik een 6.5 voor alles haal, dan kan ik nog naar HAVO:yahoo:

0
  5. User  avatar
    533 XP

Ik wens jullie veel sterkte en kracht om de afleiding van de PS3 te verkomen 😛

ach volgend jaar zit ik er pas in (zit nu op HAVO 4)

0
  6. User  avatar
    3388 XP

Bedankt allemaal:p Ik begin morgen met Nederlands ^^ Lekker simpel:P Alleen woensdag wordt echt zwaar en zwaar klote…….. Wiskunde + Geschiedenis 🙁

0
  7. User  avatar
    3650 XP

[quote]Bedankt, maar ik weet niet of het goed of slecht is dat ik niet zenuwachtig benxD. Maar heb nu examen en ik moet zorgen dat ik een 6.5 voor alles haal, dan kan ik nog naar HAVO:yahoo:[/quote]

Doe je dat niet jeetje wat dom (grapje:$ xD)
    Hoop voor je dat je red 🙂 Succees 🙂

Bard: Wat is er zo moeilijk aan wiskunde en GS als ik vragen mag ? (ik heb waars andere stof (ook omdat ik nog 3e zit) maar ik vind bijde easy xd)

0
  8. User  avatar
    6621 XP

Veel succes, mijn buurjongen ziet nu ook echt non stop te leren 😛 Echt ziek. Gelukkig zit ik nog in 3 havo maar begin de middelbare school best zat te worden 🙁 Wil naar desgine en wel nu !!!! 😛

0
  9. User  avatar
    209 XP

heb net kbv gehad, echt dramatisch examen:(

:surrender:

0
  10. User  avatar
    3650 XP

[quote]heb net kbv gehad, echt dramatisch examen:(

:surrender:[/quote]

Ik hoorde net op nieuws jha:(
    VWO dan (A)
    Veel open vragen of zo ?? 17 stukje tegen over vorig jaar 7 of zo iets

VWO mensen hier ?

0
  11. User  avatar
    1214 XP

[quote]heb net kbv gehad, echt dramatisch examen:(

:surrender:[/quote]

aiii niet zo cool, maar er volgen nog meer examens dus geeef nooit op:D

0
  12. User  avatar
    69 XP

[quote]Doe je dat niet jeetje wat dom (grapje:$ xD)

Bard: Wat is er zo moeilijk aan wiskunde en GS als ik vragen mag ? (ik heb waars andere stof (ook omdat ik nog 3e zit) maar ik vind bijde easy xd)[/quote]

Derde is je makkelijkste jaar 😉 Ik haalde ook alleen maar 8’en en 9’s in de derde :tease:

0
  13. User  avatar
    3388 XP

[quote]Doe je dat niet jeetje wat dom (grapje:$ xD)

Bard: Wat is er zo moeilijk aan wiskunde en GS als ik vragen mag ? (ik heb waars andere stof (ook omdat ik nog 3e zit) maar ik vind bijde easy xd)[/quote]

Wij hebben in de 3e geen GS gehad….. En we hebben boekwerken om te leren dat wil je niet weten……. zo’n ringband helemaal vol met blaadjes een heel boek, en nog hele zooi losse stencils….. en wiskunde is ook 2 boeken en het herhalen van vorig jaar:P Je zal het wel merken als je examen hebt!

0
  14. User  avatar
    209 XP

morgen nederlands, krijg natuurlijk nooit af weer het is veels te veel voor mij dat samenvatting maken

0
  15. User  avatar
    915 XP

heb het vorig jaar cum laude gehaald, examens zjin makkelijk veel te overhyped. je hebt nota bene 3 weken om te lere

0
  16. User  avatar
    1536 XP

Ik heb gewoon een 2weekse proefwerkmarathon :P. En over 2 jaar pas examens.

0
  17. User  avatar
    653 XP

Succes!!!!!!!

0
  18. User  avatar
    774 XP

Alle examen kandidaten, veel succes gewenst!

Laat de kennis maar lekker door je hoofd rollen! 😉

0
  19. User  avatar
    3388 XP

Komt wel goed hoor ^^ Morgen Wiskunde + Geschiedenis :s Hopen dat ze goed gaan 😀

0
  20. User  avatar
    6621 XP

[quote]Komt wel goed hoor ^^ Morgen Wiskunde + Geschiedenis :s Hopen dat ze goed gaan :D[/quote]

Heb gehoord dat GS echt ziekelijk veel is.

0
  21. User  avatar
    647 XP

[quote]Heb gehoord dat GS echt ziekelijk veel is.[/quote]

Dan moet je GS ook niet in je pakket zetten, net zoals ik ^^

0
  22. User  avatar
    133 XP

Bedankt! Inmiddels is me eerste centrale examen erdoor heen. Morgen heb ik er weer 1, volgende week 2 en dan ben ik verlost van het examen:D.

Ik hoop dat iedereen slaagt. Veel succes iedereen.

0
  23. User  avatar
    492 XP

Hallo allemaal,

Even veel geluk gewenst!!! Ah ben zo blij dat ik die krengen al achter de rug heb :p Probeer goed te slapen, dus geen nachten doorhalen op vage drankjes en rare pilletjes en het belangrijkste: geloof in jezelf, niet stressen want dat doet je geen goed. Leer je examens zo goed mogelijk maar niet te krampachtig, gun jezelf ook wat leuks. Dus kruip eventjes een halfuurtje per dag achter je Playstation en ga niet zitten leren vlak voor je naar bed gaat, het liefst een uur voor het slapen gaan stoppen. Hopelijk hebben jullie hier wat aan. Zet hem op, en onthoudt,
    Je kunt niet meer dan je best doen!

0
  24. User  avatar
    555 XP

Zo ik heb alvast 1 examen verkloot 😛
    Het examen van gister(wiskunde B) ging echt slecht en al dacht ik dat ik een vraag wist bleek het later alsnog fout te zijn :S
    Maja hoef maar een 2.6 daarvoor te halen en ik sta een 5 dus kan wel 😉

[quote]
    Je kunt niet meer dan je best doen![/quote]

Dit zegt me moeder ook altijd 😛

0
  25. User  avatar
    1191 XP

Ik had vandaag Wiskunde en Geschiedenis, pff…

Wiskunde ging echt goed:)
    Geschiedenis heb ik onwijs hard vern**kt:(Ik kreeg gewoon 37 bronnen, van de 42 vragen!

0
  26. User  avatar
    285 XP

@luctheman: ik dacht dat jij veel jonger was joh! Ik had niet verwacht dat jij al met examens bezig zou zijn 🙂

Ik hoef gelukkig pas over 2 jaar…

0
  27. User  avatar
    3388 XP

[quote]Ik had vandaag Wiskunde en Geschiedenis, pff…

Wiskunde ging echt goed:)
    Geschiedenis heb ik onwijs hard vern**kt:(Ik kreeg gewoon 37 bronnen, van de 42 vragen![/quote]

Khad hetzelfde….. geschiedenis was bagger:P Wiskunde was weer super makkelijk!

0