Topic: Fifa 09 trophy

18 mei 2009om 21:07

ik heb nu dus 5 interactive competitie wedstrijden gewonnen en heb nog steeds die trophy niet:nea:

iemand mis een idee hoe dit kan?

11 reacties

1. User  avatar
    3650 XP

Jha: Die trophies kloppen gewoon niet xD
    Had ik panelty tegen gehouden geen trophie. 3e die ik tegenhield had ik hemxD
    En had gelijk bij eerste doelpunte (die ik vanf een de hoek van de paal(meter voor doel) inschoot) gelijk trophie: score vanuti een hoek schop xD

0
  2. User  avatar
    1100 XP

dus je zegt nu eigenlijk dat ik gewoon door moet gaan met winnen en dat ik hem dan vanzelf krijg??

0
  3. User  avatar
    3650 XP

[quote]dus je zegt nu eigenlijk dat ik gewoon door moet gaan met winnen en dat ik hem dan vanzelf krijg??[/quote]

Jha 🙂
    Wat wil je anders trouwens ook doen ?
    Der is niks anders 🙂
    En als je mazzel heb heb je hem na de 6e te winnen
    En als je peg heb moet je helemaal openieuw beginnen 🙂
    Maar je weet zeker dat je alles van die trophei ook gedaan heb ?>

0
  4. User  avatar
    1100 XP

ja dat weet ik 100% zeker

0
  5. User  avatar
    753 XP

Had ik ook met de Trophy: Win met een man minder. Dat is best wel kut :(.

0
  6. User  avatar
    1100 XP

hoe had je hem uiteindelijk gehaald?

0
  7. User  avatar
    1755 XP

Bij mij werkt alles prima bij de trophies bij Fifa 09, altijd krijg ik die op het juiste moment ^^ niet te klage

0
  8. User  avatar
    2 XP

Er moet bij het wachten op tegenstander geen gasten staan onder de de sterren van de club, maar het moet gewoon leeg zijn. Anders is het gewoon een wedstijd voor het klassement. Om dit te krijgen moet je eerste een wedstijd beginnen en dan stoppen. Vervolgens een nieuwe starten en dan telt deze wel.

0
  9. User  avatar
    4 XP

Is het je momenteel al gelukt?

0
  10. User  avatar
    1100 XP

[quote]Er moet bij het wachten op tegenstander geen gasten staan onder de de sterren van de club, maar het moet gewoon leeg zijn. Anders is het gewoon een wedstijd voor het klassement. Om dit te krijgen moet je eerste een wedstijd beginnen en dan stoppen. Vervolgens een nieuwe starten en dan telt deze wel.[/quote]

Misschien dat ik hier wat aan heb.
    vanmiddag ff uitproberen.

0
  11. User  avatar
    1100 XP

Ik heb hem gehaald 😀
    Slotje:lock:

0