Topic: Maak (bijna) elke video speelbaar op je ps3 HELEMAAL GRATIS

19 mei 2009om 18:14

Hier een korten uitleg om (bijna) elke video speelbaar te krijgen op je ps3:yahoo::yahoo:

Allereerst wil ik even zeggen dat als iemand onjuist heden aantreft of suggesties heeft gewoon ff een pmtje moet sturen dat pas ik het even aan.

Zorg eerst dat je .Net Framework hebt geïnstalleerd, dit is zit volgens mij al standaard op iedere windows pc.

Download nu het programma waar het allemaal om gaat: [url=”http:///www.winnydows.com/page.php?2″]XviD4PSP[/url] Onder aan de site staat de link

Programma instaleren, ik heb alle opties aangevinkt.

Nu is het meeste werk al gedaan, je kan nu gewoon een video bestand open en alle instellingen naar wens afstellen.

Wat alles betekend weet ik ook niet precies ik ben een leek op dat gebied, toch kan zelfs ik met dit programma overweg,lukt het je toch niet moet je het maar gewoon even vragen vast wel iemand die het wel weet.

Bij mij doet dit programma er ongeveer net zo lang over als MKV2VOB alleen dit programma is veel uitgebreider.

Ik heb nu zelf een paar video’s omgezet naar “mp4 for ps3 or xbox360” De kwaliteit heb ik het zelfde gehouden en alles werkt perfect.

Dit is al weer het einde van mijn 1e tutorial ooit, ik hoop dat jullie er iets aan hebben.

Nogmaals suggesties verbeteringen en tips zijn van harte welkom

p.s. hoe kan ik een link maken in het woord zelf b.v. als je op XviD4PSP dat je gelijk naar de link gaat, ik heb echt geen idee maar het staat wel wat netter vandaar.

4 reacties

1. User  avatar
    1810 XP

[quote]p.s. hoe kan ik een link maken in het woord zelf b.v. als je op XviD4PSP dat je gelijk naar de link gaat, ik heb echt geen idee maar het staat wel wat netter vandaar.[/quote]

Selecteer het stukje tekst dat je als link wilt hebben dienen, klik dan op het ”link” knopje. Typ het adres in, en klaar. 🙂

Bedankt voor deze tutorial!

0
  2. User  avatar
    6621 XP

Umm krijg je geen kwaliteit verlies?

0
  3. User  avatar
    12 XP

[quote]Umm krijg je geen kwaliteit verlies?[/quote]

Dat ligt er aan hoe je het programma instelt, als je wilt dat het programma snel klaar is, kan je hem instellen op een slechtere kwaliteit, je kan ook gewoon de computer een paar uur zijn gang laten gaan en dan heb je dus geen kwaliteit verlies, of nauwelijks, vergelijkbaar met mkv2vob.

Of ik moet er nu echt gruwelijk naast zitten, maar dan ga ik morgen gelijk ff naar de opticien:dizzy:

0
  4. User  avatar
    931 XP

Thanks, kga het proberen 😛

0