heeey.
ik had me ps3 even uitgedaan en weer aangedaan maar nu kom ik niet meer online op ps3. hij geeft een dns fout aan hebben jullie ook zo een probleem. groetjes
sweetkill_NL aka bryan
heeey.
ik had me ps3 even uitgedaan en weer aangedaan maar nu kom ik niet meer online op ps3. hij geeft een dns fout aan hebben jullie ook zo een probleem. groetjes
sweetkill_NL aka bryan
Ja soms en mij werkt het om voor 5 min. de PS3 uit te zetten (dus alleen rode lampje) en dan weer aanzetten. Meestal vindt hij dan wel weer de router, doet hij dat niet, doe dan hetzelfde als bovenstaande maar zet dan ook de router uit.
PS3 uit. Router resetten. En daarna PS3 weer aan. En zie zo het werkt weer !
Bij mij lukt het vaak als ik verbinding ga testen, dat doetie het opeens weer.
Ik heb dit ook 😀 Soms (elke dag wel een keer)
Maar k’heb manier gevonden om het tijdelijk op te lossen als hij zegt dat er een fout is gewoon weg gaan en op het internet surfen met je ps3, bezoek enkele sites en dan doet hij normaal 😀
Vroeger had ik dit nooit nu meer, k’snap echt niet waarom… iemand die weet wat er aan de hand is…
Heey,
Het zou er ook aan liggen dat er een probleem was met het gehele psn vandaag. Niemand kon de psn store in;)Nu is het verholpen;)
[quote]Heey,
Het zou er ook aan liggen dat er een probleem was met het gehele psn vandaag. Niemand kon de psn store in;)Nu is het verholpen;)[/quote]
Dat heeft niks met je DNS te maken. DNS is router verbonden 🙂 En dan zou je dus wel gewoon internet kunnne (webbroser) Maar zonder DNS dus niet 🙂
Jaa, daar heb je gelijk in natuurlijk.
Mijn fout
[quote]Dat heeft niks met je DNS te maken. DNS is router verbonden 🙂 En dan zou je dus wel gewoon internet kunnne (webbroser) Maar zonder DNS dus niet :)[/quote]
Exacta :prop:
Anyway… zoals ze hier al hebben gezegd.. de modem ff uitzetten (resetten) helpt echt heel vaak…
laat maar het zit bij me provider heb net vriend gesproken die voor me internet provider werkt en ze zijn bezig met onderhoud daarom doet af en toe internet niet maarja ben alweer online en aan me router kan het niet liggen want heb net nieuwe:P en alles werkt perfect en router is een aanrader:P sitecom gaming router ; )
Wat is het verschil met normale router en gaming router?
[quote]Wat is het verschil met normale router en gaming router?[/quote]
ehm ik zal wel als ik thuis ben screenshots voor je maken van interface en het heeft stream engine
maarja in kort gezegt het verschil is dat je niet helemal elke cijfer moet typen om porten open te zetten je selecteerd de naam van je console en ip naam van je console en klaar port nummers zijn standaard toegevoegt
[quote]Wat is het verschil met normale router en gaming router?[/quote]
Check gamekings, ze revieuwen die router van hem, moet zeggen, leuk dingetje hoor 😀
[quote]Check gamekings, ze revieuwen die router van hem, moet zeggen, leuk dingetje hoor :D[/quote]
ja ze hebben hem ook gerevieuwd die heb ik dus
maar zal wel screenshots maken van interface dan weeet je waarmee je te maken heb:D