Topic: Battlefield: Bad Company trophy

20 mei 2009om 08:26

Hey,

Ik ben al weer een tijdje behoorlijk actief met Battlefield: Bad company, en probeer alle patches en trophies te halen.

Nu is er één trophy die mij niet wil lukken, en dat is om 20 squadmembers te laten respawnen met mijzelf als spawnpoint, zonder dood te gaan.

Je word de ”last man standing” Op het moment dat jij het dichts bij een vijandelijk doel zit, en dat is ook geen probleem. Maar het lukt mij niet om dat vol te houden tot er 20 mensen gerespawned zijn bij mij. >.< Nou is dus mijn vraag: Wie wil er een keer afspreken om die trophy te gaan halen. Natuurlijk zal ik jullie daarna ook helpen met die trophy. We moeten met zn 4en zijn omdat een squad niet groter kan, en ik heb mischien al een strategie. Éen iemand gaat dicht bij een vijandelijk doel zitten, (op een zolder bijvoorbeeld) Waar de kans klein is dat diegene dood gaat. De rest blijft wat verder weg, zodat die ene op zolder de ''last man standing'' word. Vanaf dan blijft iedereen respawnen op de ''last man standing'' en gaat daarna meteen in gevecht met de vijand. Zorg alleen dat de positie van de ''last man standing'' niet bekend word. Eigenlijk zou je gewoon zo snel mogelijk dood moeten gaan zodat je zo vaak mogelijk kunt respawnen. Zodra dat is gebeurt, is de volgende speler aan de beurt. Dus als er gegadigde zijn, graag even melden. 🙂 PSN: [b]NL-3rR0r-NL[/b] [b]Sjoerdgames4[/b] [b]VANDAL1978[/b] [b]PSN: Morticuz[/b] [b]UPDATE:[/b] Er is maar één iemand gekomen, en het is veel te moeilijk met zn 2en. Vanavond een 2e poging doen, met hopelijk meer mensen. Zie pagina 2 voor meer info.

21 reacties

1. User  avatar
    3343 XP

Ik meld me bij deze dus aan! 😀

PSN: sjoerdgames4

0
  2. User  avatar
    9970 XP

ik ook!
    VANDAL1978

ik krijg meerdere trophies niet voor elkaar helaas

Je moet gewoon zelfmoord plegen als je snel dood wilt! dat lijk mij het makkelijkst
    als 1tje gewoon verborgen blijft, en de rest continu dood gaat, is het geen probleem volgens mij?

0
  3. User  avatar
    1584 XP

En jullie idool wilt ook wel meedoen, als het een keertje werkt Jeff 😉

0
  4. User  avatar
    848 XP

Ik speel het ook nog steeds, ben laatst zelfs weer begonnen met de single player.
    Ik moet die trophy ook nog hebben dus ik doe mee!
    PSN: Morticuz

0
  5. User  avatar
    9970 XP

goed dat je het zegt, die van hard moet ik ook nog halen!
    is nog wel een goude trophy ook!

0
  6. User  avatar
    1810 XP

Dat zijn er dan al genoeg, vindt je het erg als ik jouw dan even reserve zet woofer, omdat wij elkaar nooit kunnen joinen? o.O

En dan is nog de vraag wanneer….

Ik neem aan dat iedereen morgen vrij heeft van school / werk, dus laat eventjes weten of je morgen kunt, zoja hoelaat.

0
  7. User  avatar
    3343 XP

Ik kan morgen the whole day. 😛

0
  8. User  avatar
    9970 XP

ik alleen in de avond ben ik bang..

0
  9. User  avatar
    1377 XP

Ik (of eigenlijk mijn broertje) heeft het gedaan met 2 PS3’s naast elkaar en dan 1tje gewoon hele tijd zelfmoord plegen en dan dus bij de andere spawnen. Het kost je wel -200 punten ofzo xD.

Ik denk dat beter werkt dan via PSN afspreken want je moet behoorlijk goed op elkaar afgestemd zijn.

0
  10. User  avatar
    9970 XP

je hebt toch voicechat
    dan kun je hartstikke goed bij afspreken

damn, ben trouwens lang bezig geweest met het 1na laatste level in single player op hard
    maar wel gehaald

0
  11. User  avatar
    1810 XP

Lol, heel leuk idee selec, alleen ik heb maar één ps3. xD

En aangezien niet iedereen de hele dag kan, zouden we het kunnen proberen om het vanavond te doen. Máár….. Vanavond komt de multiplayer demo van Red Faction Geurilla uit. 😛

0
  12. User  avatar
    3343 XP

[quote]Lol, heel leuk idee selec, alleen ik heb maar één ps3. xD

En aangezien niet iedereen de hele dag kan, zouden we het kunnen proberen om het vanavond te doen. Máár….. Vanavond komt de multiplayer demo van Red Faction Geurilla uit. :P[/quote]

Ik heb wel twee PS3’s maar geen twee Battlefield Bad Company’s tevens is de ene PS3 van me broer. 😛

0
  13. User  avatar
    9970 XP

die demo is er morgen ook nog wel hoor 😉

0
  14. User  avatar
    9970 XP

niemand die dit vanavond nog doet?

0
  15. User  avatar
    433 XP

ik wil ook wel mee doen want die lukt mij ook niet maar kan aleen op sommigen dagen dus moeten maar is afspreken mijn ps3naam is:desauzenman

0
  16. User  avatar
    1810 XP

Ik en 7th-son waren er gisterenavond mee bezig, maar we zijn er achter gekomen dat het veel te moeilijk is met zn 2en. =/

Dit gaat veeeel makkelijker als we met 4 mensen zijn, dus mischien dat we vanavond nog eens kunnen proberen?

En @ sjoerdgames:
    Ik heb je gisteren wel 6 of 7 keer een verichtje gestuurd maar je reageerde niet. 🙁
    Toen we gisteren wél een 3e persoon hadden, was het al aan de late kant en ging ik net naar bed.

Dus wie doet er dan vanavond mee??
    – [b]NL-3rR0r-NL[/b]
    – [b]7th-son[/b]

Een kleine wijziging trouwens….
    Het gaat makkelijker als we met zn 4en zijn, en er dus geen onbekende meedoen in de squad. Dan op een afgelegen plekje op de kaart gaan staan. En iedereen op diegene respawnen en dan doodgaan. (maakt niet uit hoe)

Zodra de trophy binnen is, is de volgende speler aan de beurt. 🙂

0
  17. User  avatar
    3388 XP

Zal ik dit spel ook kopen? Lijkt me opzich wel wreed ^^

0
  18. User  avatar
    1810 XP

ik zag em gisteren voor 30 euro bij de bart smit. :O platinum.

0
  19. User  avatar
    3343 XP

Sorry Jeffrey, ik was weg want ik heb later al je berichten gelezen. :$ En ik ga niet om 23:00 nog een potje starten, dus het liefst ’s middags. 😛

0
  20. User  avatar
    9970 XP

ik kan ook alleen ’s avonds

en inderdaad, als je met z’n 4tjes in een hoekje gaat staan, en iedereen afgezien van 1 gaat dood, heb je je trophy erg snel!

wat mij ook opgevallen is, als je dood gaat, is de squad member die op dat moment het dichtsbijzijnt is je spawnpoint. Wist ik nog niet..

@bardfielt
    Het is een erg leuke game, vooral met een groepje als je een beetje goeie verdeling hebt met soorten klassen, bv 1 mechanic, een sniper, een assault en een demolitioon in 1 squad.

vetste vind ik nog dat je heel lang kunt spelen en dan bijna vergeet dat je ook nog alle voertuigen kunt gebruiken

0
  21. User  avatar
    1810 XP

Het is gewoon een vette game lol. xD

0