Topic: Need for Speed undercover online trophies

20 mei 2009om 20:55

pas geleden zijn er trophies voor need for speed undercover gekomen en heb ik hem dus weer uit de kast gehaald om te spelen ik heb nu bijna alle trophies behalve de online trophies. ik heb geen idee waarom maar het lukt me dus echt niet om te winnen of een race tot een goed einde te brengen (online) terwijl dit bij spelen zoals Burnout en Midnight Club wel het geval was :laughbounce: maar ff to the point ik zoek dus iemand die me kan helpen met need for speed trophies te halen. dat we online afspreken en dan elkaar omstebeurt laten winnen ofzo 😛 want ik wil Need for speed wel graag platina (H)
ik check deze post elke dag dus je kan hier reageren of me ff toevoegen op psn 😛

PSN ID: [b]CypherThanatos[/b]

10 reacties

1. User  avatar
    1100 XP

ik wil wel helpen;)
    PSN: Kingbilla

0
  2. User  avatar
    145 XP

ok thanks, ik voeg je toe en dan kunnen we afspreken.

0
  3. User  avatar
    863 XP

Je kunt ook goed oefenen!

0
  4. User  avatar
    145 XP

zou kunnen 😛 maar ik vind need for speed undercover niet zo’n goed spel om zoveel tijd in te steken dan hou ik het liever bij burnout en midnight club. want eerlijk gezegt vond ik het een grote flop, maar ik wil hem graag platina hebben. ik heb alle offline trophies al gehaald en moet alleen nog een paar online trophies.

0
  5. User  avatar
    478 XP

Voeg mij ook maar toe: PkertNL
    Heb nu bijna alle offline trophies en de online wil ik nu ook wel eens een keer:P

0
  6. User  avatar
    433 XP

voeg mij ook maar toe want heb alle ofline al maar die oline nee:P

mijn naam voor de ps3 is :desauzenman

0
  7. User  avatar
    515 XP

Ik heb ze wel……

Ik zat met hetzelfde probleem, hoe kom je aan die trophies..

En een paar weken gelden dacht ik ’s avonds even een keetje online gaat en met 1 potje had ik alle trophies… hoe dat weet ik ook niet.

Ik denk veel geluk hebben

p.s. ik had hier ook al een post over
    [url]http://www.ps3-sense.nl/forum/showthread.php/nfs-undercover-trophies-8466.html[/url]

0
  8. User  avatar
    145 XP

Bedankt voor de reacties.
    ik heb hem bijna nog een enkele race winnen en nog een paar finishen.
    dus kan gesloten worden.

0
  9. User  avatar
    1 XP

psn: tonencorrie ik kan ook helpen met wie het nog nodig heb dan want ik heb ze allemaal behalve 1

0
  10. User  avatar
    2036 XP

volgens mij kan je met nfs undercover niet meer online..

0