Forum

Topic: Refresh

Anoniem's avatar

Jow,

Als ik nieuws kijk dan open ik ze allemaal eerst in tabbladen en lees en comment ze dan een voor een. Maar als ze zo’n 10 min ofzo in die tabbladen staan refreshen ze opeen uit het niets. Dat is best irritant want dan ben ik net een filmpje aan het kijken of een comment aan het schrijven en dan is het weg. Op de home page is het ook zo maar dat is niet echt erg.

Kan hier wat aan gedaan worden?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Ik heb nergens last van……. 😛

  2. 673 XP
    Younistyle's avatar

    Jow,

    Als ik nieuws kijk dan open ik ze allemaal eerst in tabbladen en lees en comment ze dan een voor een. Maar als ze zo’n 10 min ofzo in die tabbladen staan refreshen ze opeen uit het niets. Dat is best irritant want dan ben ik net een filmpje aan het kijken of een comment aan het schrijven en dan is het weg. Op de home page is het ook zo maar dat is niet echt erg.

    Kan hier wat aan gedaan worden?

    Precies… de paar afgelopen dagen heb ik hetzelfde probleem…
    Als ik dus meer tabbladen open heb van PS3-sense word ik midden in een filmpje gerefresht en moet ik dus opnieuw beginnen…

    PS:De comments komen bij mij gewoon terug (H)

  3. 754 XP
    SyncPeter's avatar

    Dat heb ik ook best irritant :(.

  4. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Zal nu opgelost moeten zijn 😉

  5. 6677 XP
    Myx's avatar

    Zal nu opgelost moeten zijn 😉

    Oke bedankt 🙂

  6. 673 XP
    Younistyle's avatar

    Zal nu opgelost moeten zijn 😉

    Fantastisch!!!
    Maar waarom was het ingeschakeld dan??

  7. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Fantastisch!!!
    Maar waarom was het ingeschakeld dan??

    foutje denk ik met aanpassen