Forum

Topic: Niet erg soepel

Anoniem's avatar

Als ik met mijn muiswiel scroll naar beneden dan gaat dat niet erg soepel. Ik weet niet of het met de site te maken heeft of niet, zo niet kan iemand mij de juiste instellingen geven om ervoor te zorgen dat het soepel loopt. Ik gebruik Firefox

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

8 reacties

  1. 6677 XP
    Myx's avatar

    Is dat bij elke site? Of alleen bij deze?

  2. 3 XP
    nisz4ever's avatar

    druk eens ctrl+0 (dat is een nul)

  3. 72 XP
    ashjafm's avatar

    Is dat bij elke site? Of alleen bij deze?

    Alleen deze en Control 0 helpt niet 🙁 Lijkt bijna of de site een beetje lagt.

  4. 6677 XP
    Myx's avatar

    Hmm, als het alleen bij deze is zal ik het niet weten, normaal moet je je videokaart drivers installeren en alles komt goed 🙂

  5. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Hmm, als het alleen bij deze is zal ik het niet weten, normaal moet je je videokaart drivers installeren en alles komt goed 🙂

    Inderdaad, check je videokaart drivers eens en update ze even naar de laatste versie. The thing is namelijk dat PS3-Sense inderdaad geen lichte site is, maar tegenwoordig worden sites gewoon steeds zwaarder en dat vraagt nou eenmaal wat meer van je PC.

    Welke browser gebruik je overigens?

  6. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Heb je niet met Ctrl + scrollen ingezoomed? Had ik ook een keer:P Anders moet je ff uitzoomen naar normale grootte

  7. 3 XP
    nisz4ever's avatar

    druk eens ctrl+0 (dat is een nul)

    Heb je niet met Ctrl + scrollen ingezoomed? Had ik ook een keer:P Anders moet je ff uitzoomen naar normale grootte

    daar dient ctrl+0 bij ff voor 😛

  8. 72 XP
    ashjafm's avatar

    Ok, dan is mijn probleem opgelost, mijn pc is gewoon te oud en kan ps3 sense niet handelen 😉 Bedankt iedereen voor jullie tijd !!