Hallo,
K’heb help nodig voor een oefening van fysica met Pascal.
Een stoel met een massa van 4,0kg rust op vier poten, elk van 2,0cm op 3;5 cm. Men legt op de stoel een stapel boeken met een massa van 31kg. Bepaal de druk die de stoel uitoefent op de grond. (1,2 . 10 macht 5 Pa)
GEGEVEN :
GEVRAAGD :
OPLOSSING :
Danku !!

Haha heb je huiswerk jonge 😛
lol dat mensen hun huiswerk maken;P Ik leer alleen voor SO’s enzo:p of als ik iets voor een cijfer moet maken doe ik dat ook ^^ OF als ik door het niet maken na moet blijven maak ik het wel ^^ Maar sjezus wat voor niveau doe je?
EDIT: Jij ben toch die gast van PSP-media? Ik heb daar geen account maar ik kijk er wel is:P Ik ben trouwens nieuwsposter op PSP-hack.nl kweenie of ie daar wel is kijk………
ik snap helemaal niks van je opdracht.. i’m sorry;)
Wat een huiswerk xD echt veel te moeilijk
Zeg eens welke formule je moet gebruiken? Dan kan ik het misschien wel oplossen.
p=F op A
Bedankt 🙂
[quote]lol dat mensen hun huiswerk maken;p ik leer alleen voor so’s enzo:p of als ik iets voor een cijfer moet maken doe ik dat ook ^^ of als ik door het niet maken na moet blijven maak ik het wel ^^ maar sjezus wat voor niveau doe je?
Edit: Jij ben toch die gast van psp-media? Ik heb daar geen account maar ik kijk er wel is:p ik ben trouwens nieuwsposter op psp-hack.nl kweenie of ie daar wel is kijk………[/quote]
?? ?
[quote]p=F op A
Bedankt :)[/quote]
Wat is hier F dan??
Is het oplossing 5,0 x 10 macht-4 Pa?
Volgens mij is het fout….
Met Pascal, bedoel je dan dev-Pascal ?
[quote]Met Pascal, bedoel je dan dev-Pascal ?[/quote]
Ik denk het niet, want het gaat over krachten. Vorig jaar wist ik dit nog. Nu ik het niet meer volg ben ik alles ook weer vergeten. :dizzy: