Hebben jullie de demo al gespeeld van Infamous? Zo ja :p wat vond je ervan post het hier.
Ik vindt hem best wel tegen vallen qua graphics……. had hem veel en veel mooier verwacht:P Maar de gameplay is wel leuk^^ Je kan het een beetje vergelijken met GoW Maa het heeft me niet overtuigd hem te kopen……… Ik wacht nog ff op prototype en dan beslis ik wel welke het wordt:sorry:

ik vond de graphics erg mooi, het is een comicstyle spel dus ik weetniet wat jij verwachte maar als je kijkt naar de texturen op de muren, al die diepte erin enz is het toch best mooi..ook snap ik niet waar je de link legt met gow????
ik vond hem erg leuk, op de releasedag ga ik hem halen.
Ik ga hem nu downloaden. Ik oordeel morgen of overmorgen wel.
[quote]Ik ga hem nu downloaden. Ik oordeel morgen of overmorgen wel.[/quote]
Ben nu niet thuis, morgen downloaden en uitgebreid spelen, dan horen jullie het morgen 😀
Heb de demo nog niet maar zoals Callme zegt, dat is wat Sucker Punch doet, die tekenstijl in de muren, dat deden ze bij Sly Raccoon ook en die reeks vond ik ook te gek! 😀
ik had hem al een tijdje en ik kan zeggen ik vind het fantastisch
zelfs voor een demo ben ik er al uren zoet mee geweest :O
en dat is nog niet eens de hele game dus kan niet wachten op de hele game:)
deze staat zeker op mijn lijstje xD
Ik heb even gespeeld, kon niet echt lang spelen omdat mijn vriendin hier was. Eerste indruk is goed het ziet er allemaal best goed uit. Geen Killzone 2 ofzo maar toch best netjes, geen wazige achtergrond zoals bij GTA IV lekker scherp. Zometeen even beter gaan spelen, die Nederlandse stemmen zijn trouwens echt bagger. Hopelijk verschijnt die patch met de Engelse taal meteen als de game uit is. Verder leuke game! :yay:
[quote]Ik heb even gespeeld, kon niet echt lang spelen omdat mijn vriendin hier was. Eerste indruk is goed het ziet er allemaal best goed uit. Geen Killzone 2 ofzo maar toch best netjes, geen wazige achtergrond zoals bij GTA IV lekker scherp. Zometeen even beter gaan spelen, die Nederlandse stemmen zijn trouwens echt bagger. Hopelijk verschijnt die patch met de Engelse taal meteen als de game uit is. Verder leuke game! :yay:[/quote]
nederlandse stemmen bagger :O
ik vond ze juist vet goed echt lekkere diepgang in de stemmen
Alleen met die patch zou het dan zijn engelse spraak + nl ondertiteling of alleen engelse spraak?
Maar ja iedereen zijn eigen mening:)
Eindelijk de demo…allereerst moet ik zeggen dat dit toch wel een van de langste demo is die ik heb gespeeld. Hier kunnen meerdere uitgevers een voorbeeld aannemen.
Als ik op puur op de demo afga , dan zou ik de game een dikke 8 geven. De besturing is heel vloeiend en klimmen gaat gemakkelijk. Daarnaast den graphics zijn geen KZ2, maar gewoon van goede kwaliteit. Dus ga ik m halen …damn right dat ik m ga halen. Al ben ik nu ook benieuwd naar Prototype/
Ik vind hem wel goed, je kan hem wel lekker weg spelen, is demo nou zo groot of ligt het aan mij?
Kweenie of ik deze nu zal halen, want moet ook nog op vakantie 😀
Ik wacht eerst prototype af:P Maar gameplay was vel vet^^ Ik bedoelde niet lijkt op GoW maar op Assins Creed een beetje:P qua gameplay………. ook een beetje freeroam en je moet missions doen:p Maar wat lult iedereen met de demo duurt een half uur…… ik was binnen 15 min klaar met de demo……. :O
Maar als je nl stemmen bagger vind ga je toch van de US store downloaden?
Vond ’t een topspel hoor… Alleen nu nog wachten op een Prototype demo en dan ben ik erover uit. En ik vond die Nederlandse stemmen eerlijk gezegd niet zo irritant, vond het wel tof… Helaas niet zo tof als bij Uncharted: Drakes Fortune maar tof genoeg:P
ik vond et eigenlijk best tegenvallen allemaal
grafisch is het dik in orde, maar de gameplay, tja ik vond het allemaal niet zo boeiend om eerlijk te zijn
Ik vond ‘m echt vet, maar het is mijn genre niet.
Misschien ga ik ‘m tóch halen (als er geld is)
vond het wel een best leuk maar dit is gewoon niet echt mijn genre, heb wel het idee dat het aardig snel gaat vervelen
[quote]Ik wacht eerst prototype af:P Maar gameplay was vel vet^^ Ik bedoelde niet lijkt op GoW maar op Assins Creed een beetje:P qua gameplay………. ook een beetje freeroam en je moet missions doen:p Maar wat lult iedereen met de demo duurt een half uur…… ik was binnen 15 min klaar met de demo……. :O[/quote]
heb je wel alle 3 missies gedaan ?
en daarna heb je ook nog 10 min free roman volgens mij weet niet meer zeker
dus jij heb alle 3 missies in 5 min gedaan:O
Ik vond de nederlandse stemmen niet goed maar ook niet slecht dus het kon gewoon:P
Maar als je naar een missie kon ga dan gewoon ff kloten deed ik ook.
En weetje wat tof was ik ging zo op die rail lopen toen sprong ik.
Ging ik zo glijden 😛 echt grappig rijd er zo een trein naast me wel lol.
Ik vind het een top demo
Heb het gespeeld.
Omdat infamous de hele tijd vergelken word met prototype had ik veel actie en bloed verwacht. Actie is er wel maar alleen heel soms heel vet. Ik vind het wel vet maar niet echt revolutionair. De karma systeem is wel leuk, zeker als je slecht bent (infamous) ik denk dat ik hem wel ga kopen, niet op de release, omdat het wel gewoon gruwelijk is. Alleen ik ga nu eerst wachten op prototype. Dat kilmmem enzo werkt echt heel goed. Ik ga echt makkelijk een flat omhoog en spring er met dezelfde gemak er ff van af. Vet spel maar ik wacht nog ff 😉
ik ga gewoon op vakantie en koop inFamous en ook Prototype….
gotta have em all………….
peace……
De stad en het klimmen ziet er mooi uit! maar de missies zijn niet erg leuk en er zit weinig diepgang in. Bij de derde missie, zat ik eens te kijken hoe die vrouw praten, dat zag er echt niet uit (heeft niks met nl versie te maken.).
ik ben hem nu aan het downloaden zit op zo’n 90% dus nog ff wachten en dan is mijn oordeel er xD
ik zal eens proberen om al die missies te spelen
maar gister ff snel uitgeprobeerd, maar ik weet gewoon zeker dat het snel gaat vervelen
het lijkt wel alsof je niet zo veel kunt doen, tja, klimmen en klauteren en auto’s enzo stukmaken
daar houd het dan ook bij op
Ik vind het een mooi spel zeker weten, en het speelt lekker weg, de gameplay is prima. alleen denk ik dat het te snel gaat vervelen! er zit geen multiplayer of coop in en dat is gewoon zwaar nadelig, ik denk dat je dit spel 1 hooguit 2x uitspeelt en dan gooi je hem in een hoekje! Ik koop hem wel als hij in de budget bak ligt! voor nu sla ik hem even over.
NIKS AAN viel mij heeel erg tegen.!
je kan de demo wel in engels spelen alleen moet je je systeemtaal van je ps3 veranderen. Kinkt veel beter.
[quote]NIKS AAN viel mij heeel erg tegen.![/quote]
ik had het al verwacht toen ik het spel voor het eerst zag
al die free roaming spellen worden snel saai
enige uitzondering was eigenlijk GTA (deel 4 niet dan), True Crime en die andere
Het de demo gister avond gespeeld. Het was erg vet.. het klimmen is leuk uitgevoerd en de krachten ook. De kracht dat je auto’s kan wegblazen en elektrische granaat die zijn vet. De missies waren ook leuk alleen soms wel pittig. Die rode criminelen waar je tegen moet vechten reageren goed en schieten ook goed. Dus met de ai zit het wel oke… het enige wat me opviel is dat de map erg klein is. Je hebt één rond eiland waar de demo afspeeld en nog 2 daarboven waar je niet kan komen, maar het ronde eiland van de demo is het grootst. Het eiland heb je zo gezien en er zijn ook geen hoge gebouwen om te klimmen
Als ik jullie reacties zo lees, zit het erin dat ik Prototype koop in plaats van inFamous.
[quote]Ik vind het een mooi spel zeker weten, en het speelt lekker weg, de gameplay is prima. alleen denk ik dat het te snel gaat vervelen! er zit geen multiplayer of coop in en dat is gewoon zwaar nadelig, ik denk dat je dit spel 1 hooguit 2x uitspeelt en dan gooi je hem in een hoekje! Ik koop hem wel als hij in de budget bak ligt! voor nu sla ik hem even over.[/quote]
het spel 1 keer uitspelen duurt wel 20 uur he, dus laten we zeggen 35 uur voor 2 keer uitspelen..dat is toch echt wel veel hoor.
[quote]Als ik jullie reacties zo lees, zit het erin dat ik Prototype koop in plaats van inFamous.[/quote]
prototype ziet er ook erg vet uit ja..maar infamous is ook echt leuk, ik haal ze allebei :).
Ik heb hem gister avond ook nog gespeeld , Opzich lijkt het mij een gaafe game, alleen ik wil nog eerst afwachten tot protoype en dan praat ik verder. 🙂
wat kan prototype te maken hebben met jou impressie van de demo 😛
Heel veel, want ze lijken mij allebei leuk, alleen ik hoef ze niet alle twee hebben. Dus dan wacht ik op de demo van prototype en dan ga ik kijken welke ik Kwa, gameplay,verhaal etc leukr vindt.
dan ben je toch aan het vergelijken, maar je hebt nu toch al een uitgebreide mening over infamous….
ik begrijp wel wat je bedoelt hoor daarnietvan 🙂
[quote]heb je wel alle 3 missies gedaan ?
en daarna heb je ook nog 10 min free roman volgens mij weet niet meer zeker
dus jij heb alle 3 missies in 5 min gedaan:O[/quote]
Die waren echt de easy die missies………… en ik had niks met free roam :O Bij mij laatste missie was ie gelijk afgelopen :'(
ja tussen die missies kon je wel free roame!
Ik wacht lekker prototype af:P
ik vind hem wel leuk.
niet mijn game..:)
Er komen TEVEEL dope spellen. Kan m”n portomonnee niet aan.
Die nederlandse stemmen vind ik niet zo vervelend hoor! Best tof spel!
[quote]Er komen TEVEEL dope spellen. Kan m”n portomonnee niet aan.[/quote]
[url]Www.lenen.nl[/url] 😛
Fuel lijkt me ook erg leuk. Die ga ik proberen te ruilen voor killzone 2.
Ben hem nu aan het downloaden ^-^
Ik ga hem niet kopen. Ik vind het een leuk spel, maar niet voor release-buy.
Same here… Leuk voor een keertje te spelen, maar meer ook niet. Ik ga voor Prototype.
[quote]Same here… Leuk voor een keertje te spelen, maar meer ook niet. Ik ga voor Prototype.[/quote]
Ik ook, ik vond er geen reet aan. :$
Ik vond hem best vet, maar heb net killzone 2 binnen gekregen dus ik ga hem cker niet op de release halen.
Agree met sjoerd en error.
I agree to:p I’ll wait till protoype then I’ll choose the dark side or the bright side ^^
De demo is zeker vet :D. Lekker lang ook :). Ik ga hem wel kopen niet op de release helaas, me geld komt twee of een dag later binnen :P. Alleen komt ook nog FUEL, Damnation [misschien] en misschien ook nog Prototype :). Beetje veel :P. Moet ook nog sparen voor games na de zomervakantie, maar dat doe ik waarschijnlijk in de zomervakantie :). Maar waarschijnlijk koop ik dan ook nog wat budget titels en…:P
en wat?? xD
In het begin vond ik het ook niet zo leuk maar als je langer speelt wordt het leuk en nu vind ik het ook leuk.
is wel een oké spel gloof ik
[quote]In het begin vond ik het ook niet zo leuk maar als je langer speelt wordt het leuk en nu vind ik het ook leuk.[/quote]
Dat had ik dus ook, maar toen ik het uitgespeeld had begon ik na een paar uur weer opnieuw en toen vond ik het al heel wat vetter omdat ik alles toen begreep. Ik ga hem cker halen maar niet op release.
Vinden jullie het geen kleine map dan? Ik hoop dat de map in het echte spel veel en veel groter word.