Vinden jullie de Multiplayer demo van Red Faction goed, of is het niet leuk dat je maar 1 modus kan doen?
Verder heb ik een probleem met de demo, als ik wil spelen kan ik nooit een room joinen, hij zegt bij elke room ‘ No Response ‘. En als ik dan een eigen room heb gaat hij na 15 seconden weer opnieuw rooms proberen te joinen, lukt het weer niet, enz…
Zijn er nog mensen met dit probleem of is het gewoon omdat niemand het speelt?

Ik heb gisteren een paar potjes kunnen spelen.. vond het eigenlijk wel matig. =/
Maar vanaf toen had ik het zelfde probleem, kan geen verbinding meer maken met servers. >.< Maar zoals ik al zei, de gameplay was matig. grote gebouwen waren wel ''robuuster'' en klapten nit meteen uit elkaar als ze instorten, maar bleven wat sterker staan. Ook was het best laggy / glitchy als een gebouw instorte en je erin stond. zo stond je opeens op het dak, en dan lag je weer onder het puin. o.O
Iedereen heeft problemen happeringen, heel lang wachten voor je kan joinen,….
Maar maak je geen zorgen ze zijn er mee bezig ze hebben het uit de store gehaalt, kijk maar 😉
[quote]Maar maak je geen zorgen ze zijn er mee bezig ze hebben het uit de store gehaalt, kijk maar ;)[/quote]Idd, wou vandaag de demo downloaden, staat ie er niet meer in:sorry:
Ik heb ook dit probleem. Ik wou hem downloaden maar die stond niet in de EU store dus ben ik op de US gegaan.
Maar ik kan hem ook niet vinden in de us store
Ik heb nog nooit gejoind dus hopelijk fixen ze het want ik wil dit spel best kopen 😀
Op de site van red faction staat ([url]http://community.redfaction.com/):[/url]
[quote]We wanted to let everyone know that we are aware of an issue surrounding the MP Demo matchmaking on the PS3 version of the demo. We are already looking into it, and will have more information soon.
We appreciate your patience during this time and I’ll update this post once there is more information.[/quote]
En het probleem is trouwens wereldwijd, dus in de us store is hij er ook uit gehaald.
Hoop dat snel wordt opgelost, wil hem weleens uitproberen, nog niks gejoint :(.
Hopelijk wordt het snel opgelost!
als het wel werkt probeer ik het nog wel een keertje
[quote]als het wel werkt probeer ik het nog wel een keertje[/quote]
Zeker, lijkt me echt een vet spel 😀
Is ie nu in de store want ik kan hem niet vinden
[quote]Is ie nu in de store want ik kan hem niet vinden[/quote]
Ja, gewoon EU Store.
Na dan zou ik nog een keer kan want ik hem niet vinden
net ff gekeken ik kan hem niet vinden ook niet bij spotlight of bij game zoeken en dan q-s dan zie ik red faction staan.
Alleen als ik erop klik staat alleen de singleplayer demo zie ik dan
[quote]Na dan zou ik nog een keer kan want ik hem niet vinden
net ff gekeken ik kan hem niet vinden ook niet bij spotlight of bij game zoeken en dan q-s dan zie ik red faction staan.
Alleen als ik erop klik staat alleen de singleplayer demo zie ik dan[/quote]
Op de vorige pagina stond al vermeld dat hij uit de store is gehaald om problemen die ermee zijn op te lossen 😉
Mensen,
Volgens mij werkt de demo weer, het gaat niet in 1 keer, maar na 3 keer zal het ZEKER werken ! 🙂
Verder vind ik hem top, alles loopt soepel, eenmaal in spel geen lag of dergelijke, de gebouwen zijn mooi maar ik vind ze goed instorten net als in de singleplayer demo ( in tegenstelling van wat NL-3rRor-NL – ofzo 😀 – zei…)
Alsje hem nog staan hebt, zeker uitproberen!
Is ie niet meer in de stoe dan? Want heb het verwijderd 🙁
Morgen komt hij denk ik weer in de store
[quote]Morgen komt hij denk ik weer in de store[/quote]
[quote]Is ie niet meer in de stoe dan? Want heb het verwijderd :([/quote]
Nee, hij staat niet meer in de Store, ook niet na de update van vandaag. Hopelijk voor de mensen die hem willen komt hij nog terug. 🙁
Want hij is echt de moeite! 🙂