Hallo,
de games die ik te bieden heb zijn:
-Army of Two
-Farcry 2
Games die ik graag zou willen hebben zijn:
-Assasins Creed
-Uncharted
Natuurlijk kunnen er ook andere games aangeboden worden. 😉
Games die ik daarnaast al heb:
-Fifa09
-Killzone2
-LBP

Ik heb AC voor je liggen:p Voor Far Cry 2 ^^
Wil ik wel maar net zoals voorheen wil ik wel overeen komen met de prijzen van de games.. Waarmee verstuur je het dan en hoeveel kost dat? kheb ut nog nooit gedaan namelijk 😉
[quote]Wil ik wel maar net zoals voorheen wil ik wel overeen komen met de prijzen van de games.. Waarmee verstuur je het dan en hoeveel kost dat? kheb ut nog nooit gedaan namelijk ;)[/quote]
Dat komt mooi uit! ik ook nog niet:P Ik ga het maandag voor het eerst met de post doen ^^ die jongen gaat me nog helemaal uitleggen wat ik allemaal moet hebben enzo:p Ik dacht zelf gewoon bubbeltjes envelop adres erop schrijven post zegels erop (geen idee hoeveel…..) en dan op de bus lijkt mij:P zo’n ding kost denk ik net 1,50 ofzo:P
@ Bardfielt, ga gewoon naar Bruna in de loper 😉
Je koopt daar idd een bubbeltjes envelop, schrijf het adres op en geef ‘m af bij de balie (bij postkantoor gedeelte hé) 😉
Hun doen de rest, veel veiliger, en wordt vanaf daar dan verstuurd…en je betaald aan hun de verzendkosten, dat doen ze aan de hand van het gewicht, maar zal niet veel zijn 🙂
[quote]@ Bardfielt, ga gewoon naar Bruna in de loper 😉
Je koopt daar idd een bubbeltjes envelop, schrijf het adres op en geef ‘m af bij de balie (bij postkantoor gedeelte hé) 😉
Hun doen de rest, veel veiliger, en wordt vanaf daar dan verstuurd…en je betaald aan hun de verzendkosten, dat doen ze aan de hand van het gewicht, maar zal niet veel zijn :)[/quote]
Heej thnx man:P Dus gewoon game meenemen en dan envelop vragen ding erin doen adres eropschrijven en weer afgeven^^ Mooi weet ik dat ook weer:P Kan ook op de van hogendorplaan toch?
nja als je die 10 euri gwn in het mapje van de game doet is ut ja goed? 🙂
[quote]nja als je die 10 euri gwn in het mapje van de game doet is ut ja goed? :)[/quote]
Ben aant sparen voor een laptop en kom volgende maand als ik niks uitgeef precies uit met m’n geld om die laptop te kopen (A) Dus ik kan er geen geld bij doen 🙁
nja dan gaatie ff niet door, kwil wel fair ruil 😉
[quote]nja dan gaatie ff niet door, kwil wel fair ruil ;)[/quote]
Ja dat snap ik:P maar zoveel verschillen ze niet:p Far Cry nieuw = 35 en Assins creed = 30:P
Bart smit : AC €30,-
Farcry2 40,-
Intertoys : AC €30,-
Farcry2 40,-
FreeRecordShop: AC 30,-
Farcry2 €65,- 😉
Bij mij is ie bij de intertoys maar 35 hoor 😮
nja bij mij nie, enja, voor jou is die 10 euro ook belangrijk voor je laptop en bij mij is op dit moment 10 euri ook wel ff een cruciaal puntje.. 😛
Dan zou je ff een maandje moeten wachten tot ik me laptop heb:P
tjah of iemand anders heeft uhm al.. anders ruili k hem gwn in bij de winkel.. 😉
Kan je hem net zo goed met mij ruilen…….. Bij de winkel krijg je er sowieso heel weinig voor:P