In het PlayStation Network Games Sharing Feedback Topic wordt gesproken over resetten van je account… wat klopt hier van? en als dit kan hoe werkt het en heeft iemand het wel eens gedaan???
[quote]Het enige wat dus wel telt is dat je account maximaal door 5 anderen mag gebruikt worden. Wil je tog later iets met iemand anders sharen dan kun je je account ‘resetten’ zodat die 5 weg is. (let wel op: wanneer je dit doet kunnen diegene die met jou ‘full games’ geshared hebben die niet meer spelen als ik het goed heb 😉 )[/quote] [quote]Echt wel je gaat bij account settings en dan staat er ergens systeem deactiveren en dan heb je je 5 downloads weer terug en degene waarmee je geshared heb kan er niks meer mee[/quote]Topic: account ‘resetten’ om andere te laten downloaden… kan dat???
23 mei 2009om 19:52

Ik zal het is proberen:P Kijken of het lukt! ^^ Als het dan wel lukt pass is nog hetzelfde:p Maar ff me broertje eraf schoppen!!
EDIT: Probeer nu is………
Hoe kan je een account resetten?
[quote]Ik zal het is proberen:P Kijken of het lukt! ^^ Als het dan wel lukt pass is nog hetzelfde:p Maar ff me broertje eraf schoppen!!
EDIT: Probeer nu is………[/quote]
daar heb ik deze topic niet voor gestart hoor..!!
maarreee… ik krijg nog steeds de melding dat er al 5 ps3 systemen geactiveerd zijn met jouw account… en dat er dan een ander gedeactiveerd moet worden…
???? Ik heb de mijne gedeactiveerd………… Dat is echt heel vaag……… Alleen die van me broertje staat nog geactiveerd…….. Dat is echt heel raar :'( En ik had hem sowieso maar 2x gedownload
Heb het zelfde ook gehad met iemand waarvan ik zou sharen
Ik wou het downloaden maar kreeg de melding dat het al 5x gedaan was
Toen heeft diegene zijn ps3 gedeactiveerd (bij account beheer)
Toen kon ik hem weer downloaden!
Denk erom dat het niet om 1 spel gaat die je dan reset.. maar ALLES wat je geshared hebt! 😀