Ik wil een laptop kopen van rond de 500 euro maar ik ben zo computer debeil als de pest:P Dus ik zoek een goede laptop die MSN firefox etc aankan met een ingebouwde wifikaart en genoeg ram geheugen ^^ (3GB is wel genoeg he? voor vista) Maar qua video kaart weet ik echt niks of andere dingen:p Ik zou het ook wel leuk vinden om er COD 4 op te kunnen spelen als dat mogelijk is ^^ (hoef niet perse) Maar welke laptop raden jullie aan?
Topic: Laptop aanschaffen
23 mei 2009om 20:23

[url]http://www.wehkamp.nl/Winkelen/KenmerkAdviseurArtikel.aspx?CC=C09&SC=I08&KAC=I41&ArtikelNummer=720523&SM=1[/url]
Kun je volgensmij best degelijk COD4 op runnen
[quote][url]http://www.wehkamp.nl/Winkelen/KenmerkAdviseurArtikel.aspx?CC=C09&SC=I08&KAC=I41&ArtikelNummer=720523&SM=1[/url]
Kun je volgensmij best degelijk COD4 op runnen[/quote]
– 3 Gb DDR2 RAM (1x 2 Gb + 1x 2 Gb) intern geheugen.
Huh? xD
idd beetje raar mr wel een mooi dingetje! kga maandag is bij dixons kijken en me laten informeren:p
[quote]idd beetje raar mr wel een mooi dingetje! kga maandag is bij dixons kijken en me laten informeren:p[/quote]
Met informeren bedoelen zij vaak ik wil de duurste dus geef het hem, tenminste bij ons 😛
ga naar de dichtstbijzijnde aldi en wacht tot ze weer een medion laptop in de aanbieding hebben die zijn goed :O
[quote]ga naar de dichtstbijzijnde aldi en wacht tot ze weer een medion laptop in de aanbieding hebben die zijn goed :O[/quote]
Dat is gewoon cracky goedkoop hoor…… ik heb liever een betrouwbaar merk:P(A)
Heb nou deze gevonden: [url]https://laptopleader.nl/artikel/25597/Fujitsu_Siemens_AMILO_Li_3910[/url]
En deze: [url]https://laptopleader.nl/artikel/25668c1578307/eMachines_G725-424G32Mi[/url]
ff voor me zelf ter herinering:
[Spoiler]“Recommended Specs Call Of Duty 4”
CPU: 2.4 GHz dual core or better is recommended
RAM: 1GB for XP; 2GB for Vista is recommended
Harddrive: 8GB of free hard drive space
Video card: 3.0 Shader Support recommended. Nvidia Geforce 7800 or better or ATI Radeon X1800 or better
“Required (min) Specs”
CPU: Intel(R) Pentium(R) 4 2.4 GHz or AMD(R) Athlon(TM) 64 2800+ processor or any 1.8Ghz Dual Core Processor or better supported
RAM: 512MB RAM (768MB for Windows Vista)
Harddrive: 8GB of free hard drive space
Video card (generic): NVIDIA(R) Geforce(TM) 6600 or better or ATI(R) Radeon(R) 9800Pro or better
Once you guys download the demo on the PC and play be sure to stop back by and let me know what you think. This is the first time anyone besides press is getting their hands on Single Player so I’m anxious to hear your guys thoughts and reactions![/spoiler]
[quote]Dat is gewoon cracky goedkoop hoor…… ik heb liever een betrouwbaar merk:P(A)
[/quote]
die is ook vet betrouwbaar mijn opa draait nu al 5 jaar op een pc van aldi en daar werkt nu gewoon vista op:P
ik snap niet wat iedereen tegen aldi heeft
lekker goedkoop, en hele goeie kwaliteit
Ik wil er ook één aanschaffen, als ik mijn vakantiegeld heb (Eind Juni pas :s)
Nou ja, hij is eigenlijk meer voor mijn vriendin, ze wilt er The Sims 3 op gaan spelen, we willen hem eigenlijk meerendeels voor Games gebruiken..
Zodra je er één hebt Bardfielt, wil ik je mening wel ff weten..ben benieuwd…
Het is wel lekker goedkoop^^ (ze hebben lekkere sinas voor 45ct! xD) Maar ik heb liever qua apratuur een iets duurder merk zodat ik zeker weet dat het goed zit met garantie en qualitiet
@ dinges is goed:p Ik heb hem ook pas eind juni hoor ^^ maar ben alvast aant zoeken
[quote]Het is wel lekker goedkoop^^ (ze hebben lekkere sinas voor 45ct! xD) Maar ik heb liever qua apratuur een iets duurder merk zodat ik zeker weet dat het goed zit met garantie en qualitiet
@ dinges is goed:p Ik heb hem ook pas eind juni hoor ^^ maar ben alvast aant zoeken[/quote]
ok, als ik je niet kan overhalen:bye1:
Heb je een link naar die laptop dan, ik wel best ff kijken:P Maar wij hebben maar een kleine aldi he:P
Aldi is zeker goed ! 😉
Paas die link dan!!!! xD Via google kan ik hem niet vinden behalve voor 700 euro:p Maar ik wil maar rond de 500 uitgeven:P
[quote]Paas die link dan!!!! xD Via google kan ik hem niet vinden behalve voor 700 euro:p Maar ik wil maar rond de 500 uitgeven:P[/quote]
geen link aldi heeft in de zoveel tijd een laptop in de aanbieding xd
Dat is in deze tijd 1 van 700 euro (A) En dat geld heb ik niet:P Ik denk dat het de 2e link van mijn laptops wordt:P Maar mischien heb ik binnen een maand alweer nieuwe gezien:P
Hoe snel heb je de laptop nodig???
Er komen vaak top kwaliteit merken laptops langs bij de 1dayfly en de Ibood..
Die bieden maar een product per dag aan dus je moet om de dag kijken wat ze in de aanbieding hebben… maar als er wat langskomt dan is het zeker wel een vette en dus het kopen waard….
Maar je bent van plan COD4 te gaan spelen op de laptop?? Volgens mij zul je zwaar gepwned worden :rofl:
[quote]Maar je bent van plan COD4 te gaan spelen op de laptop?? Volgens mij zul je zwaar gepwned worden :rofl:[/quote]
ni persé he als em de laagste settings speelt:P
Welke is beter van mij 2 links in de eerste post? Ik wil zelf voor de siemens gaan maar die andere is wel weer mooier ^^
500 euro is best een klein budget::P ik zou eigelijk tog doorsparen voor een Asus G70 xD
[quote]Het is wel lekker goedkoop^^ (ze hebben lekkere sinas voor 45ct! xD) Maar ik heb liever qua apratuur een iets duurder merk zodat ik zeker weet dat het goed zit met garantie en qualitiet
@ dinges is goed:p Ik heb hem ook pas eind juni hoor ^^ maar ben alvast aant zoeken[/quote]
Klopt dat Aldi toch minder te vertrouwen is dan media markt of dixons. Maar vergeet niet Aldi is in duitsland een hele grote zaak. Hier in Nederland stelt het weinig voor. Toch geef ik de voorkeur aan een zaak als media markt. Ik raad je aan om even op [url=www.alternate.nl]www.alternate.nl[/url] te kijken.
Van alternate heb ik ook m’n TV! Goeie zaak! 😀
ik zou een groter budget maken 500 is wel erg klein, verwacht niet dat je CoD4 op 1024×768 met high settings kan afspelen. [url=http://www.alternate.nl/html/product/Notebooks_AMD/Acer/Aspire_5520G-504G25Mi/-1077740/?tn=BUILDERS&l1=Notebooks&l2=Multimedia]DEZE[/url] bedoel ik
Dats een mooie:P Maar high settings hoeft ook niet en COD 4 hoeft niet per se maar t zou we leuk zijn:P
Een vriend van mij zij dat die laptop van 540 euro makkelijk COD 4 en COD 5 aan kan……… is dat waar?
Mediamarkt (arnhem) heeft een slechte reparatie afdeling…
Ik wordt aan het twijfelen gebracht 🙁 Laptop of Detskop?
[quote]Ik wordt aan het twijfelen gebracht 🙁 Laptop of Detskop?[/quote]
ik weet niet waarvoor je hem wil gebruiken maar cod en wat spelletjes met dat budget zou ik voor desktop gaan
ook bij de aldi heel goed xD
IK wil ook een laptop om WoW te kunnen spelen niet op high op medium ofso. Er zit vista op maar daar ga ik tog Xp op zetten weeten jullie nog een mooien voor rond de 500 euri?
Ik wil er het volgende mee:
– Internet (sense bezoeken:P)
– MSN
– Call Of Duty 4 kunnen spelen.
– Media server opzetten voor Ps3
– Films kijken.
– Muziek draaien^^
Wat is dan het beste om te nemen? Ik denk een detskop + mooi scherm he? 😛
– Wil je overal kunnen computeren (laptop), of maar op 1 vaste plaats (desktop)
– Wil je eenvoudig onderdelen vervangen / upgarden ?? zo ja dan zou ik ook voor een
desktop gaan.
Ik hoef de PC niet mee te nemen op vakantie ofzo:P Dus ik denk dat het een detskop wordt! Iemand nog aanraders?
Dan zou ik ook voor een Desktop gaan, deze kun je eenvoudig zelf samenstellen aan de hand van de budget, en er is altijd ruimte voor uitbreiding….
Succes
Een vriend van me gaat er vanmiddag 1 voor me samenstellen:P Ik post wat ie dan kan hier wel ^^
We zullen het wel zien waar je mee aankom…