Stel hier alle vragen over fifa 09 trophies.
om te beginnen vraag me af of jullie deze al behaald hebben. ik namelijk wel:rolleyes:
Duo-Hedgeidecimal
Enter a match with 20 people in a FIFA 09 Clubs Match
Stel hier alle vragen over fifa 09 trophies.
om te beginnen vraag me af of jullie deze al behaald hebben. ik namelijk wel:rolleyes:
Duo-Hedgeidecimal
Enter a match with 20 people in a FIFA 09 Clubs Match
die werkte niet bij mij toen ik m deed.
dan wou je hem zeker halen bij SAP: online teamspel.
dan werkt die natuurlijk niet want je moet bij fifa 09 clubs.
Nee, deze heb ik helaas nog niet gehaald, sterker nog..ik heb nog geen Clubs gespeeld 😛
Zit op 23% totaal 😀
Ik heb 40 % ofzo, wel al de 2 gouden trophies 😉 maar die zijn niet zo moeilijk
Hoe the F*ck maak je een omhaal :P!?
IK WIL DIE TROPHY NAMELIJK.. 😐
idd! Die is echt kut.
ik heb nou al intotaal 10x een omhaal gemaakt ofzo:P
is helemaal niet moeilijk.
Hoe fixte je dat?
gewoon de voorzet achter de man geven dan doet die van zelf als je op rondje drukt. teminste bij mij
Ja, mij ook nog niet gelukt alleen zo moet het wel, alleen elke keer als ik het probeer dan staan er te veel mannetjes voor. dus dan wordt die bal weer weg gekopt.
Ik heb net een omhaal gescoord :p met Rooney..
Ik dacht laat ik eens speltype Coach gaan doen voor trophies..:)
Ik wou het filmpje uploaden maar het lukte me niet..
Maar man, wat ben ik blij met die trophy ik dacht dat ik die nooit zou halen :p
hoe heb je het gedaan dn? bedoel met voorzet etc?
[quote]Ik heb net een omhaal gescoord :p met Rooney..
Ik dacht laat ik eens speltype Coach gaan doen voor trophies..:)
Ik wou het filmpje uploaden maar het lukte me niet..
Maar man, wat ben ik blij met die trophy ik dacht dat ik die nooit zou halen :p[/quote]
je zal ook wel blij zijn als je die 10vs10 club wedstrijd speelt met 19 andere mensen;)
ik had deze gister gehaald, ik dacht dat ik deze nooit zou halen:P
[quote]gewoon de voorzet achter de man geven dan doet die van zelf als je op rondje drukt. teminste bij mij[/quote]
Klopt, was ook één van mijn eerste trophies, gewoon een voorzet achter de man op O en hij doet automatish een omhaal 😀
nja oefening baart kunst.. 😀 😛
[quote]je zal ook wel blij zijn als je die 10vs10 club wedstrijd speelt met 19 andere mensen;)
ik had deze gister gehaald, ik dacht dat ik deze nooit zou halen:P[/quote]
Haha ja machtig is dat hé 😉
Maar hoe doe je Clubs dan? ik zie het nergens staan, is dat ‘speel als prof’?
@Sgtberdin
Zoals Shmet hierboven zegt:
Een voorzet achter de man geven, en dan doet hij automatisch een omhaal.
Ik heb vierkantje gebruikt, daar doet hij het zeker mee..
nog 2 trophies en heb platinum:D
@ Gunpowder
ga naar online speltypen > online speltypen > fifa 09 clubs
Vet man.Ik zit nu in totaal op 51%. Die duikkopbal lukt me echt niet en moet nog wat online trophies halen :S.
Ik heb ook nog tips nodig voor de duik kopbal :). Fantastische spel he jongens :P.
Me 2, intussen: ik heb omhaal ook gehaald eindelijk 😛 en krijg gelijk mooitje trophy er ook bij. 🙂
[quote]Me 2, intussen: ik heb omhaal ook gehaald eindelijk 😛 en krijg gelijk mooitje trophy er ook bij. :)[/quote]
Hahaha had ik ook gisteren, was wel lol :). Prachtige voorzet met C.Ronaldo en dan haalt Berbatov ineens over, net voor het 5 meter gebied. Slechte verdediging van Porthsmouth :P.
Heeh xD ik had die omhaal ook met Berbatov 😛 voorzet weet ik niet meer.
Aaaah yes heb hem eindelijk , POew na 42x proberen heb ik hem xD Close deze topic maar of verander de naam maar naar X-men origins: Wolverine.
[quote]Aaaah yes heb hem eindelijk , POew na 42x proberen heb ik hem xD Close deze topic maar of verander de naam maar naar X-men origins: Wolverine.[/quote]
????
10tekens
ik krijg maar steeds die trophy: win in every stadium niet terwijl ik allang in elk stadion heb gewonnen hoe kan dit?
Sorry van die post van mij hierboven, was verkeerde topic.
ontopic: Hmm, moet je hem niet met toernooit hebben ofzo?