ik zat online te spelen en ineens werd ik afgemeld toen kreeg ik dat door ander gebruiker werd aangemeld dat niet zo is
wat zou het zijn kan zijn dat ik gehackt wordt ???
1 in me lijst hebt het ook
laat me snel weten
Topic: aangemeld door ander gebruiker help
24 mei 2009om 11:57

Gelieve leestekens te bruiken, zo is je bericht bijna onleesbaar. Ik snap teminste niet wat je nu bedoelt.
Hij vraagt zich af of er een hacker achter zit.
[quote]Gelieve leestekens te bruiken, zo is je bericht bijna onleesbaar. Ik snap teminste niet wat je nu bedoelt.[/quote]
wat is dit nou weer voor dome reactie leer gewoon lezen:bye1:
Ten eerst zou ik me ww veranderen
heb je ooit geshared ??
zo niet dan zou je gehacked kunnen zijn:joystick:
Ik kon het niet lezen, dus ik vraag gewoon netjes of hij het wilt aanpassen hoor.
Verander je WW en dan afwachten of het nog eens gebeurd, zorg er wel voor de zekerheid voor dat je Creditcard niet aan je account gekoppeld is :rofl:
[quote]Ik kon het niet lezen, dus ik vraag gewoon netjes of hij het wilt aanpassen hoor.
Verander je WW en dan afwachten of het nog eens gebeurd, zorg er wel voor de zekerheid voor dat je Creditcard niet aan je account gekoppeld is :rofl:[/quote]
aha oke ik vond dat dubbelope en beetje beledigind zeg maar:joystick:
Ik bedoelde het iniedergeval niet beledigend:P
[quote]Ik bedoelde het iniedergeval niet beledigend:P[/quote]
Ik vond het ook niet echt beledigend maar hij moest waarschijnlijk ff bij komen bij de gedachte dat zijn acc gehacked is…
Verander je wachtwoord zou ik zeggen:P Heb je ooit bij een vriend ingelogd? Mischien staat het daar nog opgeslagen en zat hij er ff op ofzo:P
ik kreeg net veel email van gekochte spellen zijn
GTI Club+ (Volledig spel) €9,99
OutRun™ Online Arcade (Volledig spel) €9,99
Worms (Volledig spel) €9,99
Elefunk™ (Volledig spel) €7,99
Monsters-levelkit (Spelvoorwerp) €3,99
en als ik op mijn naam klikt doe ik r1 om verder te gaan weet je wat er staat bij informatie
I love men
ik ben gehackt kut zooi morgen sony bellen
ps3 goed beveiliging
goed of nee
ik zeg nee 42 euro naar de klote ik ben niet erg blij ermee
Dat geld krijg je niet meer terug, want dan wordt jij beschuldigt van fraude omdat er dan onbetaalde dingen op je account staan (spreek uit ervaring).
Eerst Sony bellen, en daarna meteen de creditcardmaatschappij.
credit card is al weg gehaald bij factuur gegevens dus dat is geen probleem
eentje in me lijst hebt het ook door ander gebruiker aangemeld is ook gehackt
maar ik kan wel wachtwoord vergeten doen en huisdier die kloppen gewoon
en mij adres enzo
Daarom nooit je creditcard vastkoppelen aan je account..
Kheb vaker van dat soort situaties gehoord en megemaakt bij een ander.. 😉
Ik denk dat het gat in de beveiliging eerder bij jezelf ligt dan bij Sony.
dat is balen… misschien wijze les om je CC niet gekoppeld te laten en niet te veel geld in je ps3-portemonnee te laten…
[quote]credit card is al weg gehaald bij factuur gegevens dus dat is geen probleem
eentje in me lijst hebt het ook door ander gebruiker aangemeld is ook gehackt
maar ik kan wel wachtwoord vergeten doen en huisdier die kloppen gewoon
en mij adres enzo[/quote]
Had je dat dan niet allemaal veranderd dan (adress na dan)?
ik heb alles na gestrokken want alles staat gewoon goed enzo dat adres
morgen ff sony bellen
want dit kan niet dat je gewoon gehackt bent want ik heb nooit problemen nu ineens wel
Moet je opletten man balen. Roytjuh had het ook , en damn ik weet nog op het forum. Je hebt het niet teruggekregen.
daarom deel ik nooit mijn games
ik vind het kut voor je!
Maar die opmerking
I love Men..lol..
wat is het beste ander email veranderen of ff sony bellen ik heb twee maatjes die hebben niet gedaan ene maatje die heeft zelfde probleem van afgemeld tog 1 rot hacker
en ik vindt het wel balen hoor ik vindt echt vervelend ik zat james bond online te spelen alle trophy’s gehaald van online en ineens hacker erachter
wat is het beste ander email veranderen of ff sony bellen [b]ik heb twee maatjes die hebben niet gedaan ene maatje die heeft zelfde probleem van afgemeld tog 1 rot hacker[/b]
???
Wat?
Kijk, als ik dat ooit zie gebeuren van: Iemand anders logt nu in ofzo… Dan ga ik naar accountgegevens en binnen 2 min. heb ik het wachtwoord veranderd.
+CC gegevens verwijdert.
Tip: neem een beetje een moeilijk wachtwoord, Hoofdletters, kleine letters en cijfers door elkaar combineren. Vaak wordt hacken gedaan dmv daarvoor ontwikkelde programma’s, zo is het in ieder geval moeilijker. Maar wat het meest voor de hand ligt is dat een kennis van je het gedaan heeft. Dus ik zou nog maar eens goed je ogen open houden wat je vriendenkring betreft. Wees voorzichtig met sharen en sla niet je wachtwoord op op de PS3 van een vriend als je daar ff speelt.
ik heb de sony gebeld en die gingen ff naar trekken want die kunnen ons niet helpen want enige is aangifte doen en met je credit card nou credit heb ik gelijk weg gehaald en aangifte heeft geen nut doen ze tog niks aan
enige oplossing ander email en pass veranderen zeg sony heb ik gelijk gedaan als ze nog binnen komen ga ik tog naar uit dat hacker achter zit dan maar weer sony bellen
Gast, inderdaad wat Roytjuh zegt, gebruik alsjeblieft leestekens!
Er komt geen einde aan bij jou zo..
En wat nWo_VuistInSter zegt; gebruik voortaan een moeilijker wachtwoord..
Ik denk ook niet dat Sony je hierbij gaat helpen, ze zullen eerder zeggen dat het je eigen verantwoordelijkheid is..
Sony kan niet echt helpen zonder gerechtelijk bevel vanwege privacy ;). Ze mogen wel IP adressen doorgeven aan CC-maatschappij’en (en wat meer misschien, i dunnow voor de rest) bij fraude. Heb zelf wel aangifte gedaan, maar durf er niet naar te vragen. Heb door een fout bij Sony toch m’n 15 (of 10?) euro terug, en een werknemer zei dat als de fout bekend wordt ze het gewoon terug zullen moeten draaien.
[quote]wat is dit nou weer voor dome reactie leer gewoon lezen:bye1:
Ten eerst zou ik me ww veranderen
heb je ooit geshared ??
zo niet dan zou je gehacked kunnen zijn:joystick:[/quote]
Ik weet niet of jij afgestudeerd in letterkunde, maar ik maak er echt geen hol van…
ik heb meer vrienden in me lijst die hebben het ook zelfde problemen deze firmwire update van versie 2.76 daar is iets mee mis vorige update’s nooit problemen gehad
ik heb 2 mensen echte goeie maatjes gedaan met sharen eerst heb ik ander wachtwoord gedaan toen ze allebei online waren heb ik me acountbeheren wachtwoord gedaan vanme eigen terug gezet .
maare meer heb ik niet gegeven van acounts morgen ga ik weer bellen of ze meer weten
in me lijst zijn al 7 mensen zelfde problemen hebben ook spellen eraf gehaald is vandaag nog en week geleden enzo
Nergens last van. =/
Ik share nooit, ik log zelf nooit in op andere Playstation 3’s en mijn wachtwoord is geen standaard woord of zin. Een code die niemand, maar dan ook echt niemand weet. 😉
Ik hem em zelfs op moeten schrijven lol, anders wist ik em zelf niet meer.
[quote]ik heb meer vrienden in me lijst die hebben het ook zelfde problemen deze firmwire update van versie 2.76 daar is iets mee mis vorige update’s nooit problemen gehad
ik heb 2 mensen echte goeie maatjes gedaan met sharen eerst heb ik ander wachtwoord gedaan toen ze allebei online waren heb ik me acountbeheren wachtwoord gedaan vanme eigen terug gezet .
maare meer heb ik niet gegeven van acounts morgen ga ik weer bellen of ze meer weten
in me lijst zijn al 7 mensen zelfde problemen hebben ook spellen eraf gehaald is vandaag nog en week geleden enzo[/quote]
Zijn dit allemaal vrienden die je in het echt ook kent? Uit Nederland zeg maar? Want het is wel toevallig dat het ook bij mensen uit jouw lijst voorkomt. Ik denk toch echt dat er een gemeenschappelijke kennis van jullie iets zit uit te vreten. En je moet echt aangifte doen, ook al maakt het niets uit. Wat heb je te verliezen? Je kunt er alleen maar beter van worden 🙂 Een goeie tip voor je wchtwoord: Neem een lang woord, of meerdere woorden aan elkaar die je makkelijk onthoudt, en verander een paar letters in cijfers. Van een ‘e’ kun je bijvoorbeeld een ‘3’ maken (E lijkt op 3) en van een ‘o’ een ‘0’. Etc etc, en maak van 2 letters op zijn minst een hoofdletter: zo kun je je wachtwoord goed onthouden, maar zal toch niemand hem kunnen raden. Hoop dat je hier iets aan hebt.
Bijvoorbeeld: zeehondenbaby wordt: Z33h0nd3nbabY666 ofzo, nou geloof me die is bijna niet te kraken 😉
ik heb ook een vrij lastig wachtwoord:P Maar weet je al meer?
ik heb 2e keer gebeld naar sony help niet jammer er zijn nu 5 mensen gehackt deze week
ik heb ander mail gedaan en heelveel pas ik heb grote leter en kleine en cijfers ik had ook nu op moeten schrijven nu geen problemen gelukkig ik hoop dat het zo blijf houden ik ga nooit meer uitlennen met sharen en ander mensen acount ff spelen of vrienden
en ik heb heelveel vrienden uit me lijst verwijderd daar speel ik tog niet mee
:):):):):):):):):):):):)
[url]http://www.3xkloppen.nl/[/url]
is het enigste wat ik er op kan zeggen…
[quote]ik heb 2e keer gebeld naar sony help niet jammer er zijn nu 5 mensen gehackt deze week
ik heb ander mail gedaan en heelveel pas ik heb grote leter en kleine en cijfers ik had ook nu op moeten schrijven nu geen problemen gelukkig ik hoop dat het zo blijf houden ik ga nooit meer uitlennen met sharen en ander mensen acount ff spelen of vrienden
en ik heb heelveel vrienden uit me lijst verwijderd daar speel ik tog niet mee
:):):):):):):):):):):):)[/quote]
Sony kan zelf ook niks. Je moet het via je creditcardmaatschappij regelen.
ik weet wie de dader is hij zit in me lijst ik ga bewijs vragen via webcame
hij zegt dat die europese acount kaarten hebt 3 stuks van €20
hij zegt dat die playstation 3 pack van 160 of 150 gb in zit kun jullie me bewijzen of dat zo is
ik ga zo vragen aan hem als hij bewijs wil zien zo niet is die de lul via sony dan ga ik aangifte doen
dan ga politie kijken bij sony of bellen dat die opgelost moet worden of naar kijken (6)(6)(6)
[quote]ik weet wie de dader is hij zit in me lijst ik ga bewijs vragen via webcame
hij zegt dat die europese acount kaarten hebt 3 stuks van €20
hij zegt dat die playstation 3 pack van 160 of 150 gb in zit kun jullie me bewijzen of dat zo is
ik ga zo vragen aan hem als hij bewijs wil zien zo niet is die de lul via sony dan ga ik aangifte doen
dan ga politie kijken bij sony of bellen dat die opgelost moet worden of naar kijken (6)(6)(6)[/quote]
nou die Europese PSN kaarten kan zowieso niet..xD en de politie gaat egt neit bij sony lang hoor..!(politie doet tegenwoordig tog geen hol meer, lijkt op amerikaanse misdaadseries.. dikke agenten met koffie en donut..(A)) maar ik zou wel zoals iedereen heir zegt aangifte doen en je wachtwoord veranderen.
succes..:P