Topic: Echte foto’s van Dj Hero controller

25 mei 2009om 20:19

De eerste echte foto van de Dj hero controller is er

[img]http://www.gamekings.tv/wordpress/wp-content/uploads/105aahe.jpg[/img]

Wat vind jij ervan?
Zoals je ook kan zien heeft het maar 3 knoppen
Je ziet ook schuif knoppen misschien verschillende combo’s dan maken

Ps: misschien iets voor Frontpage

8 reacties

1. User  avatar
    6621 XP

Ik weet niet mr sta liever met een gitaar in me handen( naja wat er op lijkt) en zit liever achter een drumstel dan dit, maja mssn word het wel vet.

0
  2. User  avatar
    1214 XP

Wie een tip heeft voor de redactie heeft kan een privebericht naar Woofer sturen, onze hoofdredacteur. Vermeld dan ook meteen de bron.

Ontopic: ik denk dat die game wel aan kan slaan:)

0
  3. User  avatar
    555 XP

Ik snap niet hoe je het moet spelen. Als dat alleen moet door de knoppen in te drukken lijkt het me vrij saai omdat het maar 3 knoppen zijn en je bent alleen maar met 1 hand bezig. Dus ik blijf lekker bij mijn gitaar en drumstel 😛

0
  4. User  avatar
    253 XP

[quote]Ik snap niet hoe je het moet spelen. Als dat alleen moet door de knoppen in te drukken lijkt het me vrij saai omdat het maar 3 knoppen zijn en je bent alleen maar met 1 hand bezig. Dus ik blijf lekker bij mijn gitaar en drumstel :P[/quote]

Je ziet ook schuif knoppen misschien verschillende combo’s dan maken

0
  5. User  avatar
    164 XP

grappig maar niet mijn ding…

0
  6. User  avatar
    555 XP

[quote]Je ziet ook schuif knoppen misschien verschillende combo’s dan maken[/quote]

Nu je het zegt dat maakt het misschien wel wat interessanter maar die muziek is leuk voor als je uitgaat maar niet om in je vrije tijd naar te luisteren vind ik 😉

0
  7. User  avatar
    863 XP

Daar denkt niet iedereen zo over.

0
  8. User  avatar
    492 XP

Echt triest, net als Guitar Hero… Leer dan echt gitaar spelen… :p Maarja zo denk ik erover. Van die mensjes die op het juiste ritme knopjes indrukken en dan denken dat ze muzikaal zijn :p xD

No offense natuurlijk!

0