Ik heb net Uncharted 2 gekocht!!
1 WOORD: [b][u]GE-WEL-DIG!!!!!!![/u][/b] :wacko2:
Heb vol op redbull gekocht, ga deze game de hele avond spelen 😀
Wil natuurlijk ook online met sommige van jullie spelen.
Voeg me toe: [b]AT1LLA[/b]
See ya maybe online

Morgen komt mijn excemplaar binnen 🙂
vinnie1234;)
Geen geld verdomme :S ik roogel wel wat wil hem echt graag.
ik heb hem ook uncharted 2 voor 63 euro gekocht maar mijn ps3 is stuk hahah is opgestuurd ik heb alvast gehaald daarvoor en 10 november call of duty halen en eind van deze maand ook nog ff tekken 6 halen :):):)
Yhea ik speel hem al een aantal dagen. Inderdaad fuckin awesom.
Hoe komen jullie er allemaal zo vroeg aan, hij komt vrijdag pas uit. :O
Freerecord shop, die verkoopt de games altijd paar dagen eerder…
Althans die van den haag dan…
error dubbel
[quote]ik heb hem ook uncharted 2 voor 63 euro gekocht maar mijn ps3 is stuk hahah is opgestuurd ik heb alvast gehaald daarvoor en 10 november call of duty halen en eind van deze maand ook nog ff tekken 6 halen :):):)[/quote]
je woont zeker in een dorp…dat je er 63 euro voor hebt uit gegeven..nieuwe games kosten hier tussen de 55 a 59 euro
tekken 6 Verwacht 30-10-2009
sjoerdgames4: 15-10-2009 zal uncharted 2 uit komen…maar hij ligt hier al in de winkel
ik moet ook nog tot vrijdag wachten 0.0 🙁
[quote]ik moet ook nog tot vrijdag wachten 0.0 :([/quote]
Ik heb hem waarschijnlijk morgen, de site waar ik besteld heb, levert hem binnen 24 uur staat er nu en geen pre-order knop meer! 😀
ik ga hem vrijdag halen, heb er nu toch niks aan. te druk met huiswerk.
Ik heb mijne besteld bij FRS, je kreeg voor hetzelfde prijs LE dus waarom niet. morgen is die binnen hoop ik :$
[quote]Freerecord shop, die verkoopt de games altijd paar dagen eerder…
Althans die van den haag dan…[/quote]
Hier ook 😉 Killzone had ik 1 week eerder xD Maare ik heb hem ook al! Ben nog wel bezig met singleplayer!:yahoo:
heb het ook net bij bartsmit gekocht met 15% korting. alleen deze week geldig totaal 55.21€ niet slecht voor een limited edition + voucher Code om sneller exp. points te behalen in de multiplayer! :)… ik ga weer voor een paar dagjes underground laterrr 🙂
Ik wacht wel met het kopen van deze game. Misschien dat ik eerst Uncharted 1 koopt of MW 2
Ik ben nou benieuwd of ik hem morgen heb ook, zou me wel heel genaaid voelen als het niet zo is.
Ik denk dat ik deze game later koop, krijg anders een beetje teveel games in een te korte tijd:P
ben serieus jaloers damn wil hem ook
[quote]ben serieus jaloers damn wil hem ook[/quote]
Van hetzelfde, ik wil hem zo graag, pre-order ik hem 4 weken eerder en en dan heb ik hem nu niet. 🙁
ik heb mijn uncharted 2 63 euro terug gebracht en geld terug gehad ik zag bij de media markt voor 49 euro leggen heb ik daar gehaald:yahoo::yahoo:
[quote]je woont zeker in een dorp…dat je er 63 euro voor hebt uit gegeven..nieuwe games kosten hier tussen de 55 a 59 euro
tekken 6 Verwacht 30-10-2009
sjoerdgames4: 15-10-2009 zal uncharted 2 uit komen…maar hij ligt hier al in de winkel[/quote]
ik heb uncharted 2 63 euro terug gebracht en geld terug gekregen en ik heb bij de media markt zag ik leggen voor 49 euro daar gehaald ik woon niet in dorp [b]ps3dennis[/b] mischien jij ikke niet en tekken 6 is eind van deze maand ja ga ik ook halen en 10 november call of duty 6 :yahoo::yahoo:
[quote]Hier ook 😉 Killzone had ik 1 week eerder xD Maare ik heb hem ook al! Ben nog wel bezig met singleplayer!:yahoo:[/quote]
Heerlijk game he!!
So echt he! 😀 Ik heb al een paar keer gehad van dat ik dacht van waarom doetie nou niks :O Dacht ik dat het filmpje nogsteeds bezig was xD Toen kwam weer in mij op owja je moet zelf lopen:P Echt gruwelijk mooi is ie!
Ik moet trouwens ook echt teveel games gaan kopen :O Deze 2 maanden komen games die ik wil hebben zoals U2 (die heb ik dan al:P), Borderlands, COD 6, ACII :O Mischien ook nog GT5 :O Zoveel games en zo weinig…………. jullie kennen het probleem denk ik al xD
Ja, uncharted 2 was echt een most wanted,
De volgende:
– mondern warfare2
– tekken6
– ac2
– god of war3
Komt echt mooie games uit.
Welke level ben jij nu bard?!
Ikke geen flauw idee eigenlijk ben zeg maar na die auto met dat wijf op het pleintje waar alle mannetjes van alle kanten komen xD
omg omg iedereen heeft hem al 🙁 kom op postbode!!
ffs ik kom niet verder bij een stuk waar trein in brand staat en waar je 1e trophie pakt. ;/ waar moet je heen, je kan nergens wat doen lol
wie heeft limited edition? code werkt niet.:(
[quote]wie heeft limited edition? code werkt niet.:([/quote]
Ik denk dat die morgen pas werkt, omdat hij nog niet öfficiël uit is” mijne doet het namelijk ook niet. :'(
Mijne staat nog steeds in behandeling:'(
[quote]Ik denk dat die morgen pas werkt, omdat hij nog niet öfficiël uit is” mijne doet het namelijk ook niet. :'([/quote]
oke nice 😀 schrok al.
Wat krijg je bij limited edition dan?!
[quote]Wat krijg je bij limited edition dan?![/quote]
Een code met een XMB thema en sneller XP online, dat soort dingen allemaal.
ben bij chapter 6 heb nog maar 8 trophies en 1 rewiek ei, beetje weinig imo
[quote]ben bij chapter 6 heb nog maar 8 trophies en 1 rewiek ei, beetje weinig imo[/quote]
Dat is idd weinig :O Ik ben nu in het sneeuw gedeelte:P Heb de geschiedenis nu gehad ben al een stukkie verder als waar ik begon toen ik het spel opstartte met die trein 😉 Heb net dat mislukte sneeuwmonster gehad 😀 Dat is chapter 16 ofzo denk ik:$ Kweet nie hoeveel chapters erzijn:P
[quote]Dat is idd weinig :O Ik ben nu in het sneeuw gedeelte:P Heb de geschiedenis nu gehad ben al een stukkie verder als waar ik begon toen ik het spel opstartte met die trein 😉 Heb net dat mislukte sneeuwmonster gehad 😀 Dat is chapter 16 ofzo denk ik:$ Kweet nie hoeveel chapters erzijn:P[/quote]
hoeveel heb jij er dan?
Trophies echt geen idee…… schatten ook geen idee maar wel iets meer:P Denk 10-15 ofzo 😉 Zal morgen ff checken. De game heeft trouwens 26 hoofdstukken dus ben al aardig op weg ^^ Maar die schatten zitten ditkeer wel foking goed verstopt :O
[quote]Trophies echt geen idee…… schatten ook geen idee maar wel iets meer:P Denk 10-15 ofzo 😉 Zal morgen ff checken. De game heeft trouwens 26 hoofdstukken dus ben al aardig op weg ^^ Maar die schatten zitten ditkeer wel foking goed verstopt :O[/quote]
dit keer zijn ze echt erg verstopt ja damn, en dit keer zijn het er 100 😀
Ik weet het:P weet nog niet of ik zin heb ze allemaal te gaan halen xD Trophie card is trouwens geupdate als het goed is
EDIT: Heb nog iets leuks gevonden 😉 [url]http://www.jakpro.net/u2-card/u2-card.php[/url] voor je online stat en wordt telkens ge-update 😀
ahh nice @ bardfielt
Graag gedaan 😉 Ik heb nog niet online gespeeld met het hele spel xD Maar ik ga dat wel doen ^^ Eerst ff singleplayer uit want die is verslavend als de…….. jeweetwel:P
jaa, ziet er ook verschrikkelijk goed uit pff.
deze moet ik platinum halen
[quote]jaa, ziet er ook verschrikkelijk goed uit pff.
deze moet ik platinum halen[/quote]
Ja hoeveel % trophies hebben jullie, ik persoonlijk 11% met nog 1 schat voor nog een trophy.
[quote]Ja hoeveel % trophies hebben jullie, ik persoonlijk 11% met nog 1 schat voor nog een trophy.[/quote]
The same here ^^ Ook op 11% moet nog niet zo heel veel schatten voor de volgende trophie 😛 Ik kan heel het weekend niet spelen 🙁 Echt zwaar klote :wacko2:
De codes werken! 😀
ik ga hem vanmiddag uit school halen:D
Wha komt dat kom nog wel goed van pas bard 🙂
Maar kan niet op me profiel zetten, als handtekening?! :S
Vet een vet spel damnnit.
Ik heb nu 12% trophies. xD
ik zit @ 22%. 😀
wat een verslavend spel en wat ziet het er super uit pff
[quote]ik zit @ 22%. 😀
wat een verslavend spel en wat ziet het er super uit pff[/quote]
Cker. xD xD xD Hoeveel geld hebben jullie (kan je in de WINKEL zien bij bonus)? Ik heb meer dan 215.000 xD Heb me platinum trophy van Uncharted Drake’s Fortune geïmporteerd. 😛
[quote]Cker. xD xD xD Hoeveel geld hebben jullie (kan je in de WINKEL zien bij bonus)? Ik heb meer dan 215.000 xD Heb me platinum trophy van Uncharted Drake’s Fortune geïmporteerd. :P[/quote]
oh wat kan je dan meer als je dat doet en hoe doe je dat?
[quote]oh wat kan je dan meer als je dat doet en hoe doe je dat?[/quote]
Je gaat naar de winkel en dan vierkantje, je moet wel de saves van Uncharted 1 nog hebben, waarmee je de platinum gehaald heb. Ik heb nu $335.000. Met het geld kan je als je de game uitgespeeld heb wapens kopen en die kan je dan hele tijd aanklikken, dan word munitie de hele tijd bijgevuld. + Ik zit in chapter 18 ofzo xD, zie trophies. 😛
18 pas =p ik ben nu bij 23
170.000 😛
Chapter 4 xD
Maar chapter 1 of 2 met die inbraak 😛 Is het filmpje ineens engels ipv nederlands xD
yess, heb hem uitgespeeld:yahoo: prachtig einde:D
[quote]yess, heb hem uitgespeeld:yahoo: prachtig einde:D[/quote]
pf nu wil ik hem echt graag 😛
[quote]170.000 😛
Chapter 4 xD
Maar chapter 1 of 2 met die inbraak 😛 Is het filmpje ineens engels ipv nederlands xD[/quote]
ja idd daar kwam ik ook achter maar wat een spel zeg:D
ben nu chapter 7 op Hard:D^^
Ben jaloers :$ Kan heel het weekend niet spelen 🙁
Chapter 25 en bijna uitgespeeld denk ik. xD
ik vind een nadeel van de multiplayer je moet zo lang wachten voordat hij mensen gevonden heeft
die chloe is wel lekker ^^
alleen die ogen zijn een beetje scarry:(
[quote]die chloe is wel lekker ^^
alleen die ogen zijn een beetje scarry:([/quote]
En der bek ook. xD
[quote]En der bek ook. xD[/quote]
Ze maf er voor een geanimeerde persoon idd wezen 😛
Ik heb net die trein lvl gehad 😛
ik ben bij chapter 23
ik ben nu bij chapter 15.
waarom begint eigenlijk chapter 1 met een stukje van chapter 15?
Hij gaat eerst terug naar het verleden
[quote]Hij gaat eerst terug naar het verleden[/quote]
Het is een flashback, snap je toch wel? xD
[spoiler]Ik ben nu net dat die ouwe dood is xD[/spoiler]
27% van de trophies btw xD
ik heb 24 trophy en ben bij chapter 24…
Morgen heb ik het uitgespeelt ga gelijk verder naar hard 😀
[quote]ik heb 24 trophy en ben bij chapter 24…
Morgen heb ik het uitgespeelt ga gelijk verder naar hard :D[/quote]
Ik speel al op hard xD Morgu uit spelen dan op easy voor de schatten en andere trophies xD laatste dan nog crushing xD
Vincent: Deze game is zeker snel uit te spelen binnen 10 uur
ben nu bij lvl 20 op hard, dan cryushing doen en dan de schatten 😀
schatten zijn dit keer echt goed verborgen damn. heb er 25 ofzo ben bij chapter 24
ik heb 18 schatten en ben bij chapter 15.
maar ik speel nu op hard, dan ga ik alle andere trophies halen en dan op crushing^^
[quote]Vincent: Deze game is zeker snel uit te spelen binnen 10 uur[/quote]
Mooi 😛 Ik zit nu op de 7 uur gespeeld :P:yay:
wat een einde damn ik heb nu 42% trophies.
Ik snapo die symbolen shit niet :$ Iemand :$?
Heb hem al 😛
had ik ook vinnie, maar goed kijken in je boekje 😀
ben nu begonnen op crushing:D
Heb 50% trophies.
ik heb 28% trophies en heb hem nog niet uitgespeeld chapter 21.
Ik heb nu 51% trophies. xD
48% trophies en UIT!!:D:D!!
[quote]48% trophies en UIT!!:D:D!![/quote]
gratz meyn. dope einde ofno
Jha man :D!!
[url]http://playstationlifestyle.net/2009/10/16/uncharted-2-among-thieves-trophy-guide/3/[/url]
Een guide:P
Ik ga nu maar ff online geen zin in offline zo snel nog keer te doen :$
nu voor de 3e x uitgespeeld:p
op Supermakkelijk, normaal, moeilijk
en ben nu bezig op crushing en heb alle schatten al gevonden, alleen nog een paar wapen trofeeen en dan heb ik Platinum:D
Zo luchteman, alle schatten gevonden?
Ik heb 37 van 100 hahaha lol… ik speel nu op hard, op normaal uitgespeelt…
Ik heb het nu bijna uitgespeeld :O Ben halverwege chapter 22 op normal mode en ik heb nog geen 20 schatten :$ Dat wordt goed zoeken op crushing mode 😛
HAHAHA goed je best doen bart
WTF man, alle schatten al?hoelang heb je lopen zoeken. Ze hangen nu ook in bomen en aan plafond lol.
Ik speel nu op Hard Mode.
was op moeilijk, bezig en dan vorder je langzaam, dus ik had een hoop tijd om rond te kijken:) En een tip: kijk achterom en onder daken;)
HEEL HANDIGE TIP :p
Spelen jullie ook vaak online of niet?!
Ik heb nu 50 schatten, ik ga vandaag voor alle schatten en een stuk op Crushing doen. xD
Online vind ik niet leuk, dat hoort niet bij een spel als dit.
En ik ben nu bij hoofdstuk 19 op Crushing:D
[quote]Online vind ik niet leuk, dat hoort niet bij een spel als dit.
En ik ben nu bij hoofdstuk 19 op Crushing:D[/quote]
Nice, die stalenvuist-expert lukt me echt niet. 🙁
ik ben nu bij hoodstuk 26 op moeilijk, maar die is moeilijk:(
Heb inmiddels 61 schatten. xD
ik hoef nog maar 4 trophies xD nog ongeveer 30 schatten en mode (verpletterend) uitspelen ben nu bij die trein level. en online speel ik weleens.
Uitgespeeld op moeilijk.^^