ik krijg deze trophy dus maar niet terwijl ik wel al landskampioen ben geworden in alle top competities. weet iemand misschien hoe dit kan? en hoe hebben jullie deze gehaald?
Topic: Fifa 10 trophy: wereldspeler [GLITCH]
21 november 2009om 19:52

je moet deze doen in speltype become a pro, en niet in het speltype coach. Ik kan uit jou tekst niet ophalen in welk speltype je hebt speelt, dus ik dacht ik zeg het maar even
ik speel het in het speltype carriere:O waarom moet dit in be a pro?:| als ze dat dan bij die beschrijving zetten:|
ik weet het ook niet zeker, heb hem zelf ook nog niet, maar dit lijkt mij het meest logisch. de naam van de trophy is wereldspeler en geen wereldcoach
EDIT:
Win titels in de 5 grote Europese competities (Engeland, Frankrijk, Italië, Duitsland en Spanje)
Dit moet niet in één manager mode gedaan worden, start er gerust 5 op. Simuleer elk seizoen tot je wint. Gebruik je 7 spelers van 99 overall ability van de ‘Phoenix from the Ashes Trophy’ (’Glansrijke Ontwikkeling’ Trophy). Zorg dat je het seizoen afmaakt, en saved op het begin van het 2e seizoen en dan exit. De beste teams hiervoor zijn:
Engeland : Man United, Chelsea
Frankrijk : Lyon
Italië : AC Milan, Inter Milan, Juventus
Duitsland : Bayern Munich, Hamburg SV, VFL Wolfsburg
Spanje : Barcelona of Real Madrid
[quote]ik weet het ook niet zeker, heb hem zelf ook nog niet, maar dit lijkt mij het meest logisch. de naam van de trophy is wereldspeler en geen wereldcoach
EDIT:
Win titels in de 5 grote Europese competities (Engeland, Frankrijk, Italië, Duitsland en Spanje)
[b]Dit moet niet in één manager mode gedaan worden, start er gerust 5 op.[/b] Simuleer elk seizoen tot je wint. Gebruik je 7 spelers van 99 overall ability van de ‘Phoenix from the Ashes Trophy’ (’Glansrijke Ontwikkeling’ Trophy). Zorg dat je het seizoen afmaakt, en saved op het begin van het 2e seizoen en dan exit. De beste teams hiervoor zijn:
[/quote]
manager mode lijkt me duidelijk he;)
dus is er een glitch:|
jep inderdaad, manager mode. maar er staat dat het niet in 1 manager mode moet worden gedaan, maaar in meerdere manager modes. Dat wordt dus 5 coaches aanmaken… of in jou geval nog 4. Denk ook dat dat niet de bedoeling is, dus een glitch
[quote]jep inderdaad, manager mode. maar er staat dat het niet in 1 manager mode moet worden gedaan, maaar in meerdere manager modes. Dat wordt dus 5 coaches aanmaken… of in jou geval nog 4. Denk ook dat dat niet de bedoeling is, dus een glitch[/quote]
had er 5 en zelfs 2x kampioen geworden in elke. dus [b]weer[/b] een glitch:|
is het je al gelukt?
want er zijn nu manieren om trophies te hacken dus als je hem nog niet heb kan ik je wel helpen om eraan te komen ^^
Je moet deze trophy in manager mode halen , zelfs 5 aparte managers.
Ik weet niet of deze trophy glitched is , heb hem zelf en geen problemen mee gehad.
Raar dat die bij jou het nie doet heb nog geen 1 keer gehoord dat dit glitched was.
Noteer effe met elk land en team je hebt gespeelt mss heb je er 1 gemist.