Topic: Call of duty: modern warfare 2 hoogste killstreak.

27 november 2009om 21:32

Hey allemaal,

wat is jullie hoogste killstreak in CoD mw 2?

die van mij is 44 van 2 potjes, maar helaas werden die niet bij elkaar opgeteld en nu staat er maar 30, ik deed een perfect deathmatch en toen ging ik naar het volgende potje en haalde ik nog 14 kills zonder dood te gaan.

Wat is jullie record?

138 reacties

1. User  avatar
    1700 XP

20 :p

lolzzz 20 tekens lolzzz

0
  2. User  avatar
    2574 XP

[quote]20 :p

lolzzz 20 tekens lolzzz[/quote]

wel toevallig heh dat het 20 is en wat is wat je maximaal kan halen in cage match juist 20 en wat kan je makkelijk doen in cage match juist bossten 😛

0
  3. User  avatar
    1390 XP

mijne is 22 volgensmij.. die van jesse-as zal wel veel hoger zijn.. xD met zijn nuke in 2 minuten

0
  4. User  avatar
    106 XP

mijn kill streak is 24, maar binnekort wordt ie ckrr hoger

0
  5. User  avatar
    969 XP

mijne 26 omdat ik perongeluk de Nuke te snel activeerde xD

0
  6. User  avatar
    70 XP

@ patrickg

mijn killstreak is 33 in een potje TDM 😛

en ja dat potje dat ik binne 2 minuten nuke had was wel nice, zeker omdat ik met knife only ging XD

0
  7. User  avatar
    670 XP

op ps3 iets van 13 ofzo
    em op pc 10

0
  8. User  avatar
    718 XP

Ik weet het niet meer 😛 maar heb alwel 11x de NUKE gehad.

0
  9. User  avatar
    1390 XP

[quote]Ik weet het niet meer 😛 maar heb alwel 11x de NUKE gehad.[/quote]

nice! ik nog geen 1x :sorry:

0
  10. User  avatar
    16 XP

37, gisteren gehaald. 🙂

0
  11. User  avatar
    903 XP

mijn hoogste is 29, zonder nuke 😀 (had hem toen nog niet)

0
  12. User  avatar
    16 XP

Nuke heeft sowieso geen effect op je streak, omdat jezelf toch als eerste doodgaat en daarna de rest meeneemt. 🙂

0
  13. User  avatar
    70 XP

[quote]Nuke heeft sowieso geen effect op je streak, omdat jezelf toch als eerste doodgaat en daarna de rest meeneemt. :)[/quote]

niet waar,

ik ben nog nooit zelf als eerste dood gegaan door een nuke, en de eerste keer dat ik nuke had, zette ik hem in bij 25 kills, en daarna hadk een nieuwe killstreak van 28

0
  14. User  avatar
    6621 XP

mijn 16 ofzo, damn en ik denken dat nuke echt onmogelijk is.

0
  15. User  avatar
    2574 XP

[quote]mijn 16 ofzo, damn en ik denken dat nuke echt onmogelijk is.[/quote]

door die killstreaks niet
    doe bijv:
    eerste killstresak: pave low [9 kills]
    tweede killstreak: chopper gunner/ac130[11 kills](zelf heb ik liever chopper gunner maar dat is smaak)
    derde killstreak: je mag drie keer raden 😛
    en dan zit je meestal nog maar 2/3 kills van je nuke af

0
  16. User  avatar
    3388 XP

Ik heb hem nu tering gierig staan xD

5 Kill Predator Missle
    7 Kills Attack Heli
    9 Kills Pave Low

Laten we zeggen je haalt de 5 kills, je vuurt die missle af en maakt 2 kills. Je hebt dan gelijk attack helim die maakt dan ook weer minstens 2 kills en dan heb je weer een pavelow. Het engiste wat je hoeft te doen na 5 kills is leven blijven en je killstreak is dan lekker hoog 😀

0
  17. User  avatar
    1191 XP

[quote]door die killstreaks niet
    doe bijv:
    eerste killstresak: pave low [9 kills]
    tweede killstreak: chopper gunner/ac130[11 kills](zelf heb ik liever chopper gunner maar dat is smaak)
    derde killstreak: je mag drie keer raden 😛
    en dan zit je meestal nog maar 2/3 kills van je nuke af[/quote]

Hey nino, een pavelow telt niet bij je killstreak hoor dat is echt gierig, alleen bij een harrier gaat ie bij je killstreak, bij mijn ervaringen dan

0
  18. User  avatar
    16 XP

Heb de 37 gehaald d.m.v.:
    – Harrier Strike
    – Pave Low
    – AC130

Had gisteren ook nog 64-2 in Wasteland :yahoo:

0
  19. User  avatar
    2574 XP

[quote]Hey nino, een pavelow telt niet bij je killstreak hoor dat is echt gierig, alleen bij een harrier gaat ie bij je killstreak, bij mijn ervaringen dan[/quote]

pavelow telt wel bij je streak
    mijn opstelling is
    7 kills – pavelow
    9 kills – attack helicopter
    11 kills – chopper gunner
    en de attack heli en chopper haal ik dmv pave low

0
  20. User  avatar
    203 XP

ik vindt modern warfare 2 niks aan waarom niet lees eronder.
    1.groot levels in spel en 12 players van 6 tot 6 doe gewoon 8 tot 8 doen
    2.aleen maar campers als ik teminste goed schrijf
    3.title en emblems is niks aan je moet alles dingen verdienen doe gewoon prestige van ranks
    4.als ik in potje kom van 6 en 6 players gaat ze weer uit of door conection en alles
    5. call of duty 4 is beter en leuker
    6.wat vinden jullie call of duty 4 modern warfare of 2 beter

0
  21. User  avatar
    903 XP

punt 2 is waar 😛 en punt 4 soms…

0
  22. User  avatar
    6621 XP

[quote]ik vindt modern warfare 2 niks aan waarom niet lees eronder.
    1.groot levels in spel en 12 players van 6 tot 6 doe gewoon 8 tot 8 doen
    2.aleen maar campers als ik teminste goed schrijf
    3.title en emblems is niks aan je moet alles dingen verdienen doe gewoon prestige van ranks
    4.als ik in potje kom van 6 en 6 players gaat ze weer uit of door conection en alles
    5. call of duty 4 is beter en leuker
    6.wat vinden jullie call of duty 4 modern warfare of 2 beter[/quote]

Punt 4 is de enige punt waar ik me echt heel erg aan erger, zoooo irritant is dat. Punt 2 moet je zien als bonus kills je schopt ze gewoon een camping uit 😛

0
  23. User  avatar
    203 XP

ja inderdaad precies

0
  24. User  avatar
    1299 XP

Kan het nu weer een beetje on-topic en dus je rank tonen?

0
  25. User  avatar
    3388 XP

Volgens mij is die van mij 16, maar ik haal wel byna ieder potje rond de 15 kill streak 😀 Ik moet is gaan kijken voor hogere streaks

0
  26. User  avatar
    93 XP

Mijne is 21 .. niet echt fantastisch .. maar ik ben tevreden ^^

0
  27. User  avatar
    2036 XP

killstreak? die heb ik niet 😛
    nee, ik ben niet goed in MW2, dus ik kom niet erg ver zonder dood te gaan.
    zie ik er eentje lopen, die schiet ik neer als ik geluk heb, wordt ik gelijk in mijn rug geschoten :S
    maar ik blijf het proberen, ik moet die nuke een keer krijgen 😛

0
  28. User  avatar
    20 XP

De mijne is 14 geloof ik. Nog ver verwijderd voor de Nuke.
    Ik heb een beetje hetzelfde probleem dan Wouter1980. Net lekker bezig, komt er weer zo’n dude vanachter…

0
  29. User  avatar
    327 XP

Mijne is 24 kills, en dan heb ik Predator Missle, Harrier Airstrike en AC130. Sinds vandaag met ik aan het spelen met Harrier Airstrike, Chopper Gunner en Nuke en hopelijk haal ik binnenkort eens de 25 kills 🙂 Welke killstreaks gebruiken jullie voor die atoombom?

0
  30. User  avatar
    1191 XP

Harrier en de Chopper gunner

0
  31. User  avatar
    718 XP

Harrier air strike/ Chopper gunner / NUKE / en dit is me al 19x gelukt 😛

0
  32. User  avatar
    59 XP

ik heb nergens last van behalve van die connection zooi af en toe. Verder is mijn killstreak gekomen tot 27 maar dit is echt bij uitstek. lukte me geen 2e keer 😛 behalve private matches, dan haal ik gerust de 40 wel 😛 zulke noobs 1 op 1 altijd ^^

0
  33. User  avatar
    45 XP

mijn killstreak 74.
    dmv Harrier(bij 7 kills)
    emergency airdrop(8 kills)
    en Chopper gunner. had op een gegeven moment 2 harriers in de lucht en 2 chopper gunners in me backpack zeg maar 😛

0
  34. User  avatar
    1299 XP

[quote]mijn killstreak 74.
    dmv Harrier(bij 7 kills)
    en Chopper gunner. had op een gegeven moment 2 harriers in de lucht en 2 chopper gunners in me backpack zeg maar :P[/quote]

Je kunt toch geen harrier enzo krijgen als je hem hebt gehad niet dood gaat? xD

0
  35. User  avatar
    327 XP

De emergency airdop kills tellen niet mee bij je killstreak…

0
  36. User  avatar
    1191 XP

[quote]mijn killstreak 74.
    dmv Harrier(bij 7 kills)
    en Chopper gunner. had op een gegeven moment 2 harriers in de lucht en 2 chopper gunners in me backpack zeg maar :P[/quote]

[quote]De emergency airdop kills tellen niet mee bij je killstreak…[/quote]

lol, mooi gedaan JFKxD

0
  37. User  avatar
    670 XP

nieuwe ps3 streak was volgens systeem 22 maar had 34 kills en 1 death pff

0
  38. User  avatar
    363 XP

De mijne is op dit moment 28. Ik heb deze streak al zeker 10 keer gehaald en telkens ga ik op 28-0 dood… PIJNLIJK!!

0
  39. User  avatar
    53 XP

[quote]De mijne is op dit moment 28. Ik heb deze streak al zeker 10 keer gehaald en telkens ga ik op 28-0 dood… PIJNLIJK!![/quote]
    ik ben een paar keer met tot 24-30 gekomen maar dat was met emergecy airdrop en gewone airdrop. zonder die kom ik maar tot 11 🙁

0
  40. User  avatar
    327 XP

[quote]ik ben een paar keer met tot 24-30 gekomen maar dat was met emergecy airdrop en gewone airdrop. zonder die kom ik maar tot 11 :([/quote]

Dan pak je toch op 11 AC130 of Chopper-Gunner?

0
  41. User  avatar
    903 XP

29 nog steeds 😛

maar ja heb je killstreak 25…. en dan nuke weer niet mee xD

heb ik altijd… en als ik hem wel mee heb, gaat het minder goed…. (geen ks 25)

0
  42. User  avatar
    969 XP

mijne is nu 30, ik gebruik de Nuke veel te snel ( als ik de nuke heb acctiveer ik het gelijk, heb ik altijd!) dus ik ga eerst me killstreak afmaken voor mijn nuke

0
  43. User  avatar
    363 XP

Die van mij is gistere gestegen naar 36 jammer dat ik zo onvermijdelijk dood ging (door een fucking predator!!)

0
  44. User  avatar
    3388 XP

Ik ben gisteren met zo’n mattie van mij tot de 27 gekomen 😀 Eerst stond mijn record op 16 ofsow! Egt te beest gewoon! 😀

0
  45. User  avatar
    1191 XP

[quote]Ik ben gisteren met zo’n mattie van mij tot de 27 gekomen 😀 Eerst stond mijn record op 16 ofsow! Egt te beest gewoon! :D[/quote]

lol straattaal?xD

Ik heb zojuist killstreak 31 gehaald lol, hij was eerst 30:p

0
  46. User  avatar
    80 XP

al een hele tijd 29, zit er steeds wel dichtbij om hem te verbeteren maar het lukt steeds net niet :S

0
  47. User  avatar
    511 XP

lol, die van mij is 20, en dat was een uitzondering, komt bijna nooit voor 😛

0
  48. User  avatar
    6621 XP

was eerst 13 en toen BAM! 24 😀

0
  49. User  avatar
    1191 XP

heb net 35 gehaald:D

0
  50. User  avatar
    1100 XP

mijne is nu 12 toen had ik geen kogels meer:(

maar ik begin het te leren:D en nu is het nog leuk ook.

0
  51. User  avatar
    116 XP

die van mij is 47

0
  52. User  avatar
    1100 XP

[quote]die van mij is 47[/quote]

hoe krijg je dat voor elkaar?:O

0
  53. User  avatar
    903 XP

[quote]hoe krijg je dat voor elkaar?:O[/quote]

gok 1: Campen?

0
  54. User  avatar
    363 XP

Nee, ik speel vaak (om niet te zeggen altijd) met CyBer en door te campen heeft ie het zeker niet gehaald.

0
  55. User  avatar
    778 XP

[quote]Nee, ik speel vaak (om niet te zeggen altijd) met CyBer en door te campen heeft ie het zeker niet gehaald.[/quote]

Idd, vuile glitcher dat ie is… Hackers FTL :p

Hehe, nee hoor, in sommige potjes kan je met één chopper gunner een stuk of 15 kills maken (of wel meer). Dan nog wat mensen neerschieten en je komt al aardig in de buurt. (Makkelijk er gezegd dan gedaan!) 47 is zeker mooi…

0
  56. User  avatar
    363 XP

Ja precies zo’n chopper gunner maak je makkelijk15 kills mee op dat moment heb je de’r dan al 11 dus dan zit je aan 26 kills dan gewoon nog 21 kills doen en you’re done!!:wacko2::dizzy::wacko:

0
  57. User  avatar
    903 XP

damm ik moest vandaag nog 2/3 kills voor nuke……. dit keer had ik hem mee 😛 Maar potje was voorbij

zoiets had ik eergister ook 🙁

0
  58. User  avatar
    778 XP

[quote]Ja precies zo’n chopper gunner maak je makkelijk15 kills mee op dat moment heb je de’r dan al 11 dus dan zit je aan 26 kills dan gewoon nog 21 kills doen en you’re done!!:wacko2::dizzy::wacko:[/quote]

Heb toch maar even de AC130 geünlocked, want ik wordt altijd woest als ik die chopper gunner oproep, en dan al binnen 15 seconden neer wordt gehaald… >.< Predator Missile -> Harrier Strike -> AC130 dus… 🙂
    Kan ook een nuke equippen… Maar persoonlijk vind ik dat een beetje lame…

0
  59. User  avatar
    969 XP

Als je een NUKE wilt halen moet je dit doen:

– ACR silencer

perks:
    – Perk 1: Scavenger Pro
    – Perk 2: Stopping Power Pro
    – Perk 3: Ninja Pro of Commando Pro.. dat mag je zelf weten 😛

Mijn hoogste killstreak is 37 en in totaal heb ik 23x nuke

0
  60. User  avatar
    571 XP

Nice! Mijn hoogste killstreak is tot nu toe 11 volgens mij. Ik ga pas de Nuke vrijspelen wanneer ik een killstreak haal van zo’n 20 tot dan gaan eerst de andere dingen voor zoals de choppergunner 🙂

Die killstreaks halen jullie die door veel te snipen, want ik ben meestal zo’n type van rennen tot dat ik een vijand zie dan schiet ik hem dood.

0
  61. User  avatar
    1191 XP

[quote]Nice! Mijn hoogste killstreak is tot nu toe 11 volgens mij. Ik ga pas de Nuke vrijspelen wanneer ik een killstreak haal van zo’n 20 tot dan gaan eerst de andere dingen voor zoals de choppergunner 🙂

Die killstreaks halen jullie die door veel te snipen, want ik ben meestal zo’n type van rennen tot dat ik een vijand zie dan schiet ik hem dood.[/quote]

hehe,

dat doe ik ook:p als ik zo rond de 6 kills heb ga ik pas campen:)

0
  62. User  avatar
    1700 XP

Had vandaag van 20 naar 22, en weer van 22 naar 23 verbeterd 😀 Intervention + FMJ… FTW

0
  63. User  avatar
    70 XP

kheb nu 33 killstreak, en dat in TDM.

ow en ik had toen een nuke maarja zat nog in me choppergunner en kon er niet uit XD, toen wast potje afgelopen

0
  64. User  avatar
    903 XP

eerst was die 29…. nu 30! xD Dankzij me eerste nuke (vanmiddag ff gehaald) (eindelijk)

had 2 andere keren bijna een nuke, maar toen moest ik nog 1 kill en 2 kills en toen ging ik dood xD

0
  65. User  avatar
    1100 XP

ik heb nu steeds een streak van 11, maar als ik dan in me chopper gunner wil kan het niet. air space to crowded:( en als het dan wel gaat is het potje af:|

0
  66. User  avatar
    903 XP

me streak is nu 33 😀 maar had toen me nuke niet mee …..

0
  67. User  avatar
    1100 XP

mijn hoogste is nu 26^^

0
  68. User  avatar
    903 XP

sinds vanochtend is mijn killstreak 43 😀

had harrier… en ik had toen emp gekregen via harrier..

en toen zette ik chopper gunner in 😀

Bij de map wasteland.. dus iedereen spawnde buiten 😛

0
  69. User  avatar
    1100 XP

[quote]sinds vanochtend is mijn killstreak 43 😀

had harrier… en ik had toen emp gekregen via harrier..

en toen zette ik chopper gunner in 😀

Bij de map wasteland.. dus iedereen spawnde buiten :P[/quote]

Chill^^…

0
  70. User  avatar
    4 XP

Kan het toevallig zo zijn dat in MW2 de killstreaks niet goed geteld worden?
    Ik speelde gister een potje Free for all in Afghan en haalde daar een 20 killstreak maar toen ik later terug keek in de leaderboards zag ik dat mijn streak nog ongewijzigd op 13 stond??!
    Het is niet de eerste keer dat ik het idee heb dat mijn streaks niet goed geteld worden,is 1 van jullie toevallig bekend met dit probleem?
    Ik gebruik als killstreak rewards het volgende: 3 kills UAV 6 kills precision airstrike 9 kills pave lowe,vanaf het moment dat ik de pave lowe inriep heb ik op de grond 4 tegenstanders verslagen en de pave lowe 7 zonder zelf dood te gaan 9+4+7=20 maar hij telt maar tot 13 ik snap het niet.

0
  71. User  avatar
    2449 XP

@ hierboven

de killstrekas tellen meestal niet mee als je kills maakt met bijv een predator, AC-130, chopper gunner, pavelow etc. en dan moet je die wel hebben gekregen van een care package/emergency drop.. dan tellen ze nooit mee, alleen als je ze zelf maakt of als je gewoon zelf de AC-130 bijv behaald met een 11 kill streak….
    maar jij behaald ze blijkbaar zelf dus dan zou ik het niet weten:S starnge shit in iieder geval

0
  72. User  avatar
    4 XP

Ik weet het ook niet meer,ik heb het meerdere keren meegemaakt ook met de care package,die heb ik dus uit mijn rewards gelaten maar ook zonder de care package telt ie de doden niet mee alleen de gene die ik zelf omleg…

0
  73. User  avatar
    1 XP

een pavelow telt NIET mee voor je killstreak, daarom werd hij dus ook niet geteld.

De enige die meetellen zijn de rewards die je zelf plaatst (airstrike, harrier etc) en die je zelf bestuurd (predator, ac130, chopper gunner).

Ook de rewards uit een airdrop tellen niet mee voor je killstreak

0
  74. User  avatar
    3650 XP

Heb net 10 min gespeeld en is 3 geworden 😀

0
  75. User  avatar
    511 XP

wtf? een pavelow telt niet mee voor je kilstreak??? Die plaats je toch ook zelf? Dat slaat echt nergens op.
    Een care package, ok, want dat heb je niet zelf verdiend 😛 maar voor een pavelow moet je toch wel ff 9 kills hebben…

0
  76. User  avatar
    533 XP

pavelow telt NIET mee voor killstreak rewards maar wel voor je Killstreak(Pavelow is bugged, zijn bezig om te patchen). Alles wat je uit een care package haalt telt NIET mee voor je killstreak rewards maar wel voor je killstreak

Anyway mijn hoogste killstreak ik 30… daarna is altijd het potje voorbij…. (voor mij dan)

0
  77. User  avatar
    4 XP

Ok bedankt!! moet ik de pave lowe maar uit mijn killstreak rewards halen en a chopper gunner voor in de plaats doen,wel lelijk trouwens doe je zoveel moeite om de pave lowe te halen telt ie de kills niet mee.

0
  78. User  avatar
    1100 XP

[quote]Ok bedankt!! moet ik de pave lowe maar uit mijn killstreak rewards halen en a chopper gunner voor in de plaats doen,wel lelijk trouwens doe je zoveel moeite om de pave lowe te halen telt ie de kills niet mee.[/quote]

chopper gunner is toch veel beter?
    je kan hem zelf besturen. en als je er goed me overweg kan dan haal je zo een killstreak van hoog in de 20

0
  79. User  avatar
    903 XP

[quote]chopper gunner is toch veel beter?
    je kan hem zelf besturen. en als je er goed me overweg kan dan haal je zo een killstreak van hoog in de 20[/quote]

wrm denk je dat ik aan killstreak 43 kom? 😀

0
  80. User  avatar
    2574 XP

[quote]wrm denk je dat ik aan killstreak 43 kom? :D[/quote]

euuh kills maken (A)

0
  81. User  avatar
    4 XP

Ok ik ga vanavond proberen een 20 killstreak te halen met de chopper gunner,als ie hem weer niet telt stap ik over na CoD 4 & 5!! daar staan me records op 21 en 25.

0
  82. User  avatar
    722 XP

23 kill streak

cod mw1 34 ongv

gewoon kills geen nuke of chopper gunner

0
  83. User  avatar
    348 XP

mijn ks is 34 alleen had nuke voor 1 potje (dat potje) niet ingeschakeld 🙁
    heb tot nu toe 2 nukes (achter elkaar in 2 potjes dus)

0
  84. User  avatar
    903 XP

had ik gister ook… choppergunner op wasteland + nuke… maar me choppergunner was nog niet voorbij, dus kon ik me nuke niet inzetten en toen eindigde het potje -_-“

0
  85. User  avatar
    3650 XP

Zit nu op 7 :D!!!!

0
  86. User  avatar
    571 XP

Had van de week een goeie dag. Eerst een nieuwe killstreak gehaald van 25 kills; 0 deaths, potje daarna 27 kills 1 deaths, daarna 25 kills en 2 deaths en daarna 29 kills en 2 deaths 😛

0
  87. User  avatar
    1100 XP

ik had van de week (paar dagen terug want heb al heel lang niet meer gespeeld)
    15 – 0 en 26 – 1^^

0
  88. User  avatar
    3650 XP

25 xD splitscreen xD tegen me vriendin die nog nooit had gegamed xD:$

0
  89. User  avatar
    602 XP

mijn killstreak is 78 :$

0
  90. User  avatar
    348 XP

Mijne is 34 had chopper op rundown met (gewoon) domination maar had nuke niet aan
    en had nog 2 andere potjes met 28 en 30 ook geen nukke aan staan
    had gisteren wel mijn derde op highrise 😀

0
  91. User  avatar
    903 XP

nog steeds 43… maarja die verbeter je niet zo snel 😀

0
  92. User  avatar
    324 XP

30 kills 8 deaths, gisteren bij Underpass.

0
  93. User  avatar
    764 XP

killstreak 30

0
  94. User  avatar
    43 XP

wtf man:P ben lvl 38 en mijn killstreak is….13 ofzo:P?
    ik rush alleen weetje, vandaar dat ik ook nie zo’n hoge streak haal…najaa…..voortaan campen xD

0
  95. User  avatar
    414 XP

Killstreak van 36, chopper in Wasteland 😀

0
  96. User  avatar
    216 XP

Gisteren een killstreak van 42 gehaald in Wasteland! Kwas met Barret 50.cal bezig. Super sniper! Ik was nog niet dood maar het spel was afgelopen 🙁 Anders kon ik nog verder… 42-0

0
  97. User  avatar
    931 XP

[quote]Gisteren een killstreak van 42 gehaald in Wasteland! Kwas met Barret 50.cal bezig. Super sniper! Ik was nog niet dood maar het spel was afgelopen 🙁 Anders kon ik nog verder… 42-0[/quote]

M82 Barrett 50.Cal Fall camo ftw

On: 37! xD

0
  98. User  avatar
    1191 XP

Zojuist eentje van 37 gehaald 😀

0
  99. User  avatar
    1 XP

hallo… ik heb een vraag..
    iemand uit mijn lijst heeft dus een streak van 78…
    hoe kan je dat in godsnaam halen??? bij de meeste potjes gaat ’t tot 7500 en kan je dus geen 78 kills halen…
    is ’t niet zo dat als je bijvoorbeeld in een potje 30 -0 heb.. en dan ’t volgende potje wat je speelt weer 30-0 , dat je dan een streak heb van 60?? of is dat niet zo??? Ik snap namelijk niet hoe hij op een streak van 78 kan komen terwijl ik zelf maar een streak van 26 heb.. ik had 26-0 en toen het potje erna had ik 2-0 en ging ik dood… en killstreak is dus niet 28..
    alvast bedankt..

0
  100. User  avatar
    2574 XP

[quote]hallo… ik heb een vraag..
    iemand uit mijn lijst heeft dus een streak van 78…
    hoe kan je dat in godsnaam halen??? bij de meeste potjes gaat ’t tot 7500 en kan je dus geen 78 kills halen…
    is ’t niet zo dat als je bijvoorbeeld in een potje 30 -0 heb.. en dan ’t volgende potje wat je speelt weer 30-0 , dat je dan een streak heb van 60?? of is dat niet zo??? Ik snap namelijk niet hoe hij op een streak van 78 kan komen terwijl ik zelf maar een streak van 26 heb.. ik had 26-0 en toen het potje erna had ik 2-0 en ging ik dood… en killstreak is dus niet 28..
    alvast bedankt..[/quote]

breid je zicht eens uit ipv alleen tdm

0