Topic: Makkelijkste Platina Games

17 januari 2010om 21:47

Wat zijn de makkelijkste Platina games?

LBP
Burnout
Terminator
The godfather 2
Assassins creed 2

Heb ik al :)!

ps. Makkelijk is ook snel 😀 Fallout 3 is ook easy 😛
maar duurt uren 😛

97 reacties

1. User  avatar
    3343 XP

LBP is niet makkelijk jonguh 😉

De makkelijke volgens mij zijn:
    1. Terminator Salvation
    2. Godfather II
    3. Assassin’s Creed II
    4. Uncharted 2: Among Thieves
    5. 007 Quantum of Solace
    6. Ratchet and Clank Future: A Crack in Time

0
  2. User  avatar
    3650 XP

LBP vond ik makkelijker dan Terminator bijna xD

Oee nummertje 6 is naar kijken 😀

Kreeg net ook tip, Disney games 😀

0
  3. User  avatar
    555 XP

Mijn lijstje (van de games die ik heb)
    1.prince of persia (alleen de combo’s waren lastiger maar op internet is een lijst te vinden welke je moet doen 😉 )
    2.x-men origins: wolverine (makkelijk te halen alleen alle reflexe’s duurde langer)
    3.Star wars the force unleashed (makkelijk te halen alleen op het moeilijkste halen was wel lastiger)

0
  4. User  avatar
    51 XP

-eat lead
    -uncharted II
    -tomb raider underworld

Laatste twee gaat alleen veel tijd in zitten om alle schatten te zoeken

0
  5. User  avatar
    66 XP

rogue warrior

0
  6. User  avatar
    2449 XP

Modern Warfare 2 is ook simpel al doe je wel ff over die spec ops missies.. intels kan je in 3 uurtjes af hebbe:P mrja dat is mijn mening xD

0
  7. User  avatar
    1100 XP

Fifa 09?
    Fifa 10 is veel lastiger.
    Infamous.

0
  8. User  avatar
    203 XP

ik vindt het lastig om te halen hiiiii

0
  9. User  avatar
    53 XP

dat nog niemand uncharted 1 heeft gezegt. die is makkelijker en sneller te halen dan die van uncharted 2. en infamous duurt lang om alles te zoeken en om het 2x uittespelen maar het is makkelijk.

0
  10. User  avatar
    3343 XP

[quote]dat nog niemand uncharted 1 heeft gezegt. die is makkelijker en sneller te halen dan die van uncharted 2. en infamous duurt lang om alles te zoeken en om het 2x uittespelen maar het is makkelijk.[/quote]

De shootouts in Uncharted I op Crushing zijn hartstikke irritant, terwijl ze in Uncharted II veel makkelijker zijn.

0
  11. User  avatar
    53 XP

[quote]De shootouts in Uncharted I op Crushing zijn hartstikke irritant, terwijl ze in Uncharted II veel makkelijker zijn.[/quote]

het zal misschien aan mij liggen maar ik vond ze geen van beiden moeilijk.
    netzoals mw2 makkelijk was veteran

0
  12. User  avatar
    1191 XP

[quote]het zal misschien aan mij liggen maar ik vond ze geen van beiden moeilijk.
    netzoals mw2 makkelijk was veteran[/quote]

idd, CoD 5 op Veteran was onwijs frustrerend

0
  13. User  avatar
    53 XP

dat was omdat ze op cod 5 onwijs veel granaten spamde en aangezien ze dat op cod 6 niet doen is het veel makkelijker

0
  14. User  avatar
    52 XP

De makkelijkste zijn:

Burnout Paradise, The Godfather 2, Cloudy With a change of meatballs, Terminator Salvation, Assassins Creed 2, Ratchet and Clank A crack in time, Fallout 3. Ben nog denk ik een hoop vergeten:P

0
  15. User  avatar
    16 XP

Ik heb geen van bovenstaande 🙁

0
  16. User  avatar
    2449 XP

[quote]De makkelijkste zijn:

Burnout Paradise, The Godfather 2, Cloudy With a change of meatballs, Terminator Salvation, Assassins Creed 2, Ratchet and Clank A crack in time, Fallout 3. Ben nog denk ik een hoop vergeten:P[/quote]

fallout 3 makkelijk?! omfg ik speelde game een paar uur en had pas 5 trophies ofzo xD

0
  17. User  avatar
    52 XP

Time consuming trophies zijn niet altijd moeilijk, Fallout 3 trophies zijn erg easy maar kosten best veel tijd om ze te halen;)

0
  18. User  avatar
    571 XP

1. Terminator Salvation (ongelovelijk makkelijk, kun je in 1 dag platinum halen + 11 gouden)
    2. Burnout Paradise (Makkelijk, maar kost veel tijd)
    3. Pure (Is ook goed te doen, zorg er wel voor dat je eerst de trophy haalt waarbij je max. 42 races mag spelen anders kun je daarna weer opnieuw beginnen :P)
    4. LBP (Makkelijk, maar kost veel tijd voor de laatste trophies)
    5. SEGA Mega Drive (Makkelijk te halen met behulp van wat tips en walkthroughs op het internet)

0
  19. User  avatar
    403 XP

Hannah Montana The Movie is de makkelijkste platina die je kan krijgen.

0
  20. User  avatar
    571 XP

Dat lijkt me toch zo’n *** spel. Echt zo’n typische spel die je koopt (tweedehands) en als je alle trophies hebt dan verkoop je hem weer door. Dat spel wil ik gewoon niet in mijn collectie hebben 😛

0
  21. User  avatar
    6 XP

Ik heb Assassin’s creed II maar ik wordt gek van die kut veren:P ik blijf ze maar zoeken maar er zijn ook nog andere dingetjes die ik moet doen bij ac2 maar fallout 3 heb ik al een tijdje maar ik heb er denk nog maar 5 trophies:P

0
  22. User  avatar
    327 XP

Weet iemand nog een makkelijke platina?

0
  23. User  avatar
    1755 XP

[quote]idd, CoD 5 op Veteran was onwijs frustrerend[/quote]

Was me eerste platinum xD hearrt of reich heb ik 6 uur over gedaan op Veteran lol !

0
  24. User  avatar
    1512 XP

[quote]-eat lead
    -uncharted II
    -tomb raider underworld

Laatste twee gaat alleen veel tijd in zitten om alle schatten te zoeken[/quote]

nee niet echt heb alle schatten verzamelt in 1 weekend met behulp van een tutorial op youtube

ooh en Harry Potter en de Halfbloed prins is heeeeeeeeeeel erg makkelijk had in 1 week de platina en dan zat ik er niet eens lang achter

0
  25. User  avatar
    403 XP

Mafia 2 is ook niet moeilijk.

0
  26. User  avatar
    2 XP

Ben nu bezig met Gta Platina. Dat is wel een lastige!

0
  27. User  avatar
    1191 XP

ik heb nu een paar spellen die ik bijna Platinum, maar het zijn allemaal van die klotedingen die je nog moet zoeken. QoS heb ik al op 007 uitgespeeld maar je moet ook allemaal van die andere kutdingen doen. zoals die stomme telefoons. Daarom vond ik Terminator Salvation ook zo`n leuk spel:p

0
  28. User  avatar
    203 XP

shrek voor eeuwig voor altijd hiii makkie en spel is mooi gemaakt ook

0
  29. User  avatar
    266 XP

Ik zie ook veel mensen met een platinum voor een Hannah Montana game, maar of je dat nou in je trophy list wilt?

0
  30. User  avatar
    22 XP

start the party voor playstation move is ook erg makelijk platina ik zat na 2 uur spelen op 80% xD.
    er zit een lastige trophie tussen maar daar moet je gewoon op trainen.

ik heb uncharted 2 en mw2 platina.
    maar helaas heb ik nu een 60 gig met ylod.
    volgende week heb ik een ps3 slim 320 gig dan haal ik ff mafia platina.

al mensen ervaring met black ops platina ?
    cod games zijn nooit erg moeilijk

0
  31. User  avatar
    400 XP

Wat heb je aan platina?

0
  32. User  avatar
    441 XP

[quote]Wat heb je aan platina?[/quote]

eeeuh… PopieOpie doen dat jij meer platina’s hbt dan iemand anders xD meer functie zit er ook niet achter?xD
    Tis wel leuk om te hebben..
    Heb Alleeen Assassins Creed II Platinum

0
  33. User  avatar
    400 XP

Ow ok XD Heb er nooit echt op gelet ofzo volgens mij heb ik nog geen 1 game platina…

0
  34. User  avatar
    538 XP

mafia 2 platina is makkelijk en volgens mij is black ops platina ook best te doen.
    verder maar es kijken van de games die hier staan zodat ik nog wat platina’s kan halen :p

0
  35. JBVisual's avatar

starwars the force unleashed 2 is ook een easy game

0
  36. User  avatar
    32 XP

Die ik al heb:
    1. Assassins Creed 2
    2. Tekken 6

Die ik nog makkelijk ga halen:
    1. Bioshock
    2. Final Fantasy XIII
    3. COD: Modern Warfare 2

Ik ga niet echt voor de trophies, maar de twee die al gehaald heb waren makkelijk om te halen dus ik heb even de moeite gedaan.

0
  37. User  avatar
    2036 XP

start the party is volgens mij inderdaad makkelijk te halen. als je eenmaal bezig bent blijven die trophies maar komen. 🙂
    ik heb 2 platinums volgens mij, die van burnout paradise en van battlefield:bad company 2..

0
  38. User  avatar
    531 XP

Fallout 3
    Burnout
    MW2
    AC2
    uncharted drake’s fortune is ook zeker makkelijk

0
  39. User  avatar
    433 XP

burnout doe je ook niet zomaar in en uurtje je doet er echt wel een paar dagen over om alles te hebben plus de dingen nog die je kan kopen zoals die toy auto’s enzo.

0
  40. User  avatar
    30 XP

[quote]Ben nu bezig met Gta Platina. Dat is wel een lastige![/quote]

Ja lvl 20 online is ook niet echt normaal te doen :P,

Eyepet MET MOVE is ook makkelijk al heb je wel goeie verlichting nodig anders dan ben je hele middag je eyepet aan het uitschelden omdat hij niet reageert wanneer je met je handen wappert…

0
  41. User  avatar
    2036 XP

[quote]burnout doe je ook niet zomaar in en uurtje je doet er echt wel een paar dagen over om alles te hebben plus de dingen nog die je kan kopen zoals die toy auto’s enzo.[/quote]

ja, maar die toy auto’s heb je niet nodig voor de platinum, dus dat scheelt weer.

0
  42. User  avatar
    22 XP

:horny:de sly cooper cellection heeft 3 platina’s.

en wat heb je aan platina trophies ?
    mensen zien er een uitdaging in xD.
    ik snap namelijk niet wat je hebt aan de prestige mode in CoD.
    dus dat is het zelfde

0
  43. User  avatar
    538 XP

het is tog ook een uitdaging om een spel echt helemaal uit te spelen?

0
  44. User  avatar
    2036 XP

dat is het ook. maar meestal vind ik er niks meer aan als ik te lang bezig ben met een spel of er is alweer een nieuwe game uit die je dan heel veel speelt.
    is wel leuk als je weer eens een platinum trophy haalt, maar ik zal me niet helemaal gaan vastbijten 🙂 het is maar een spelletje. 😀

0
  45. User  avatar
    508 XP

Wipeout hd, echt super simpel….

😛

0
  46. User  avatar
    1512 XP

vind die van Uncharted 2 en die van James Bond Qauntum of Solace heel makkelijk
    maar als je een platina binnen een paar dagen wil hebben moet je Harry Potter en de Halfbloed Prins kopen die is echt abnormaal simpel 😀

0
  47. User  avatar
    2610 XP

God of war III trophy platinum was redelijk makkelijk.
    Makkelijkste die ik heb behaalt was terminator salvation zoals mensen boven me al hebben gepost

0
  48. User  avatar
    266 XP

Ik denk dat ik ook wel redelijk snel de Brotherhood Platinum heb.

0
  49. User  avatar
    146 XP

makkelijkste vind ik tot nu toe het regent gehaktballen

0
  50. User  avatar
    168 XP

en wa is dan de moeilijkste game om platina te halen
    volgens mij..
    fifa 11 (gwn allle fifa’s zijn moeilijk(mijn mening))

0
  51. User  avatar
    4682 XP

Dora’s Big Birthday Adventure: die is redelijk makelijk, en nog eens heel erg leuk ook. 😉

0
  52. User  avatar
    146 XP

Nog niet genoemd, niet populair maar zeer makkelijk te halen:

WWE: LEGENDS OF WRESTLEMANIA

Binnen een uurtje of 2 heb je nog 1 trophie te halen.
    Deze is zeker niet lastig (je mag m zelfs halen op niveau easy) maar duurt eventjes –> je moet namelijk achtereenvolgens (zonder het spel tussentijds op te kunnen slaan) zo’n 30 tegenstanders verslaan in een one on one match.

0
  53. User  avatar
    115 XP

[quote]en wa is dan de moeilijkste game om platina te halen
    volgens mij..
    fifa 11 (gwn allle fifa’s zijn moeilijk(mijn mening))[/quote]

Idd, in FIFA10 moest je egt heel veel jaren carriere doen voor allemaal

0
  54. User  avatar
    192 XP

Ice Age 3 :tease:
    Binnen 2 dagen. Ongeveer uurtje of 6 spelen. 4 a 5 uur voor de verhaal lijn en ongeveer 1 uur voor de challenges.

0
  55. User  avatar
    10 XP

Megamind 3 uurtjes plat

[url=http://eu.playstation.com/psn/profile/Dom1nater/] http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Dom1nater.png [/url]

0
  56. User  avatar
    393 XP

Disney Games zijn inderdaad goed te doen. (Cars Race-O-Rama, Up, etc…)
    Two Worlds II was niet heel lastig.
    The Saboteur was niet heel moeilijk, maar duurt wel een uurtje of dertig…
    Need for Speed Undercover
    Sly Cooper 1. Had ik in een uurtje of 6 platina. Deel 2 en 3 zijn wat langer, maar wel makkelijker… 3 x platina
    Just Cause 2. duurt heel lang, maar is wel leuk om tussendoor te doen en is niet moeilijk

0
  57. User  avatar
    2295 XP

Alle Call of Duty’s zijn makkelijk 😀

[quote]Just Cause 2. duurt heel lang, maar is wel leuk om tussendoor te doen en is niet moeilijk [/quote]

Ik heb dat spel, duurt inderdaad FUCKING lang, ben er maar mee gekapt.
    Need for Speed – Shift 1 is ook makkelijk, maar duurt nogal lang, zelfde geld voor Undercover.

0
  58. User  avatar
    238 XP

ik heb nu wat spellen en ik lego pirates of the caribean voor de lol gekocht en 2 uur gespeeld nu al 35 % ofzow dus die is ook wel makkelijk platina te halen maar ik heb er geen zin in om me tijd te verdoen misschien later xD

0
  59. User  avatar
    411 XP

Infamous en Need For Speed Shift.

0
  60. User  avatar
    11 XP

– terminator
    – tombraider
    – spare parts

0
  61. User  avatar
    771 XP

Ik haal nooit goud of platinum xD!

0
  62. User  avatar
    107 XP

Modern Warfare 2 was ook niet al te moeilijk, alleen spec-ops.

0
  63. User  avatar
    411 XP

Modern Warfare 3 is ook simpel als je het een beetje kan.

0
  64. User  avatar
    1512 XP

Heavy Rain is wel een makkelijke
    op internet staat ergens een Tutorial dat je alle eindes kunt uitspelen zonder het spel steeds opnieuw op te hoeven starten

0
  65. User  avatar
    393 XP

Saints Row the Third is ook een eitje!

0
  66. User  avatar
    1512 XP

Portal 2 is ook eigenlijk wel makkelijk
    je moet er wel wat voor doen maar da heb je de platina zo

0
  67. User  avatar
    158 XP

Dante’s Inferno
    Killzone 3
    Tomb Raider Underworld
    G-Force
    Need for Speed undercover

0
  68. User  avatar
    9074 XP

Alle COD speel ik gelijk op veteran heb geen zin om het nog een keer te doen 😛

Moet er nog 2 halen SPec missies maar ik ben er maar mee gestopt anders sterft mijn controller nog een keer 😛

[quote]Modern Warfare 2 was ook niet al te moeilijk, alleen spec-ops.[/quote]

0
  69. User  avatar
    411 XP

Doe ik ook altijd, meteen op veteraan om dezelfde reden 😉

Als je hulp hebt met de Spec Ops moet je me maar even toevoegen. Heb ze wel allemaal op 3 sterren.

0
  70. User  avatar
    1489 XP

Madagaskar kartz 😀 5 of 6 uurtjes <3

0
  71. User  avatar
    9074 XP

Net SR3 gehaald niet moeilijk duurt alleen wel even.

[quote]Doe ik ook altijd, meteen op veteraan om dezelfde reden 😉

Als je hulp hebt met de Spec Ops moet je me maar even toevoegen. Heb ze wel allemaal op 3 sterren.[/quote]

Bedankt voor het aanbod ik weet alleen niet of met je kan verbinden met MW2 had ik altijd de grootste moeite
    met een vriend samen te spelen. Mijjn PSN is Mijn naam account naam hier 😉

[quote]:horny:de sly cooper cellection heeft 3 platina’s.

en wat heb je aan platina trophies ?
    mensen zien er een uitdaging in xD.
    ik snap namelijk niet wat je hebt aan de prestige mode in CoD.
    dus dat is het zelfde[/quote]

Ik snap ook niet dat ze daar geen trophies aan verbinden dan doe je het teminste nog ergens voor

[quote]Hannah Montana The Movie is de makkelijkste platina die je kan krijgen.[/quote]

Alleen durf ik dat niet in mijn lijst te hebben 😛

0
  72. User  avatar
    411 XP

Waarschijnlijk is dat geen probleem. Ik heb nog nooit problemen daarmee gehad terwijl vrienden onderling dit wel hebben.
    Als we bijvoorbeeld in een party gaan moet ik er persee in omdat die anderen niet met elkaar kunnen verbinden, dan moet dat via mij. Zie maar wat je doet.

Ook tijdrovende spellen kunnen makkelijk zijn.

0
  73. User  avatar
    1489 XP

Uncharted 1 & 2 & 3 zijn ook niet moeilijk 😉

0
  74. User  avatar
    1512 XP

[quote]Uncharted 1 & 2 & 3 zijn ook niet moeilijk ;)[/quote]indd, heb die van Uncharted 2 al en ben nu bezig met die van Uncharted 3

0
  75. User  avatar
    1489 XP

Weet iemand of skyrim makkelijk te halen is ? ik zie namelijk wel vaker een paar mensen die platina hebben.

0
  76. User  avatar
    9970 XP

probeer star ocean the last hope maar eens te halen, die is echt mega time consuming en pittig ook!

0
  77. User  avatar
    1489 XP

Ratchet & clank crack in a time, is ook niet moeilijk helaas wel tijdrovend.

0
  78. User  avatar
    973 XP

Keihard op 1 is gewoon Hannah Montana: The Movie. Dit spel is vrij goedkoop, en een platinum trophy halen is een eitje en duurt nog geen 4 uur aan gameplay.

0
  79. User  avatar
    411 XP

Haha, die wil ik niet in mijn lijst hebben 😛

0
  80. User  avatar
    393 XP

Hannah Montana? Er zijn inderdaad grenzen. haha… Skyrim is niet heel moeilijk, maar duurt wel heellang. Ik heb er nu zo’n 80 uur in zitten en ben op de helft met de trophies. Star Ocean is denk ik de moeilijkste en meest time-consuming platina die er op dit moment is. Minimaal 3x uitspelen, alle items createn en bepaalde eindvijanden binnen een bepaalde tijd verslaan ZONDER geraakt te worden… Uitdagend, maar wel heel leuk…

0
  81. User  avatar
    4682 XP

Iemand uit mijn vriendenlijst heeft “sly cooper hd collection” allemaal 100% ‘denk dat dat wel een makelijk spel is’ hij had ze behoorlijk snel.

0
  82. User  avatar
    1372 XP

Sly Cooper HD heb ik ook, het eerste deel heb ik platina. Dat was inderdaad makkelijk, het tweede deel heb ik nog niet uit en het derde deel moet ik zelfs nog aan beginnen.

Er zit nog een mini game sectie bij welke je ook platina kunt halen. Nou dat was wel de makkelijkste platina ooit. Die heb je in no time binnen! Ik weet niet meer hoe lang ik er mee bezig was, maar ik dacht toch echt niet langer dan een half uurtje.

0
  83. User  avatar
    393 XP

Dat was geen platina trophy hoor, voor die mini collectie. Twee gouden en twee zilveren en 4 bronzen trofeeën… (Eigenlijk best erg dat ik dat uit mijn hoofd kan vertellen vanuit Frankrijk.)

0
  84. User  avatar
    1372 XP

Oh verrek je hebt gelijk… 😉 Foutje, dacht ook dat ik Sly 2 nog niet uit had, maar wel dus want ook die staat platina… 😛

0
  85. User  avatar
    393 XP

Ik heb deel drie laatst even gespeeld, maar kon me er even niet toe zetten om die ook uit te gaan spelen. Ben nu eerst wat andere games aan het uitspelen. Van teveel Sly word je een beetje Simpel. haha… Ik heb mezelf als doel gesteld in ieder geval 1 van onderstaande (bijna onmogelijke) platina’s te halen…

1.) Agarest: Generations of War ZERO
    2.) Star Ocean: The Last Hope
    3.) Cross Edge
    4.) Disgaea 3 of 4

Iemand een idee waar ik mee moet beginnen?

0
  86. User  avatar
    973 XP

Kan iemand me vertellen over de trophies van Assassins Creed II? Een vriend van me is bereid om me die uit te lenen omdat ik graag een platinum wil. Zijn er moeilijke trophies, welke vond je het moelijkst etc.?

0
  87. User  avatar
    1372 XP

Nee, zo heel moeilijk is het niet om bij Assassins Creed II trofeeën te halen.

Op 2 na dan… 😉 Wat mij niet is gelukt is om 5 wachters onderuit te zwaaien in 1 x met een lang wapen (Van Onderen) en 4 wachters te gelijk uit te schakelen door zand in hun ogen te gooien (Klaasvaak).

De rest was niet zo moeilijk eigenlijk. Ik speel Assassins Creed niet voor de trofeeën en toch heb ik ze bijna allemaal, dat zegt wel iets over de moeilijkheidsgraad. 😉

0
  88. User  avatar
    973 XP

Die 5 wachters in een keer moet je er veel bij elkaar je laten achtervolgen geloof ik, door ze boos te maken. Zand in hun ogen lijkt me ook moeilijk en die dat je 10 wachters moet doden zonder geraakt te worden/weg te rennen. Maar volgens mij was dit met rookbommen wel te doen. Ik krijg het spel morgen, ik ben benieuwd.

0
  89. User  avatar
    393 XP

Op youtube zijn voldoende filmpjes te vinden waarin je de perfecte plaatsen voor die trophies kunt vinden. Waar je wel mee op moet letten is dta je in hoofdstuk 8, als je van iemand iets krijgt om mee te zweven… (Bijna spoilervrij) dat je dan iemand van het dak afschopt al zwevende… Doe je dit niet kan je in hoofdstuk 12 (DLC voor 3,99) nog een poging wagen en anders moet je het spel opnieuw spelen. Op zich ook geen straf, want het is echt een cool spel!

0
  90. User  avatar
    323 XP

Ik heb 2x platina, beide LEGO games, zijn ook vrij simpele Platina trophies, maar wel tijdrovend! Ik heb Lego Pirates en Lego HP,5-7 in platina!

0
  91. User  avatar
    220 XP

[quote]en wa is dan de moeilijkste game om platina te halen
    volgens mij..
    fifa 11 (gwn allle fifa’s zijn moeilijk(mijn mening))[/quote]

ja staat er doe omhal en scoor je kan niet eens hup 1 2 3 omhal doen net als street XD

0
  92. User  avatar
    2442 XP

Is het doel niet van platina’s dat ze veel tijd kosten? 😛

Assassins Creed II moet ik ook nog zand gooien en 5 wachters onderuit gooien.. En al die veren nog vinden.. Gaat lekker veel tijd kosten :P.

0
  93. User  avatar
    3650 XP

AC 2had ik in 2 dagen xD echt te makkelijk.
    Nu bezig met UT GA op vita dus 🙂
    Die is veel werk

0
  94. User  avatar
    773 XP

[quote]Is het doel niet van platina’s dat ze veel tijd kosten? 😛

Assassins Creed II moet ik ook nog zand gooien en 5 wachters onderuit gooien.. En al die veren nog vinden.. Gaat lekker veel tijd kosten :P.[/quote]

Vrij simpel, gewoon tussendoor wachters ombrengen.

0
  95. User  avatar
    973 XP

De trophies van Resistance: Burning Skies (PS Vita) zijn super makkelijk om te halen. Ik heb ze allemaal, behalve van level 6. Die ben ik geragequit en daarna alleen maar multiplayer gaan doen.

0
  96. User  avatar
    890 XP

Idd, Resistance is nou denk ik de makkelijkste platina trophie. Ik ben nou bezig met Fifa Football en Uncharted GA op de Vita

0
  97. User  avatar
    973 XP

Wie woont in Zeeuws-Vlaanderen en omstreken en heeft Resistance: Burning Skies skills?

0