Topic: [TR] Terminator Salvation

19 januari 2010om 21:30

Aangezien ik zelf niks meer doe met dit spel bied ik Terminator Salvation te ruil aan. In perfecte staat (geen krasjes op de bluray, ook het hoesje/boekje is nog als nieuw).

Hier nog een plaatje:

[img]http://i47.tinypic.com/20av0y9.jpg[/img]

Ik woon in de omgeving Groningen mocht je het liever willen ophalen, en anders kan het natuurlijk altijd per post 🙂

9 reacties

1. User  avatar
    478 XP

FIFA 09?
    10 tk

0
  2. User  avatar
    139 XP

Ik ben helaas geen voetbalfan, dus dat soort spellen bij voorbaat al af 😉 Had ik miss even moeten vermelden in de startpost.

0
  3. User  avatar
    502 XP

WipeOut HD Fury, nog geen week oud.?

0
  4. User  avatar
    139 XP

[quote]WipeOut HD Fury, nog geen week oud.?[/quote]

Is dat inclusief het originele spel (WipeOut HD), of is het alleen de uitbreiding (Fury)? Tenzij er nog andere mensen komen met een aanbod lijkt het me wel een goede deal 🙂

0
  5. User  avatar
    502 XP

Is de volledige Wipeout HD inclusief alle downloadble content staat op het doosje.
    Gr.

0
  6. User  avatar
    57 XP

Tom Clany’s endwar ? Amper gespeeld 🙂

0
  7. User  avatar
    72 XP

Wat wil je precies voor Terminator hebben? Ikzelf heb nog games zoals: Soul Calibur IV, Burnout Paradise, Warhawk en Army Of Two eventueel te ruil. 🙂

0
  8. User  avatar
    139 XP

Burnout heb ik al, en de andere spellen lijken me niet zoveel aan. Niemand die nog UT3 over heeft, of bijv. Bioshock, Killzone 2 of The Orange Box? 🙂 Ze mogen best geïmporteerd (wel Europees) zijn om op hetzelfde bedrag als Terminator uit te komen (20 euro)…

0
  9. User  avatar
    502 XP

[quote]Is dat inclusief het originele spel (WipeOut HD), of is het alleen de uitbreiding (Fury)? Tenzij er nog andere mensen komen met een aanbod lijkt het me wel een goede deal :)[/quote]

Je heb je antwoord.. Deal dan? Winkelwaarde is 30..

0