Gran Turismo 6 zal maandelijks nieuwe downloadbare content ontvangen

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=MwOLgXOGg9Y
Kortgeleden kwam het goede nieuws dat Gran Turismo 6 niet alleen voor de PlayStation 3, maar ook voor haar opvolger – de PlayStation 4 – in de maak was. Niet alleen hoeven we ditmaal niet zolang te wachten op een release in de franchise als alle voorspellingen kloppen, maar er is nog meer goed nieuws onderweg.

Gran Turismo 6 zal namelijk elke maand voorzien worden van DLC in de vorm van nieuwe parcours, aldus Taku Imasaki. De Gran Turismo producer wist dit melden in een interview met GamerHub.tv. Over de hoeveelheid werd in concrete getallen nog niets losgelaten, maar we mogen op z’n minst één nieuwe track verwachten in de maand. Over een maximum werd niet gesproken.

  1. User  avatar
    1118 XP

    Vet!
    Ik wacht wel op de ps4 versie.

    0
  2. 77.250.51..xxx's avatar

    als het ook eens gratis dc is vaak dan zou het top zijn want vaak is 5 a 9 euro voor paar tracks en cars toch niet waard

    0
  3. 86.86.57..xxx's avatar

    Over het algemeen vind ik de dlc van Gt niet duur, maar om nu iedere maand een paar euro te betalen voor een nieuwe baan Zie ik
    Niet zitte

    0
  4. User  avatar
    5761 XP

    Het ziet er leuk uit maar voor mij op ps4 🙂

    0
  5. User  avatar
    1397 XP

    Nice 😀

    0
  6. User  avatar
    135 XP

    Ik zie rond de €5 per maand voor 2-3 circuits wel zitten en per 3 maanden voor €10 een rits auto’s, aangezien er toch altijd leuke auto’s bij zitten!! Misschien zijn voor een ander de prijzen iets te hoog maar voor een autofreak als mij is het te overzien.

    0

Meer Gran Turismo 6

Meer

GT Academy 2015 gaat vandaag van start

GT Academy keert jaarlijks terug en geeft Gran Turismo spelers de mogelijkheid zich naar een heuse coureur op te werken. Het begint met een aantal races in Gran Turismo 6 en de besten van de Benelux nemen het vervolgens tegen elkaar op. Da...