Sniper Elite III krijgt geen demo, maar wel wapens als DLC

Eind juni kunnen weer schedels uit elkaar knallen, want dan ligt Sniper Elite III in de schappen. Ditmaal is de setting Afrika, maar de vijand is nog steeds Nazi-Duitsland. Op de Facebookpagina van de game konden vragen gesteld worden door de fans over de inhoud van de shooter.

Daar werd wat meer verteld over de downloadbare content die op de planning staat. Dit zullen wapens zijn die we kennen uit Sniper Elite V2, zoals de M1 Garand, de Britse Lee Enfield en de Gewehr. Later zullen nog meer klassieke wapens uit het voorgaande deel toegevoegd worden.

Na de lancering zal men ook kijken naar uitbreiding van de features voor de multiplayer. Hetzelfde geldt voor een demo, want voorlopig komt die er niet. Als ze er aan gaan werken dan is dat nadat de game is verschenen. Zoiets kost namelijk tijd om te maken en te laten certificeren en Rebellion wil liever de tijd steken in het afronden van de game zelf, aldus de ontwikkelaar.

  1. 83.82.60.xxx's avatar

    Wel jammer aangezien die V2 demo my wel overhaalde om het te kopen. Na V2 hebben mensen toch wel vertrouwen in SE 3 dus dan is de demo waarschynlyk toch tyd en geld verspilling.

    0
  2. User  avatar
    789 XP

    Was de russische PTRSH in sniper v2? Of denk ik nu aan COD WAW?

    0
  3. 83.82.60.xxx's avatar

    @phinal:
    PTRS ofzo zat in cod waw

    0
  4. User  avatar
    789 XP

    @83.82.60.xxx: jammer maar… Thanks voor het antwoord

    0
  5. User  avatar
    208 XP

    @83.82.60.xxx: Zijn je i en j toets kapot of kan je gewoon niet spellen?

    0
  6. 83.82.60.xxx's avatar

    @Thomaswolf:
    ik ben 5 jaar en kan al tot 10 tellen.

    0
  7. User  avatar
    208 XP

    @83.82.60.xxx:
    Wat heeft tot 10 tellen te maken met het gebruik van de Y toets?

    0
  8. 83.82.60.xxx's avatar

    @Thomaswolf:
    Waarom moet ik verantwoording afleggen aan iemand die zich teveel met byzaken bezig houd. fox kids planet iedereen die kent het.

    0
  9. User  avatar
    208 XP

    @83.82.60.xxx:
    Omdat ik het irritant vind, ga jy maar lekker je solicitatybryf zo inleveren

    0
  10. 83.82.60.xxx's avatar

    @Thomaswolf:
    tante sussa dat was pas irritant.
    probeer niet een splinter uit myn oog te halen als je zelf een balk in je oog heb.
    they even got a click click on a sattelite in outter space that will fuck something up on earth.

    0
  11. 46.129.2..xxx's avatar

    ik heb nu al zin in sniper elite 3 Africa

    0
  12. User  avatar
    168 XP

    heb al een tijdje ge pre ordert zin in laat maar komen

    0

Meer Sniper Elite 3

Meer

Review: Sniper Elite III

Review: Sniper Elite III – Tot op heden is er nog niet echt één game geweest die zich dé sniper-shooter mag noemen. Sniperen is voor veel mensen een fetisj geworden en daar maakt Sniper Elite dan ook gretig gebruik van. Animaties di...