Fanfilm van Wolfenstein: The New Order is de moeite waard

Nog een week en dan is de wereldwijde lancering van Wolfenstein: The New Order een feit. Eindelijk weer eens nazi´s afknallen zul je wellicht wel denken. Oké, het is misschien wat kort door de bocht, maar eigenlijk is dat wel de kern van deze shooter. De nazi’s hebben de oorlog gewonnen en in de jaren daarna gedragen ze zich nog steeds als ware monsters.

In de bovenstaande korte film, Wolfenstein: Liberation of London genaamd, komen ook van die types voorbij die je in Bethesda´s shooter ook zult tegenkomen. De film die afkomstig is van pwnisher zal geen Oscar winnen, maar het weet wel prima die bepaalde vibe neer te zetten.

  1. Tegel's avatar

    Alsof de Duitsers zich tijdens de oorlog niet als ware monsters gedroegen?

    0
  2. 87.211.72.xxx's avatar

    Fuck slechte einde iedereen dood 🙁

    0
  3. User  avatar
    742 XP

    @Tegel: hij zegt toch ook nog steeds.

    0
  4. Tegel's avatar

    @Retrogamer klopt, nu de tekst is aangepast wel ja.

    0

Meer Wolfenstein: The New Order

Meer

Review: Wolfenstein: The New Order

Review: Wolfenstein: The New Order – De Tweede Wereldoorlog is gelukkig gewonnen door de geallieerden, maar als dat niet het geval was geweest, dan vielen we nu onder een Duits regime of eigenlijk ieder ander logisch scenario zou den...

Wolfception in Wolfenstein: The New Order

Wolfenstein: The New Order is sinds gisteren verkrijgbaar en binnenkort kun je ook onze review verwachten. Uiteraard betekent dit dat veel mensen nu de game aan het spelen zijn en dan kom je nog weleens wat bijzonders tegen. Een easter-eg...