Batman: Arkham Knight uitgesteld naar 2015


Batman: Arkham Knight zou in de eerste instantie in oktober gaan verschijnen, maar ook deze game is nu uitgesteld. De game zal nu in 2015 gaan verschijnen, maar een concrete releasedatum of periode werd niet gegeven. De reden voor uitstel is dat Rocksteady meer tijd nodig heeft om de juiste ervaring te brengen die wij verwachten.

“We just want to make the best experience we possibly can and we need more time to do that. I think what we’ve shown so far is a super ambitious project and we just want to make sure we are giving Batman fans and gamers the best Batman experience that we can possibly deliver and that just takes time. I think we would be doing fans a disservice if we didn’t spend the time on the title.”

“I think it’s just a case of we just want it to be really great. There are challenges inherent with moving across these new platforms but we always envisioned the game on that new hardware.”

Als kleine goedmaker hebben we een nieuwe trailer waarin de Battlemode van de Batmobile onthuld wordt, check deze hierboven.

  1. User  avatar
    307 XP

    Komen er nog wel spellen uit dit najaar de een na de word uitgesteld.

    0
  2. Naam…'s avatar

    2015 word een BOEM duur jaar met al die AAAgamens

    0
  3. Naam…'s avatar

    Oh my f×××××××××××××× da meent ge ni ik keek er zo naar uit gvd neeee! Khoop dat dragon age, evolueren, assassin’s Creed en nog vele andere niet uitgesteld word !evolve*

    0
  4. Naam…'s avatar

    Greatnes awaits

    0
  5. User  avatar
    150 XP

    Batmobile for the win!

    0
  6. User  avatar
    358 XP

    Je moet er watvoor over hebben..

    0
  7. 94.226.57..xxx's avatar

    Liever dat ze het nu al aankondigen (Dat ze van de game niet al te veel hebben laten zien) dan een maand ervoor zoals Watch Dogs.
    Ik ben er dan nu ook bijna zeker van dat dit de kracht van de ps4 gaat laten zien net als infamous second son.

    0
  8. User  avatar
    1737 XP

    Misschien kunnen ze in die tijd de stad dan tenminste ook nog levendig maken 😉

    In de beelden die er al waren leek het weer een dooie boel, gewoon Arkham City een paar keer groter waar alleen groepjes criminelen rondlopen. Mag wel wat meer variatie in.

    0
  9. 84.26.145..xxx's avatar

    Stelletje prutsers. Lijkt wel of dat er bij de ontwikkelstudio’s niemand meer een fatsoenlijke planning kan maken tegenwoordig.

    0
  10. 84.86.154.xxx's avatar

    Wie wacht er nou op deze shit? We willen de ”Teringtubbies HD remake” spelen op een console!

    0
  11. User  avatar
    157 XP

    Jammer, maar ook wel fijn eigenlijk. Genoeg leuke games nog die in oktober uitkomen! Alien, Shadow of Mordor, Dragon Age…

    0
  12. User  avatar
    789 XP

    Het zal me niks verbazen als ea binnenkort fifa 15 uitstelt naar 2017 en activision cod uitstelt naar 2020

    0
  13. 84.28.252.xxx's avatar

    Dus op cod, battlefield, ac na komt er geen triple A game meer uit in 2014 op de ps4?! Waardeloos

    0
  14. User  avatar
    3028 XP

    Wat lopen er een aantal toch te azijnzeiken zeg. Niet persoonlijk of lullig bedoeld, maar de game zal alleen maar beter worden hierdoor.

    En kijk eens voor de gein wat er in oktober gaat verschijnen… 2014 is tot nu toe al een geweldig jaar qua games. Kijk eens naar wat er is verschen. Veel kwalitatief goede games.

    0
  15. 77.249.226.xxx's avatar

    Doe doe (roze) bril is af faunus.

    0
  16. User  avatar
    3028 XP

    @77.249.226.xxx: Okay, deze reactie neem ik dus niet serieus. Er komen nog genoeg goede games uit. Punt.

    0
  17. 94.208.108..xxx's avatar

    @Faunus:

    net als watch dogs zeker? die werd ook uitgesteld en was nog meer crap dan voor de uitstel…

    ik geef de azijnzeikers gelijk, bovendien is het valse advertising want het komt niet op de beloofde datum. miss moet jij wat kritischer worden, want als iedereen het maar ok vindt dat ze worden belazerd, dan zou gaming al in een kist liggen.

    watch dogs zuigt btw, ziet er wel nice uit maar gameplay en physics zijn nog lachwekkender dan de console meute die vinden dat je niet mag klagen als je je geld in iets steekt wat fun moet zijn, maar het niet is.

    0
  18. 94.208.108..xxx's avatar

    @Faunus:

    noem er eens 20?

    0
  19. User  avatar
    2419 XP

    Dat is een verassing

    0
  20. User  avatar
    3028 XP

    @94.208.108..xxx: Gaat niet om kwantiteit, maar om kwaliteit, maar ja kan er wel 20 opnoemen hoor:

    WW2K14, NBA 2K15, The Evil Within, Evolve, Borderlands: The Prequel Sequel, FIFA 15, Call of Duty: Advanced Warfare, Battlefield: Hardline, The Last of Us Remastered, Metro Redux, Driveclub, Far Cry 4, Hotline Miami 2: Wrong Number, Destiny, Plants vs Zombies: Garden Warfare, Diablo III: Reaper of Souls Ultimate Edition, Alien Isolation, Middle-earth: Shadow of Mordor, Dragon Age: Inquisition, Skylanders: Trap Team.

    Zit genoeg tussen voor iedereen…

    0
  21. Naam…'s avatar

    @Faunus: haha blijft geen zak over als je niet van shooters en sport games houdt. Verder vergeet je teso.

    0
  22. User  avatar
    3028 XP

    @Naam…: The Elder Scrolls Online is 6 maanden uitgesteld, maar door ZeniMax is nog niet gezegd dat de game dit jaar nog zal verschijnen.

    Tja, er zijn genoeg games. Als je vroeg een nieuwe console koopt moet je rekening houden met dit soort situaties. Dat is het risico wat je neemt. Ontwikkeling kost tijd en soms net wat meer. Net of elke keer zeggen dat er geen games zijn (terwijl die er wel gewoon zijn) de tijd sneller doet laat gaan…

    0
  23. 86.86.57..xxx's avatar

    Wellicht is jet een idee als uitgevers hun game pas aankondigen wanneer ze weten welke release datum ze wel gaan halen?
    Begint een beetje mode te worden om je game vroeg aan te kondigen en deze vervolgens steeds uit te stelleb

    0
  24. 94.208.108..xxx's avatar

    @Faunus:

    nba, fifa , cod, bf hardline, tlou remastered, plants vs zombies… jij bent gewoon een mainstream/casual gamer die een beetje meeloopt met alles. vraag me af hoe jij aan je baan bent gekomen? de helft vd titels die jij noemt is C klasse. never triple A . lol

    0
  25. User  avatar
    3028 XP

    @94.208.108..xxx: Je reactie slaat nergens op. Je vraagt om 20 namen en die geef ik. En dan ben ik opeens een mainstream gamer. Lol. Ik ga er verder hierna ook niet meer op in, want beetje tijdverspilling.

    0

Meer Batman: Arkham Knight

Meer