Iedereen viert een feest op het middenveld van FIFA 15

We zeggen gelijk maar dat je in de onderstaande video geen feest op het middenveld in FIFA 15 ziet. Nee, het gaat hier om een bug uit de PC versie van de game. In de video hieronder zie je namelijk dat de spelers van beide teams zich verzamelen bij de middencirkel om daar als een dolle rond te rennen. Aan de ene kant is het grappig, maar scoren wordt zo wel heel makkelijk.

Het zou je maar gebeuren online terwijl je net met een doelpunt verschil voor staat in de laatste seconden van de game. Hilarisch of dramatisch? Zeggen jullie het maar. Over het algemeen is FIFA 15 verder een prima footie, zoals je al kon lezen in onze review. Er is nog geen melding gemaakt van deze bug in de PlayStation versie, maar mocht dat wel zo zijn zal EA dit ongetwijfeld snel patchen.

https://www.youtube.com/watch?v=gDAw_pmwoBI&feature=youtu.be

  1. User  avatar
    333 XP

    Lol, altijd leuk. Nu maar hopen dat de ps4 versie dit niet heeft

    0
  2. 82.74.151..xxx's avatar

    Ik beb een vaste fifa speler, stop er 10 talle uren in. Maar vind de cijfers van fifa niet echt verdiend. Elk jaar zitten er weer bugs in, vervelende verbindings problemen, bots op ultimate team. Er valt nog zoveel te verbeteren aan fifa

    0
  3. 82.74.151..xxx's avatar

    Zat net op de media markt site te kijken, je kan niet meer de ps4 versie van fifa bestellen. Hopelijk als ik morgen na de media markt ga is er nog een ps4 versie voor 50 euro. ( de andere versies van fifa 15 kan je gewoon bestellen.

    0
  4. User  avatar
    800 XP

    xD

    0
  5. User  avatar
    5761 XP

    Hey heeft er al iemand FiFa 15 op ps4 kunnen krijgen ? Vooral in België zou ik het wel ff willen weten .
    Maar Nederlandse gamers mogen het ook plaatsen hoor , 🙂

    0
  6. User  avatar
    192 XP

    @tyger1: alle Game Mania’s verkopen in België al. Zowel pre-order als in de rekken te verkrijgen.

    0
  7. 82.161.52.xxx's avatar

    Voor €55 de Ultimate Team versie besteld op gamedumper.nl… mooi prijsje

    0
  8. 86.85.230..xxx's avatar

    Verkoopt mediamarkt m al?

    0
  9. User  avatar
    141 XP

    Juist bericht van gamemania gekregen, mag hem nu komen ophalen.

    0
  10. User  avatar
    1737 XP

    @lierseboy64: Afzetters en dan ook nog eens de straatdatum verbreken? 😉

    0
  11. User  avatar
    180 XP

    Ze denken is fissa?

    0
  12. 213.93.206..xxx's avatar

    @82.161.52.xxx:
    ik zie alleen de normale versie voor 55 euro

    0
  13. 92.109.131..xxx's avatar

    Ik heb de bug nog niet gehad

    0
  14. 109.130.151.xxx's avatar

    Zijn er hier ook die last hebben van lag op de PS4 versie als je online bent?

    0
  15. User  avatar
    5761 XP

    @TheCeet: Ik kreeg telefoon van de winkel nadat ik het hier gepost had .
    1Min later misschien , maar toch bedankt voor je reactie 🙂

    0
  16. User  avatar
    5761 XP

    @92.109.131..xxx: ik ga hout vasthouden maar het loopt ook goed bij mij , alleen FUT winkel werkte nog niet .
    Leuke game maar volgens mij hebben ze de moeilijkheid naar omlaag gehaald ik moet in een hoger level spelen .
    Wat denken jullie ???

    0
  17. User  avatar
    148 XP

    gebeurd er eindelijk een keer wat op het middenveld van fifa gaan mensen klagen 😉

    0

Meer FIFA 15

Meer