Geruchten: aanstaande PS4 exclusive onthulling zal een grote impact hebben

Eerder deze maand kwamen we al met het bericht dat industrie insider Tidux aangaf dat er in december twee grote exclusives worden onthuld voor de PS4 en meldden we tevens dat één van die games wellicht een remake van Ratchet & Clank zou kunnen zijn.

Geruchten alom dus en nu hebben twee redacteuren van het Franse Gamelog ook nog gezegd dat in diezelfde maand één zeer grote exclusieve titel wordt onthuld die als een bom zal neerkomen op het internet.

Julien Cheize:

“I just learned the existence of excluded # PS4 which will engulf the internets BIG in December . Be prepared.”

Collega Romain:

“I know what it is and I can tell you that it will actually make a lot of noise ( and to rage ) . # RTPrécédent.”

Er zullen volgens de geruchten dus twee PS4 games onthuld worden waarvan er één de Ratchet & Clank remake zal zijn, maar wat die andere game is blijft vaag. Opvallend is dat de oprichter van Hello Games (Joe Danger, No Man’s Sky), Sean Murray, in een tweet ook spreekt over die ene grote exclusieve titel. Hij kan er niet over praten, maar wel over dat deze bestaat.

  1. 24.132.56..xxx's avatar

    Geruchten,marketing, de hype trein is vanaf nu officieel weer gestart

    0
  2. User  avatar
    7143 XP

    een nieuwe GOD OF WAR game dat zou mooi zijn

    0
  3. User  avatar
    980 XP

    de twee exclusive word GTA 6…… nee dat zal hem vast niet worden!

    0
  4. 24.132.246..xxx's avatar

    @bliksum:

    Whahaha dacht precies het zelfde!

    0
  5. User  avatar
    800 XP

    Jack and Dexter

    0
  6. User  avatar
    1157 XP

    wat is groot? Destiny zou ook grote impact hebben. Volgens mij valt dat wel mee. Ik vind het een meer dan toffe game en speel het geregeld, maar grote impact … ik weet het niet. Ik vraag me dan ook af of de onaangekondigde game ook onder dezelfde impact categorie valt of een echte game changer

    0
  7. User  avatar
    214 XP

    @jimke1: dat gaat hem niet worden, wat ik nog ergens gelezen had dat het om een nieuwe ip gaat. Maar verwacht volgend jaar rond de E3 maar een onthulling van nieuwe god of war ik denk dat wel komt

    0
  8. User  avatar
    469 XP

    nintendo gaat mario kart na de ps4 brengen. met exclusive ps characters

    0
  9. 84.26.67..xxx's avatar

    @Justinvd: dat zou echt ziek zijn

    0
  10. 188.188.89.xxx's avatar

    Hier trap ik niet meer in en als het aangekondigd word dan krijgen we het pad 3 jaar later of nooit te zien !

    0
  11. User  avatar
    45 XP

    GEEN INTERESSE in GOW of zo iets, een nieuwe Gran Turismo? Ja graag!

    0
  12. User  avatar
    789 XP

    Ik denk dat er nog maar 1 spel is die grote impact kan hebben en dat is half-life 3 want velen wachten al jarenlang daarop.
    Maar met een beetje geluk wordt deze exclusive een nieuwe jack and daxter game of nog beter een of snder nieuwe RTS game want die wil ik heel graag op de ps4 hebben

    0
  13. 178.85.151.xxx's avatar

    Ratchet & Clank was al aangekondigd op de E3…..alleen nog geen beelden van geshowed. Misschien wederom storm in glas water. Waar blijft Driveclub PS+…….

    0
  14. 193.173.216..xxx's avatar

    Final Fantasy VII !!!!

    0
  15. 24.132.148.xxx's avatar

    Ik hoop echt driveclub 2

    0
  16. User  avatar
    588 XP

    in een nieuwe trailer van uncharted 4 laten ze zien dat drake lara neer schiet A Thiefs End.
    hoop echt dat het de terugkomst is van crash bandicoot playstation exclusive

    0
  17. 92.69.252..xxx's avatar

    Ik hoop op een geheel nieuwe IP.

    0
  18. User  avatar
    555 XP

    Doe mij maar een nieuwe command and conqeur

    0
  19. User  avatar
    734 XP

    @jimke1:
    Laten we het hopen zeg!!

    0
  20. 94.215.191..xxx's avatar

    ik hoop god of war of jack and daxter, maar misschien nieuwe guerrilla ip

    0
  21. 80.60.215.xxx's avatar

    Jaaaaaa. Exclusieve deal met nintendo! Volgend jaar zelda op de ps4! Kijk sony, dat zou een grote impact hebben! 😉

    0
  22. User  avatar
    411 XP

    Een nieuwe ruse ipv hersenloze shooters.

    0
  23. User  avatar
    962 XP

    Crash Bandicoot.

    0
  24. 85.166.138..xxx's avatar

    Forza motorsport op dun PS4jaaaaa !!!

    0
  25. User  avatar
    323 XP

    Ik hoop een volledig nieuws Crash Bandicoot!!!

    0
  26. User  avatar
    1508 XP

    Big, lot of noise, big impact: Dat wordt dus BigFest. Al inderdaad erg lang niks van gehoord, dus dat wordt tijd.

    0
  27. User  avatar
    386 XP

    Angry Birds: Playstation!
    JOIN THE ANGRY BIRDS IN THEIR BIGGEST ADVENTURE YET!
    Join an epic adventure with the Angry Birds in the legendary Playstation™ universe!
    Including all Playstation™ Exclusive characters!

    Sarcasme off: Zonder gein, zoiets stoms verwacht ik wel…

    0
  28. 82.74.151..xxx's avatar

    Halo 5 word ps4 exclusive.

    0
  29. User  avatar
    321 XP

    Shenmue

    0
  30. 83.87.158.xxx's avatar

    Gta 6 ma niggas

    0
  31. User  avatar
    159 XP

    Nieuwe ip van Guerilla games…….

    Onze eigen Nederlandse trots!

    0
  32. User  avatar
    1737 XP

    Ik vind die worst van een Sean Murray toch al zo’n opgehemeld figuur, zo eentje die altijd half stoned de presentatievideo’s van Apple zou doen alsof ie voor ’t eerst van z’n leven iets meemaakt wat eigenlijk heel normaal zou zijn voor ieder medemens. Ik wacht wel even af.

    0
  33. User  avatar
    1153 XP

    Red dead redemption 2 of nieuwe ip van guerilla games of een nieuwe ratchet and clank

    0
  34. 86.82.2.xxx's avatar

    @mysticwolf: Shenmue zou echt heel cool zijn…

    0
  35. 62.238.17..xxx's avatar

    Ik denk mw1 met nieuwe graphics

    0
  36. 92.69.224..xxx's avatar

    @193.173.216..xxx: Top!! 😉

    0
  37. 31.151.74.xxx's avatar

    The Last Guardian, anyone? Door zijn zeer dik getunede ps4 graphics is dat de enige die een major impact kan hebben op tha intahwebz!

    0
  38. User  avatar
    26459 XP

    @31.151.74.xxx: Neuh denk het niet, het is niet een game die door de massa opgepikt gaat worden.

    0
  39. User  avatar
    559 XP

    Half life of portal.

    0
  40. 83.161.252..xxx's avatar

    Ik weet dat het al een PS-exclusive is, maar misschien The Last of Us 2?

    0
  41. 82.73.157..xxx's avatar

    Exclusieve game van Rockstar? Agent bijvoorbeeld.

    Lijkt me dat het een nieuwe IP van een grote naam is.

    0
  42. User  avatar
    962 XP

    @Suugie:Er is al een Angry Birds voor de ps4

    0
  43. User  avatar
    1299 XP

    Als het rages op zal leveren moet het een titel zijn van een grote franchise die exclusief gaat, of een nieuwe titel zijn van een grote ontwikkelaar (lees: Rockstar). Ben benieuwd, maar gezien Sony in het verleden nooit heeft gedaan aan het kopen van franchises die voorheen multiplatform waren, verwacht ik eerder dat laatste.

    Wel leuk om hierover te speculeren trouwens :p Uiteindelijk zal het waarschijnlijk gaan om een storm in een glas water, but what the heck.

    0
  44. User  avatar
    214 XP

    Ik hoor hier niemand zeggen wat denken jullie van mafia 3

    0
  45. User  avatar
    9970 XP

    Metal gear solid 1 remake?

    0
  46. User  avatar
    422 XP

    Crash? ow nee die droom heb ik allang opgegeven.

    0
  47. 77.166.171..xxx's avatar

    Ik denk ook dat het the last of us 2 zal zijn

    0
  48. 82.176.233..xxx's avatar

    Ik zeg The Last of Us 2 !

    0
  49. 92.109.98.xxx's avatar

    Last guardian?

    0
  50. 217.120.244..xxx's avatar

    HALF LIFE 3!!!!

    0
  51. 95.96.101..xxx's avatar

    @82.176.233..xxx:
    dat lijkt me niet want dan moeten ze deel 1 veranderen in “The second to last of us”

    0
  52. 84.196.48.xxx's avatar

    Een beter ps netwerk aub, psn ligt weer plat wereld wijt

    0
  53. User  avatar
    1118 XP

    Mijn top 3, van Games die ik graag wil zien 😀

    1: Tenchu (OpenWorld RPG versie)
    2: Dragon’s Dogma 2.
    3: God Hand 2.

    0
  54. 77.249.186..xxx's avatar

    fallout 4

    0
  55. User  avatar
    321 XP

    @Rastapopulos: daarnaast heeft Yoshida onlangs gezegd dat er dit jaar niks naar buiten komt m.b.t. The Last Guardian

    0
  56. User  avatar
    1464 XP

    @77.249.186..xxx:
    Hah, dat zou een exclusive zijn!

    Ben benieuwd. Hopelijk iets van Rockstar

    0
  57. 80.60.215.xxx's avatar

    @77.249.186..xxx: oh jaaaaaaa! Fallout 4!!

    0
  58. User  avatar
    128 XP

    Red dead redemption 2

    0
  59. 87.211.0.xxx's avatar

    Heren,dit had ik verwacht. GEARS of WAR komt naar de ps4. Hy had t namelijk over noise van psfans en rage van xboners

    0
  60. 82.139.110.xxx's avatar

    Een nieuwe read dead??

    0
  61. 77.250.221.xxx's avatar

    Verras me maar, Shenmue zou wel heel vet zijn natuurlijk mjah denk het niet!
    Verlopig sla ik het hele next gen gebeuren over,wat een enorme teleurstelling wat ik allemaal zie!

    0
  62. 62.195.244.xxx's avatar

    WipeOut keert trug!!

    0
  63. User  avatar
    94 XP

    Shenmue 3

    0
  64. 94.215.29..xxx's avatar

    Ratchet & Clank en alles wat daar op lijkt 🙁

    0
  65. 94.215.29..xxx's avatar

    @KingGorch: Dat zal geweldig zijn, heb zelf deel 1 en 2 nog in m’n collectie.

    0
  66. User  avatar
    632 XP

    Zo als we nu onderhand al kunnen weten worden games alvorens door de makers als veel belovend met woorden als, een game als nooit te voren is gemaakt…..laten we ons dit keer niet niet mee lopen op deze stroom van overdreven heden, want als een ballon zo word opgeblazen, dan weet je al dat het snel stuk gaat en niets over blijft van de ballon, in dit geval de game.

    0
  67. 93.186.23..xxx's avatar

    Idd shenmue 3 dat zou echt tof zijn, met als hd remake 1&2.

    0
  68. 84.26.145..xxx's avatar

    Ik gok op een online versie van Driveclub 🙂
    Of Sony gaat GT pas uitbrengen als de game af is, dat zal ook een verrassing zijn.

    0
  69. 66.249.81.xxx's avatar

    Groot nieuws?
    dat moet wel om de HD remake van final fantasy 7 gaan.

    0
  70. 217.120.149.xxx's avatar

    Dit moet haast wel iets met project Morpheus zijn. Alle ‘gewone’ games die jullie noemen lijken mij niet een mega impact te zijn die ze bedoelen.

    0
  71. User  avatar
    717 XP

    Zeker net als die tripple A games die op PS+ zouden komen… mijn verwachtingen zijn niet hoog gespannen.

    0
  72. 195.86.39..xxx's avatar

    aangezien R&C al bekent is dat die uit gaat komen denk ik dat de 2e onthulling geen grote platformer zal zijn zoals een Crash of J&D. En zullen veel nieuwe delen van bestaande Ip’s bij iedereen door hun hoofd schieten. TLoU, GTA, GT, MGS, FF, Half-Life, Portal, Uncharted, Tomb Raider, ect…. ect… ect….

    Zoals onze Franse vriend al zei: I know what it is and I can tell you that it will actually make a lot of noise.

    Kortom het is een bestaande IP. Als het een nieuwe IP zal de wereld er minder hard op reageren dan op een IP dat al een lange tijd van de radar is verdwenen.

    het is afwachten. en waarschijnlijk is het nu al railrunner kaartjes uitdelen voor de Hypetrain. waarna de onthulling mensen massaal op het perron blijven staan of massaal hun kaartje gaan upgraden naar first class…

    ik hoop zelf op een leuke game en geen FPS of een game die meer de nadruk legt op MP. geef mij een zeer sterke en lange SP met dito gameplay (zoals Uncharted, FF XIV) dan ben ik allang blij dat ik dan deze game uit de budgetbak kan vissen aangezien ik eerst nog een PS4 moet scoren 😛

    0
  73. User  avatar
    482 XP

    Darksiders 3!

    Maar hij zegt ook to rage erbij dus er is een groep dat boos wordt. Hmmmm. Zou het een xbox exclusive zijn die overstapt? Of idd Half life 3 playstation exclusive whahaha wow dan krijg je een grote groep PC gamers achter je aan xD

    Mooiste zou idd Zelda voor de PS4 zijn zeg… Man, man man *kwijlt bij gedachte*.

    0
  74. User  avatar
    494 XP

    Ik vind dit wel mooi, lekker speculeren en straks misschien wel teleurgesteld worden.
    Of juist niet natuurlijk, ik hou hier wel van 😀

    0
  75. 62.140.132..xxx's avatar

    Het kan The Getaway 3 , Eight Days of iets met Sony’s Project Morpheus zijn

    0
  76. User  avatar
    5395 XP

    Het is dus een game die een grote impact zal maken en eentje waarbij je zal ragen.

    Mogelijke games:
    – HD Remake van CoD4: MW
    – Rockstar’s PS4 exclusive Agent
    – De nieuwe IP waar Guerrilla aan werkt

    Of misschien de game waar Criterion Games aan werkt?

    Of natuurlijk heel iets anders 😛

    0
  77. 77.175.141.xxx's avatar

    Het is of een exvlusive van sony’s triple A franchises of een exvlusive van een thid party triple A exclusive. Het is geen nieuwe Ip, want die kunnen nooit zo’n inpact geven van te voren.

    GanGsterG

    0
  78. 84.241.195..xxx's avatar

    Misschien Ryse son of Rome. Staat in een post of wat terug.

    0
  79. 94.215.29..xxx's avatar

    @84.241.195..xxx: Dat is toch een interactieve demo.

    0
  80. 84.84.53..xxx's avatar

    Timesplitters?!

    0
  81. 84.84.53..xxx's avatar

    Hopelijk Fallout 4 of Wipeout!

    0
  82. 84.84.53..xxx's avatar

    Of een nieue Burnout!! OMG!!!

    0
  83. 84.84.53..xxx's avatar

    Of een nieuwe Burnout!! OMG!!!

    0
  84. 84.241.195.xxx's avatar

    @94.215.29..xxx: Klopt maar ook een xbox one exclusive

    0
  85. 212.88.23.xxx's avatar

    De nieuwe Tomb Raider die toch gewoon naar PS4 komt? Xbone eigenaars zouden hier zeker niet blij van worden.

    0
  86. User  avatar
    818 XP

    Ik hoop echt tot een echt top third person shooter.
    Ik moet het eerst zien dan geloven,maar als dit waar dan ben ik zeer blij dat ik een PS4 heb.

    0
  87. 92.69.212..xxx's avatar

    @212.88.23.xxx:

    Dat was allang bekend toch?

    Ik denk dar het over Ryse: Son of Rome gaat idd.
    Weet ook niet of ik daar blij van word

    0
  88. User  avatar
    1314 XP

    @jimke1:
    i second that 😉

    0
  89. User  avatar
    818 XP

    Ik hoop echt een sandbox openwereld titel voor de PS4.

    0
  90. 83.87.158.xxx's avatar

    Waarom hebben ze het steeds over 2 nog aan te kondigen games? ratchet and clank is allang aangekondigd.

    0
  91. 94.215.191..xxx's avatar

    er zijn serieus maar een paar mogelijkheden wipeout die overgenomen is door sce londen, guerrilla’s nieuwe ip of quantic dream laat wat zien, of god of war. gt7 is al bevestigd maar kan dan misschien wel worden laten zien

    0
  92. User  avatar
    787 XP

    De hoop op een remake van FFVII heb ik los gelaten.

    Ik denk eerder een nieuw deel van God of War.
    Maar goed we wachten af… voorlopig zal de release dan ergens in 2016/17 zijn

    0