Gisteravond werd bekend dat The Witcher 3: Wild Hunt voor de tweede keer is uitgesteld. We kunnen nu pas in mei volgend jaar in de schoenen stappen van Geralt of Rivia, maar om de pijn een beetje te verzachten hebben we een aantal zeer fraaie screenshots voor je klaar staan hieronder. Het zijn inderdaad herkenbare beelden, want deze zijn afkomstig uit de laatste trailer. Wil je meer informatie over de game? Lees dan zeker even onze uitgebreide E3 preview.
Meer The Witcher 3: Wild Hunt
CD Projekt RED verrast met derde uitbreiding voor The Witcher 3
CD Projekt RED heeft The Witcher 3: Wild Hunt – Songs of the Past aangekondigd, een gloednieuwe uitbreiding die spelers opnieuw op pad stuurt met Geralt van Rivia. De aankondiging volgt op maanden van geruchten over een mogelijke...
Blood and Wine viert tiende verjaardag met livestream
CD Projekt RED viert op 28 mei het tienjarig jubileum van Blood and Wine, de grote uitbreiding voor The Witcher 3: Wild Hunt. Ter gelegenheid hiervan organiseert de studio een speciale livestream op YouTube en Twitch, die om 17:00 uur ...
Geruchten over uitbreiding The Witcher 3 blijven aanhouden
Er gaan opnieuw berichten rond over een mogelijke uitbreiding voor The Witcher 3. Volgens een Poolse beursanalist is het “zeer waarschijnlijk” dat CD Projekt Red dit jaar nog met een grote nieuwe toevoeging komt. Die verwachting hangt volg...
The Witcher 3 krijgt mogelijk nieuwe DLC in mei 2026
Volgens een nieuw rapport van Noble Securities, een Pools beurshuis en financieel analist die tech- en gamebedrijven volgt, werkt CD Projekt aan een nieuw betaalde DLC voor The Witcher 3: Wild Hunt. De verwachte releasedatum wordt door de ...
The Witcher seizoen 4-trailer toont een vernieuwde Geralt en duistere nieuwe dreigingen
Netflix heeft de officiële trailer uitgebracht voor het vierde seizoen van The Witcher. Voor het eerst zien we Liam Hemsworth in de rol van Geralt of Rivia, als opvolger van Henry Cavill. Het nieuwe seizoen is vanaf 30 oktober te zien op Ne...
Gerucht: The Witcher 3: Wild Hunt krijgt in 2026 een nieuwe uitbreiding
The Witcher 3: Wild Hunt vierde een poosje terug zijn 10-jarige jubileum. Toch blijft de game razend populair. Zo kwam er onlangs een speciale Xbox controller uit ter ere van het jubileum, en krijgt de game later dit jaar mod-ondersteuning...










Ja, deze wil ik.
Zonder dat het spel is uitgesteld,maar beter dat ze het helemaal goed afwerken.
ik had the witcher 2 op de pc uitgeprobeerd. ondanks dat ik toch wel een goede pc heb schokte die kutgame echt erg. wat een slecht geoptimalizeerde rotgame zeg. en ja ik heb de settings laag proberen te zetten maar dat hielp niet.
far cry 3 was bijv een zeer goed geoptimalizeerde game. (HET KAN DUS WEL DEVELOPPERS!!!!!!!!!!!!)
@Peter01:
Op mijn pc. (amd fx 6300 3,5 ghz en een geforce gtx 750 ti)
loopt de game heerlijk op ultra.
Zal vast aan jou pc liggen.
@Peter01: Dan moet je de game updaten (ligt aan de DRM beveiliging). Met de laatste update is dit verwijderd.
@Retrogamer: Ultra? niet op Uber settings 🙂
volgens mij zagen ze dragon age inquisition en dachten nee dit kan beter
@ps3dennis: dat had ik eerder willen weten lol ik heb em al nie meer.
@Peter01: Je kan de game toch gewoon opnieuw downloaden op de PC., tenminste ik wel.
@ps3dennis: ja maar ik heb er ook geen zin meer in, te veel fantasy game tijd gespeeld (skyrim) ik ga mechwarrior 4 proberen. schijnt echt leuk te zijn.
@Retrogamer: jij kan dus niet goed lezen of je let gewoon niet op ik zeg toch dat ik een goede pc heb ?
@Peter01: Ik ben ook afgehaakt op het laatste kamp, had er geen zin meer in om games te spelen op m’n pc. Speel veel liever games op m’n ps3/4 enz.