Aanschouw hier prachtige screenshots van The Witcher 3: Wild Hunt

Gisteravond werd bekend dat The Witcher 3: Wild Hunt voor de tweede keer is uitgesteld. We kunnen nu pas in mei volgend jaar in de schoenen stappen van Geralt of Rivia, maar om de pijn een beetje te verzachten hebben we een aantal zeer fraaie screenshots voor je klaar staan hieronder. Het zijn inderdaad herkenbare beelden, want deze zijn afkomstig uit de laatste trailer. Wil je meer informatie over de game? Lees dan zeker even onze uitgebreide E3 preview.

  1. 82.74.151..xxx's avatar

    Ja, deze wil ik.

    0
  2. 82.101.234..xxx's avatar

    Zonder dat het spel is uitgesteld,maar beter dat ze het helemaal goed afwerken.

    0
  3. User  avatar
    4247 XP

    ik had the witcher 2 op de pc uitgeprobeerd. ondanks dat ik toch wel een goede pc heb schokte die kutgame echt erg. wat een slecht geoptimalizeerde rotgame zeg. en ja ik heb de settings laag proberen te zetten maar dat hielp niet.
    far cry 3 was bijv een zeer goed geoptimalizeerde game. (HET KAN DUS WEL DEVELOPPERS!!!!!!!!!!!!)

    0
  4. User  avatar
    742 XP

    @Peter01:

    Op mijn pc. (amd fx 6300 3,5 ghz en een geforce gtx 750 ti)
    loopt de game heerlijk op ultra.

    Zal vast aan jou pc liggen.

    0
  5. User  avatar
    4682 XP

    @Peter01: Dan moet je de game updaten (ligt aan de DRM beveiliging). Met de laatste update is dit verwijderd.

    0
  6. User  avatar
    4682 XP

    @Retrogamer: Ultra? niet op Uber settings 🙂

    0
  7. 77.173.156..xxx's avatar

    volgens mij zagen ze dragon age inquisition en dachten nee dit kan beter

    0
  8. User  avatar
    4247 XP

    @ps3dennis: dat had ik eerder willen weten lol ik heb em al nie meer.

    0
  9. User  avatar
    4682 XP

    @Peter01: Je kan de game toch gewoon opnieuw downloaden op de PC., tenminste ik wel.

    0
  10. User  avatar
    4247 XP

    @ps3dennis: ja maar ik heb er ook geen zin meer in, te veel fantasy game tijd gespeeld (skyrim) ik ga mechwarrior 4 proberen. schijnt echt leuk te zijn.

    0
  11. User  avatar
    4247 XP

    @Retrogamer: jij kan dus niet goed lezen of je let gewoon niet op ik zeg toch dat ik een goede pc heb ?

    0
  12. User  avatar
    4682 XP

    @Peter01: Ik ben ook afgehaakt op het laatste kamp, had er geen zin meer in om games te spelen op m’n pc. Speel veel liever games op m’n ps3/4 enz.

    0

Meer The Witcher 3: Wild Hunt

Meer