The Witcher 3: Wild Hunt bevat een leuke Game of Thrones easter-egg


The Witcher 3 is een grote game, waarin meerdere leuke easter-eggs teruggevonden kunnen worden. YouTuber FudgeMuppet heeft een nieuwe ontdekt, welke heel duidelijk een referentie is naar een bepaald personage uit de Game of Thrones serie.

Let op: Mocht je de serie nog niet gekeken hebben, dan bevatten de volgende video’s kleine spoilers, lees en kijk dan niet verder.

Hieronder zie je Geralt in een fort rondlopen met daarin de zogeheten ‘Sky Cells’. Mocht je het even vergeten zijn, dit zijn soortgelijke cellen zoals deze in de Eyrie, waar de zus van Catelyn Stark (Lysa) haar gevangenen houdt tot zij ofwel sterven van de honger of de dood vinden wanneer zij naar beneden springen. Tyrion Lannister heeft hier ook enige tijd doorgebracht.

De easter-egg:

Het origineel uit Game of Thrones:

  1. User  avatar
    214 XP

    Ik heb er ook een gevonden uit de lord of the rings

    0
  2. 82.74.151..xxx's avatar

    @gamer1988: wat dan als ik vragen mag?

    Deze hele game is geweldig, ben al bang dat ik hem uitspeel, dat wil ik niet.

    0
  3. User  avatar
    128 XP

    Is deze game ooit uit te spelen? Ik ben na 20 uur spelen level 8… En t hele gebied uit t filmpje daar ben ik nog niet eens in de buurt. En heb oo de grote Velen Map misschien net 20% gezien. Novigrad nog niet.
    Ik probeer gewoon zoveel mogelijk vraagtekens en sidequests te doen. White Orchard heb ik 100% gedaan.

    0
  4. 84.82.251..xxx's avatar

    Spullen looten is echt irritant moet bijna elke een paar keer op x drukken ook met opstappen op je paard.

    0
  5. User  avatar
    516 XP

    Ik heb er een gevonden uit Pulp Fiction en eentje uit Monty Python’ The Holy Grail!

    0
  6. 92.69.225.xxx's avatar

    Then I took a pitchfork in the gut – Geralt of Rivia

    Reference Skyrim NPC ‘Then I took an arrow to the knee’

    0
  7. 62.194.8..xxx's avatar

    Je kan ook je paard uit een Pokemon bal toveren, hoef je niet te fluiten.

    0
  8. User  avatar
    47 XP

    Wat een k*t serie. 1,5 aflevering volgehouden. Er gebeurde helemaal niets in die 1,5 aflevering. Zwaar over rated en zo sloom als een mislukte bouwproject. Gelukkig is het spel wel vlotter, maar de besturing laat te wensen over.

    0
  9. 66.249.93..xxx's avatar

    @84.82.251..xxx: aansteller dan kan je gewoon niet met je controller om gaan… Heb hier nooit kast van, maatjes van mij hebben het spel ook en dito

    0

Meer The Witcher 3: Wild Hunt

Meer