Fotoreportage: De Batman: Arkham Knight release in het regenachtige Eindhoven


Gisteren kwam na een hoop tegenslagen rondom de Collector’s en Limited Edition, gewoon zoals gepland, de game Batman: Arkham Knight uit. In samenwerking met Warner Bros. en Mad Croc Nederland, wilde Game Mania er toch een memorabele dag van maken in combinatie met prijsvragen, goodies, giveaways en leuke cosplayers waarmee klanten op de foto mochten. Het feit dat het druilerig weer was, mocht de pret niet drukken. Het sierde deze dag zelfs, enerzijds, want in Batman: Arkham Knight zal het ook constant regenen – alsof ze de dag erop hadden uitgekozen!

PSX-Sense was aanwezig bij de Game Mania in Eindhoven in Winkelcentrum Woensel, waar verkleedde klanten gratis een t-shirt en poster ontvingen. Ook werden er leuke polaroid foto’s gemaakt van mensen die in hun beste DC outfit naar de winkel kwamen. Deze deden automatisch mee met een wedstrijd, waarbij de origineelste of leukste cosplay/kleding werd beloond met een extra prijs: een goodiepakket met figurines, badeendjes en meer in de stijl van Batman! De deelnemers kregen na afloop van de wedstrijd deze polaroidfoto mee als aandenken.

Natuurlijk was er volop sfeer aanwezig, omdat de soundtrack van de nieuwe game door de speakers blies en ook de cosplayers voegden hier veel aan toe met veel positieve reacties en nog leukere foto’s al gevolg. Er zijn deze dag honderden foto’s genomen, maar we hebben een iets kleinere selectie van foto’s gemaakt waardoor onze lezers die er niet bij konden zijn, toch een beetje de sfeer konden proeven. De leukste foto’s kun je hieronder bekijken! Als je een video wilt bekijken van deze dag, check dan eventjes bij onze concullega’s van Nieuwerwets.tv!

Deze dag werd mede succesvol gemaakt door:
Warner Bros, Game Mania Nederland, Mad Croc Nederland,
PSX-Sense, Nieuwerwets.tv
Joker’s Fun House en Cosplay Rochelle.

  1. 178.85.36..xxx's avatar

    Echt een toffe game niet normaal

    0
  2. 188.207.89.xxx's avatar

    Gaaf hoor, maar wat was eigenlijk precies de bijdrage van psx sense die deze dag zo succesvol maakte?

    0
  3. User  avatar
    726 XP

    Dat is bij mij om de hoek,maar daar kom ik nooit,in die winkel.

    0
  4. User  avatar
    4357 XP

    @188.207.89.xxx: Ik heb dit zelf georganiseerd en ik ben van PSX-Sense 😛

    0
  5. User  avatar
    451 XP

    The joker vindt ik niet zo geslaagd eigenlijk .

    Die op de foto van pure croc met het zwarte haar en wit jasje , die mag gerust eens langskomen 🙂 .
    Iemand die haar nummer heeft ? 🙂 🙂

    0
  6. 84.105.211.xxx's avatar

    @distefano: ja 0900-8675

    0
  7. User  avatar
    3062 XP

    @Sensu:

    ja heel wreed georganiseerd. ik wou dat ik er bij kon zijn. woon alleen in London haha.

    0
  8. User  avatar
    168 XP

    @moes: London? Jezus! Ga eens in een échte stad als Eindhoven wonen, daar gebeurt tenminste iets…

    O/T: Ik moet Arkham ook een keer halen, maar GTA Online houdt me nog steeds bezig.

    0
  9. 92.69.216.xxx's avatar

    @84.105.211.xxx: Ok ik ga bellen

    0
  10. User  avatar
    3062 XP

    @Bobby Peru:

    EINDHOVEN DE GEKSTE !!! hahahaha Eindhoven is een leuk stad ja. maar London is ook wel vette stad hoor. Het leeft hier echt. Wel te druk soms maja dat moet je eenmaa van een metropolis verwachten als London. Ik moet trouwens wel toegeven dat je in Nederland lekkerder kan eten dan hier.

    0
  11. User  avatar
    3062 XP

    @84.105.211.xxx:

    heb gebeld. werkt niet….

    0

Meer Batman: Arkham Knight

Meer