Nieuwe worstelaars betreden de ring van WWE 2K16


Het is weer tijd voor een nieuwe ronde van aankondigingen voor WWE 2K16 en dan gaat het natuurlijk om de worstelaars in de game. Zoals in de voorgaande weken krijgen we weer een handjevol nieuwe namen te zien en ditmaal zijn dat er maar liefst 23. Welke dat zijn, kun je in het lijstje hieronder terugvinden.

  • Billy Gun
  • Bret “Hitman” Hart
  • British Bulldog
  • Cactus Jack
  • Christian
  • Damien Sandow
  • D’Lo Brown
  • Dude Love
  • Farooq
  • Haku
  • The Honky Tonk Man
  • Jake “The Snake” Roberts
  • Jim “The Anvil” Neidhart
  • Kama Mustafa
  • Ken Shamrock
  • Mankind
  • Paul Wight
  • Rikishi
  • Shane McMahon
  • Shawn Michaels
  • Vader
  • Vince McMahon
  • X-Pac
  1. User  avatar
    742 XP

    Helaas veel legends en bijna geen huidige wrestlers. AL was dit al maandag bekend en volg dat ook iedere maandag. Wel heel gruwelijk dat de Hart Foundation erin zit en Shane Mcmahon had ik ook niet echt verwacht.
    Hopelijk volgende week de DIvas en Nxt en ik hoop maar ik denk dat dat dlc word De Dudley Boys.

    0
  2. User  avatar
    4357 XP

    @Retrogamer: Denk ook dlc, maar hoop het niet voor de liefhebbers!

    0
  3. User  avatar
    2146 XP

    @Retrogamer: De dudley boys moeten er in komen!!! Echt wel, zag hun comeback op Raw!!

    0
  4. User  avatar
    742 XP

    @Mrduckie88:
    Hell yeah. Net zoals hopelijk The Samoan Submission Machine Samoa joe .

    0
  5. User  avatar
    2146 XP

    @Retrogamer: sommige “legends” hoeven van mij niet zo… Vanaf 1995 tot 2003/4 was zown beetje het mooiste, althans, voor mij. Die ecw/wcw (alliance) tegen de wwf…. Dat was gaaf! Dat zou ik weer terug willen.

    0
  6. User  avatar
    742 XP

    @Mrduckie88:
    Ja idd. Al ben ik meer van begin jaren 90/eind jaren 80. Dat was meer mijn periode.

    Maar de 2001 fights heb ik toendertijd zeer van genoten idd. Al ging/gaat me hart nog steeds meer uit naar ecw/wcw. Vooral ecw kijk ik nog heel vaak en dan wel de echte versie niet de neppe wwe versie.

    0
  7. User  avatar
    2146 XP

    @Retrogamer: Hahah je doet je naam als retro gamer wel eer aan. Naast dat natuurlijk met de monday night war. Het ging veel verder dan de storylines binnen de ring.

    Plus, de ecw tijd…. Als ik ze nu wel eens hoor schreeuwen : holy shit of “this is awesome” , dan denk ik wel eens, die jochies kennen die tijd niet

    0
  8. User  avatar
    742 XP

    @Mrduckie88:
    Ja dat heb ik ook idd.

    Ja ben 84 geboren en zag voor het eerst in 89 ecw.

    Ja daarom kijk ik ook ring of honor. Daar gebeuren tenminste nog de echte holy shit momenten. Of de show van Tommy dreamer. House of hardcore.

    0
  9. 86.91.206.xxx's avatar

    @Retrogamer: Je moet lucha underground eens kijken die laatste aflevering was echt ziek!

    0

Meer WWE 2K16

Meer