Veel nieuwe gameplay beelden van Tom Clancy’s: The Division verschenen


Tom Clancy’s: The Division is de afgelopen dagen veel in het nieuws. Dit komt mede doordat Ubisoft details over de beta heeft bekendgemaakt, maar ook omdat verschillende media de game recent hebben kunnen spelen. Hierdoor is er aardig wat nieuw beeldmateriaal online verschenen.

Zo bevat de bovenstaande video maar liefst veertien minuten aan nieuwe gameplay en de eerste bevindingen van Eurogamer. Hieronder kan je nog enkele video’s vinden van Arekkz Gaming, een YouTuber die ook al even met The Division aan de slag kon. Ook hij deelt zijn eerste indruk en tevens komen ook het craften en het creëren van je personage aan bod.


  1. User  avatar
    367 XP

    De character maken ziet er tof uit. Ga hem zeker kopen!

    0
  2. 82.176.85..xxx's avatar

    Je ziet hier echt bekende elementen in van ghost recon future soldier en splinter cell.
    Heb erg veel zin in de beta!

    0
  3. 62.72.192..xxx's avatar

    Ik denk dat dit een echte topper wordt

    0
  4. 84.241.194..xxx's avatar

    Beetje dimmen met dit spel mag ook wel. 3 Artikeltjes achter elkaar over een middelmatige game? Snap nou nog steeds niet wat Ubisoft precies wilt met dit spel.

    0
  5. 84.245.42..xxx's avatar

    Weer een grafische downgrade. Ubisoft is weer goed bezig. Na siege ga ik echt geen online only games meer halen van ubisoft.

    0
  6. 81.205.146.xxx's avatar

    troep dit word een flop ze mogen faiet raken van mij

    0
  7. 84.31.222..xxx's avatar

    @81.205.146.xxx: wat mogen ze? Leer eerst spellen voordat je überhaupt ergens commentaar op geeft…

    0
  8. User  avatar
    2316 XP

    @84.241.194..xxx: Ubisoft laat de mensen allereerst een game zien met prachtige grafische graphics. Vervolgens is het Ubisoft eigen om de game voor release te gaan downgraden. Om deze misselijk makende reden ben ik het met @84.245.42..xxx: en @81.205.146.xxx: eens

    0
  9. User  avatar
    108 XP

    Nog niet echt onder de indruk van de beelden. Graphics zijn best aardig maar zeker gedowngrade. Maar erger is de gameplay, de A.I. Is echt matig. En onrealistisch dat ze pas gaan liggen nadat er een heel magazijn op ze is geleegd.

    Deze game is van de makers die verantwoordelijk zijn voor de multiplayer van far cry 3. Die was pas naar een paar maanden redelijk speelbaar. Zoveel bugs. Dus ik wacht wel totdat ie in de budget bak ligt.

    0
  10. User  avatar
    70 XP

    Ga zeker kopen snap niet wat iedereen aan het janken is over downgrade het gaat niet alleen om de Graphics(het ziet er nog steeds heel goed uit) maar om de totaliteit van de hele game en die spreekt me echt aan ga hier zeker plezier aan beleven

    0
  11. User  avatar
    367 XP

    @84.245.42..xxx: Wat was er mis met Siege?

    0
  12. 62.131.47..xxx's avatar

    Echt pijnlijk om naar te kijken. De gameplay ziet er goed uit. Maar de graphics zijn duidelijk om laag gehaald. Waarom beloofden ze dan ook eerst dat het niet meer zou voorkomen…..

    0
  13. 84.30.20..xxx's avatar

    Vind het idd allemaal wel tegenvallen

    0
  14. User  avatar
    5920 XP

    @84.245.42..xxx: Je weet hopelijk wel dat je The Division gewoon helemaal in je eentje kan spelen? 🙂

    0
  15. User  avatar
    552 XP

    Weet het niet. Ik keek in het begin best uit naar deze titel. Grafisch is het nog best okay, als ik de vids bekijk. Maar qua gameplay houd ik er een beetje een “mwoah” gevoel aan over.
    Denk dat ik even aankijk hoe de game het gaat doen alvorens ik besluit of ik m wil halen.

    0
  16. 144.76.14.xxx's avatar

    echte gamers kopen geen rotzooi meer van ubisoft. ik kan me uberhaupt de laatste toffe game van ubisoft niet eens meer herinneren.

    0
  17. User  avatar
    32 XP

    Oef dit valt me zwaar tegen. Had hoge verwachtingen voor deze game, maar eigenlijk is het gewoon Destiny in een ander jasje. Ik denk nog wel even na of ik deze ga kopen.

    0
  18. User  avatar
    9074 XP

    Het ziet er goed uit maar ze moeten gewoon stoppen met die ultra PC beelden zonder dat ze dit erbij vermelden.

    0
  19. 62.112.254..xxx's avatar

    @Sony: Als jij graag je geld uitgeeft aan troep, ga vooral je gang.

    0
  20. User  avatar
    9 XP

    @84.241.194..xxx:
    Hoe weet je nú al dat dit een middelmatige game is?

    0
  21. User  avatar
    2316 XP

    @62.112.254..xxx: Wat zie jij dan als troep? Graag wat duidelijker zijn in je reacties 🙂

    0
  22. 62.140.137.xxx's avatar

    Ubisoft heeft het weer eens geflikt !
    Door dit soort acties koop ik de game niet.

    0

Meer Tom Clancy's: The Division

Meer