Vanaf afgelopen vrijdag is de open DOOM beta speelbaar op onder andere de PlayStation 4. Aanvankelijk zou de beta vandaag afgelopen zijn, maar Bethesda heeft besloten de beta te verlengen met 24 uur. Door deze verlenging is de beta nu speelbaar tot morgenochtend 05.59 uur, zo liet de uitgever via Twitter weten.
Meer Doom
DOOM Slayers Collection duikt voor Nintendo Switch op voorafgaand aan QuakeCon
Het lijkt erop dat Bethesda de DOOM Slayers Collection voor de Nintendo Switch uit gaat brengen. De FPS-collectie is opgedoken op de Best Buy website voorafgaand een verwachte aankondiging op QuakeCon dit weekend. De verwachte release van ...
DOOM Eternal krijgt eind juni gratis PS5-upgrade
DOOM Eternal zal op 29 juni een gratis upgrade naar de PlayStation 5 krijgen, zo heeft Bethesda vanavond aangekondigd. De upgrade brengt ray tracing en verbeterde prestaties naar de game, dus als je DOOM Eternal nog niet gespeeld hebt is h...
De PS4 heruitgaven van DOOM en DOOM II worden voorzien van make-up
In de aanloop naar het fel geanticipeerde DOOM: Eternal zorgt Bethesda er logischerwijs voor dat de franchise zo veel mogelijk onder de aandacht wordt gebracht. Een heruitgave van de originele trilogie leek dan ook een goede zet, al kon je...
Special: DOOM, DOOM II en DOOM 3 voor de PS4
Special: DOOM, DOOM II en DOOM 3 voor de PS4 – DOOM is een iconische franchise waarin later dit jaar een nieuw deel zal verschijnen. Dat is het tweede deel wat gemaakt is voor de huidige generatie consoles. De franchise bestaat echte...
4K-update van DOOM zorgt voor dynamische resolutie en framedrops op PS4 Pro
Zoals we recentelijk al meldden heeft DOOM eerder deze week eindelijk een 4K-update gekregen. Hiermee zouden de technische prestaties van de shooter een stuk beter moeten zijn op de PlayStation 4 Pro en Xbox One X. De vraag is natuurlijk o...
DOOM krijgt vandaag eindelijk de beloofde 4K-update
Het was al een tijdje bekend dat er een update onderweg was voor DOOM, die het voor PlayStation 4 Pro-bezitters mogelijk zou maken om de game in 4K te spelen. Het heeft even geduurd, maar deze patch zal vandaag beschikbaar worden gesteld. ...



gewoon annuleren die game
Saai spel, vind die multiplayer helemaal niks
Grappig hoe iedereen die zo jong is dit een k*t spel vind.
Ik kom uit de Quake FPS, en dit is zo een heerlijk spel. Snel, grof en keihard ! Geen gezeik met unlimited perks en OP wapens. Dit is gewoon een balanced game met keiharde graphics en gameplay ! Verdomme zeg ! Kan ik The Division in de prullenbak gooien 🙁
Prima spel, had alleen graag het Call of duty besturing’s gevoel gehad.
Controllers op maximale snelheid geven niet een fijn gevoel. Doet mij beetje aan Killzone denken. Dat spel had ook een vage manier van sturen.
@Gregoboy:
Graphics? Dat meen je niet denk ik toch? Vond het er echt niet uitzien maar smaken verschillen 🙂
@66.249.81..xxx: Wellicht kun je de gevoeligheid nog aanpassen en anders is het een kwestie van wennen!
@Gregoboy: Ik vond de graphics ook prima hoor. De besturing is even wennen maar de sfeer was ongekend goed!
Vond jij Doom of Quake toffer? Mijn favoriet was de eerste Doom.
ik wil die f***ing singleplayer voor een degelijke multiplayer ga ik wel bf4 doen ofzo
Op vlak van mp heeft dit spel gewoonweg gefaald! De singleplayer daarentegen 🙂
@Gregoboy:
Het is gewoon quake2/3 superleuk
Id tech 6 zo uit me hoofd. Speelt fantastisch
@85.151.215.xxx: Mijn favo is toch Quake 🙂 Omdat me vader dat altijd speelde. Ik vond Doom toen nogal eng. Maar nu is het gewoon lekker classic knallen.
@193.0.238..xxx: Als je terug kijkt nu ziet Quake Arena er ook niet meer uit. Maar gameplay is toch belangrijker.
Leuk voor een lanavond en hopen op een degelijke campaign. De alfa versie vond ik leuk maar bij de betas was het minder. Ook vond ik de graphics minder dan de alfa, maar kan me vergissen.
De singleplayer lijkt me wel bruut.
Ben een beetje klaar met multiplayer games.
Vind het verschrikkelijk grapisch zwaar ruk.
@Gregoboy: Haha idd, ben ook van de ‘oudere’ generatie en ik vind de multiplayer een verademing ten opzichte van bijvoorbeeld: COD of de nieuwe BF’s. Gewoon knallen waarvoor je skills nodig hebt! Het lijkt idd een beetje op de volgende drie games bij elkaar: Quake, Unreal en Halo. Ben ook benieuwd naar de Singleplayer.
Ik ben overigens wel benieuwd in hoeverre het zelf maken van levels de waarde van het multiplayergedeelte van Doom nog omhoog kan schroeven.
Fijn om te lezen dat er toch nog genoeg gamers zijn die de Doom multiplayer wél kunnen waarderen en het een kans willen geven.
@TDamsma: Juistem ! Gekke is dat ik de SP als extra beschouw ! Maar die zou mij ook nog welleens dik gaan verassen 🙂
Hier een ps4 voor gekocht en maanden naar uitgekeken, wat een gaar klotespel is het geworden.
@Gregoboy:
Graphics vallen zwaar tegen hoor
@82.168.90..xxx: Het is ook een beta,in full game zijn de gfx voor sp prachtig.Maar mp wordt altijd gedowngrade.
Geweldige game.
Ik vond het leuk, misschien omdat ik al een tijdje geen online shooter meer gespeeld heb maar toch own, en nooit een COD fanboy geweest ben
Ben ook niet helemaal weg van de multiplayer , vond het maar saai eerlijk gezegd ! Maar goed ieder z’n ding . Het word in iedergeval geen instabuy voor mij !!