Battlefield ontwikkelaar bekritiseert CoD: Infinite Warfare en noemt het ‘een game uit 2010’

CoDIW5

DICE, de ontwikkelaar achter Battlefield, heeft de nieuwe Call of Duty: Infinite Warfare trailer belachelijk gemaakt op Twitter. DICE’s video & media editor Roland Smedberg liet zich negatief uit over de trailer en tweette dat de trailer ge-edit lijkt door een student en de graphics uit 2010 lijken te komen. Roland Smedberg reageerde vervolgens ook nog door te zeggen dat de belichting erg saai is en dat men slecht gebruik maakt van DOF (Depth-of-Field).

Roland is ook degene die achter de montage zit van de trailer die je aanstaande vrijdag gaat zien, samen met Randy Evans. Deze trailer toont vrijdag de nieuwe Battlefield. Hij vertelde aan zijn volgers om vrijdag terug te komen, want dan zal het internet smelten. Randy was het overigens met hem eens en meldde ook op Twitter dat Call of Duty: Infinite Warfare eruit ziet als een game van 10 jaar geleden.

Vervolgens sprong DICE engineer Julian Manolov ook nog even in op het lopende vuurtje en meldde dat de trailer vol zat met CG en hij vroeg zich af of iemand ook daadwerkelijke gameplay heeft.

De nieuwe Call of Duty heeft tot nu toe niet erg veel lof gekregen op basis van de uitgebrachte trailer, zo blijkt 90% van de stemmers in onze poll meer uit te kijken naar de remaster van Modern Warfare, dan naar Infinite Warfare.

Roland-02-555x282

Roland-03-555x248

Roland-01-555x233

Randy-01-555x249

813474adc96a8dcdc4d0f9d041e1b7bd-555x249

  1. User  avatar
    1314 XP

    I’ve been saying this for years :/

    0
  2. 176.117.60..xxx's avatar

    Das toch al jaren zo? Ziet er nog steeds uit als ps3 game deze bagger….

    0
  3. User  avatar
    91 XP

    DICE rules!

    0
  4. 83.232.76..xxx's avatar

    Het zijn allebei melk koeien,
    die het toch goed blijven doen omdat wij ze gras blijven geven

    0
  5. 83.232.76..xxx's avatar

    Tja, niet netjes om je collega’s zo onder vuur te nemen. Maar ik geef ze geen ongelijk. Qua graphics ziet COD er al jaren hetzelfde uit haha.

    0
  6. 83.232.76..xxx's avatar

    Shots Fired! pew pew pew

    0
  7. 84.241.202.xxx's avatar

    Ik ben mijn w8woord vergeten en ik krijg geen e-mail binnen als ik w8 woord vergeten doe. Kan iemand mij hier mee helpen?

    0
  8. 77.169.211..xxx's avatar

    Dice heeft gelijk , maar niet netjes om erover te twitteren.

    0
  9. 84.241.199..xxx's avatar

    Lol ze hebben gelijk, zie die fucking graphics dan het is 2016!!!!

    0
  10. User  avatar
    742 XP

    @83.232.76..xxx: zijn inprincipe geen collega’s maar concurrenten.

    0
  11. 62.238.99..xxx's avatar

    Nou ik ben benieuwd als dice ons ga wegblazen want ik ga voor de digital edition geen cod voor mij dit jaar.

    0
  12. 92.69.228..xxx's avatar

    84.241.202.xxx nee ik weet daar voor de rest Niks van af misschien iemand anders?

    0
  13. 144.76.14.xxx's avatar

    Haha, GG DICE. CoD is ssdy.

    0
  14. User  avatar
    1 XP

    Ik ben al jaren aan het gamen vanaf PS1 tot PS4 en heb heel veel games voorbij zien komen, nu heeft DICE commentaar, maar heel eerlijk zoveel vernieuwing zit er ook niet in hun games de afgelopen jaren. BF3 – BF4 en BF4.5 all the same crap. En zins MW1 zijn de makers van Call of duty te ver doorgeschoten in het futuristische van oorlog games.
    Dus met de remaster van MW1 krijgen veel oude gamers eindelijk weer een leuke shooter terug. Black Ops / Ghost / Advance Warfare you name it… Allemaal teveel opties in de killstreaks en Perks – Dus ik hoop met de remaster dat ze lekker back to basic blijven, dat heeft er voor gezorgd dat MW1 of te wel COD4 best game ever was.

    0
  15. 188.207.10.xxx's avatar

    @Sweetmind1969:
    Weinig vernieuwing is iets anders als 10 jaar oude Graphics op een current gen console game

    0
  16. 95.97.53..xxx's avatar

    Was dice niet degene die langer dan een jaar nodig had om battlefield 4 een beetje normaal te laten draaien.

    0
  17. 167.220.196..xxx's avatar

    @Sweetmind1969: Je bedoelt sinds mw3 – black ops

    0
  18. 193.67.131..xxx's avatar

    @83.232.76..xxx: Dat is niet echt hoe die uitdrukking werkt 😛 Met gras

    0
  19. 62.72.193..xxx's avatar

    @95.97.53..xxx:

    Zelfde geldt voor bf3, duurde fokking anderhalf jaar voordat het een beetje liep… Net als bf4 rofl

    0
  20. User  avatar
    23 XP

    In de derde alinea gebruikt de auteur van dit stuk een contaminatie; je kunt namelijk niet op een lopend vuurtje springen. Iets kan zich alleen als een lopend vuurtje verspreiden, en hier betekent dit dan dat iets zich heel erg snel verspreidt.

    0
  21. 94.212.19.xxx's avatar

    @176.117.60..xxx: Nou black ops 3 zag er anders heel goed uit.

    0
  22. User  avatar
    3568 XP

    Was al bekend DICE maakt veel beter games maar EA is de baas

    0
  23. 84.105.212..xxx's avatar

    Ah laggy dice elke keer tijdens de release,en een game pas jaar later speelbaar maken.

    0
  24. User  avatar
    378 XP

    @83.232.76..xxx: Klopt, dit heeft DICE eigenlijk niet nodig. Maar extra reuring voor hun eigen release is natuurlijk nooit weg. Ik weet het in elk geval wel, het wordt BF5 voor mij.

    0
  25. User  avatar
    1042 XP

    Ik speel nog steeds battlefield 4, na 300+ uur gamingtijd ben ik het nog steeds niet zat. Terwijl ik al die futuristische call of duty’s niet meer kan aanraken naar een uur of 50. BF4 heeft tenminste nog wel die basics zoals de eerdere call of duty’s. Niet te uitgebreid, maar ook niet te weinig opties.

    Daarom kies ik op dit moment voor BF4.

    0
  26. User  avatar
    382 XP

    Uitmelken is ook een vak apart.

    Toch wordt het elke jaar weer massaal gekocht door uhm (hoest)… ‘gamers’

    0
  27. User  avatar
    9074 XP

    Erg kinderachtig nou ja ik ben geen COD fan. Maar ik heb hier een mooie voor IW. Doet jullie game het nu op de release of moeten we weer maanden wachten.

    0

Meer Call of Duty: Infinite Warfare

Meer