Activision zal de singleplayer van Call of Duty: Infinite Warfare op 13 juni onthullen

CoDIW
De volgende telg in de Call of Duty franchise is Infinite Warfare en op één trailer met wat informatie na weten we eigenlijk nog helemaal niet zoveel over de game. Volgende week zal daar echter verandering in komen, want Activision heeft via een tweet aangegeven dat ze een ‘in-depth look’ zullen geven op de singleplayer campagne.

Dit zal men op maandag 13 juni doen, een dag voordat de E3 begint. Het is – gezien de samenwerking – aannemelijk dat dit tijdens de persconferentie van Sony PlayStation zal zijn, welke om 03.00 uur ’s nachts Nederlandse tijd begint op dinsdag 14 juni.

Of we deze E3 ook nog wat te zien gaan krijgen van de multiplayer van Call of Duty: Infinite Warfare, dat is op dit moment niet bekend. We achten de kans overigens vrij groot dat Activision voor de multiplayer onthulling de Gamescom aangrijpt.

Knipsel

  1. User  avatar
    1153 XP

    Dit gaat een interessant jaartje worden, zal COD dit jaar voor het eerst echt plaats moeten maken voor battlefield? Ik ben benieuwd 🙂

    0
  2. 40.77.16.xxx's avatar

    MP beelden graag asap

    0
  3. 86.83.185.xxx's avatar

    @Actie94: Eigenlijk hoop ik het… Battlefield verdient het wel eens een keer.

    0
  4. 217.103.26.xxx's avatar

    Dat wordt zeer spannend..

    0
  5. 94.212.19.xxx's avatar

    Ik kan me niet voorstellen dat iemand dit nog wil spelen.

    0
  6. User  avatar
    1314 XP

    @94.212.19.xxx:
    En ik kan me niet voorstellen dat iemand vrijwillig deephouse luistert, maar toch gebeurt dat :p.
    Maar nee. mijn interesse hierin is gedaald naar bijna nul

    0
  7. User  avatar
    2316 XP

    @coristus: Wat zit er onder de nul?
    Daar ergens ligt mijn interesse in COD 😛

    0
  8. 145.74.217.xxx's avatar

    sodemieter op met je mp beelden wil een leuke sp zwam altijd met mp

    0
  9. User  avatar
    1314 XP

    @Sony:
    Actief mensen overtuigen van de enorme rommel die het is. Dat is onder nul. Doe ik met deephouse geeft een hoop plezier haha.

    0
  10. User  avatar
    62 XP

    @Actie94: Nou de dislikes op de YouTube videos zeggen al genoeg, dus zeer waarschijnlijk wel.@145.74.217.xxx: agressief…. Haha

    0
  11. User  avatar
    386 XP

    Volgens mij zijn het nog steeds 2 verschillende shooter. Call of Duty is fast pace en knallen zonder na te denken. Battlefield is meer een tactische shooter. Ik koop ze sowieso beide wel.

    0
  12. 24.121.55.xxx's avatar

    Oprotten met die kutgame, kansloos melken van een horde schapen, dat is t. Geen oren voor de community alleen maar dollartekens in de ogen bij infinity ward. Iedere keer weer die future rotzooi. Ik hoop dat ze kapot gaan op dit deel!!!

    0
  13. 17.142.154..xxx's avatar

    Cool.. ben benieuwd.. deze gaat er sowieso komen.. wachten op pre order van de hardend edition met seasonpass..

    Deze game gaat gewoon echt heel dik worden.. in ieder geval beter dan die BF meuk.. wat slecht.. op een paard tegen een tank.. ja hoor.. alles is gefocust op graphics maar gameplay is en blijft gewoon slecht..

    Cod gaat weer kijk hard verkopen en jullie schaapjes gaan weer huilen en het niet begrijpen na al die dislikes op een youtube trailer.. fanboy karma

    0
  14. 83.85.219.xxx's avatar

    @17.142.154..xxx: En nu zijn de mensen die COD niet leuk vinden weer schapen ? kortom, iedereen is een schaap ? Want je mag blijkbaar niks wel of niet leuk vinden…..

    0
  15. 188.188..xxx's avatar

    cod haten is cool de laatste tijden

    0
  16. 94.215.29..xxx's avatar

    @17.142.154..xxx: wie zegt dat ze een tank aan vallen met die paarden ?
    Ga jij lekker activision sponsoren , koop maar veel supply drops.
    Door domme gamers als jij komt oplichter activision er ieder jaar mee weg.

    0
  17. 141.135.173.xxx's avatar

    Ik sla CoD over. Ik ga battlefield 1 en titanfall 2 in huis halen.

    0
  18. 185.21.56.xxx's avatar

    @94.215.29..xxx: mooi he die ironie in de zin “..domme gamers’ of snap je die niet?

    COD gaat gewoon weer een dikke game worden en ook jij gaat de game weer kopen bij de nacht release om hem als eerste te mogen spelen…
    En dat is helemaal niet iets om je voor te schamen hoor!

    0
  19. User  avatar
    3568 XP

    Cod is de laatste jaren alleen maar een reskin verder niks.

    0

Meer Call of Duty: Infinite Warfare

Meer