Nieuwe beelden singleplayer Call of Duty: Infinite Warfare getoond

Call-of-Duty-Infinite-Warfare_6-WM-1200x668

Zoals te verwachten viel, is Call of Duty: Infinite Warfare aan bod gekomen tijdens Sony’s E3 persconferentie. Van de singleplayer is een gameplay demo getoond die draait om spectaculaire ruimtegevechten in een hoog tempo, precies zoals je van de franchise gewend bent. Of je je kan vinden in de ruimtelijke setting, is iets anders, maar bekijk daarvoor vooral de onderstaande video.

Call of Duty: Infinite Warfare is vanaf 4 november verkrijgbaar op de PS4, Xbox One en PC.

Trailer

  1. 213.46.18.xxx's avatar

    My god dit ziet er echt niet uit.

    0
  2. 109.236.80..xxx's avatar

    );-Wauw! Eerlijk?! Ik snap dat je liever had gehad dat COD een andere richting op zou gaan maar wees toch niet zo’n hater zeg!
    Game ziet er vet uit:-)

    0
  3. 109.236.80..xxx's avatar

    Ahahaha, Adios Call of Duty. Het is over! Triest spel zeg jeetje. Moet er bijna van janken.

    0
  4. 52.91.5..xxx's avatar

    Wat kunnen mensen haten op cod zeg niet te geloven gwn. Als je er niet meer van houd okee, maar zeggen dat het er totaal niet uitziet dat is gwn haten.

    0
  5. 82.168.7.xxx's avatar

    Kunnen ze dit geen space ship simulator noemen!

    0
  6. 78.20.23..xxx's avatar

    @109.236.80..xxx: mss met de titel destiny of halo 😉

    0
  7. User  avatar
    487 XP

    Tja wat moet ik hier nou van zeggen. Vind dit toch wel een flinke afknapper..

    0
  8. 84.86.229..xxx's avatar

    R.I.P

    0
  9. 84.86.229..xxx's avatar

    Star ship poeperts*

    0
  10. User  avatar
    2442 XP

    Ik moet zeggen als je dit vergelijkt met BF1 dan valt dit toch wel erg tegen. Wel leuk bedacht dat ruimte soldaatje spelen, maar het spreekt mij totaal niet aan. Als ik zoiets wil dan ga ik wel SW BF spelen. Ook heel origineel die grappling hooks.. Volgens mij nemen ze Battlefield niet meer voor hun “ideeën” maar Titanfall. Ruimte gevechten in de multiplayer lijkt me ook niet lekker werken..

    0
  11. 80.57.66.xxx's avatar

    RIP BATTLEFIELD1

    0
  12. User  avatar
    1299 XP

    Ik koop al jaren geen COD meer, maar vind dit er juist erg gaaf uitzien. Begrijp niet waarom deze game zoveel flack krijgt.

    0
  13. 212.178.150.xxx's avatar

    Verkeerde filmpje volgens mij, dit is toch Star Wars?

    0
  14. 82.73.164.xxx's avatar

    @212.178.150.xxx: slechte grap!

    0
  15. 144.76.14.xxx's avatar

    Titanfall ziet er 10x beter uit dan deze shit.
    Wat een crap engine heeft cod toch.

    0
  16. 62.72.193..xxx's avatar

    Vind het er niet mooi uit zien

    0
  17. 77.250.177..xxx's avatar

    Iedereen zeurt over dat cod haten, maar dat mag nu ook wel is ik speel al sinds cod 4 na advenced warfare woude we geen future meer oke bo3 was al begonne met maken dus oke. Maar dit is nog verder in de future jonge wtf!!

    0
  18. 84.85.163..xxx's avatar

    COD MW ziet er gruwelijk uit!!!!!!!!!!

    0
  19. 31.151.120.xxx's avatar

    Instant buy!

    0
  20. User  avatar
    1784 XP

    @A Gamer:
    Nee, ik begrijp dat eerlijk gezegd ook totaal niet! Dit ziet er eigenlijk best wel goed uit en lijkt totaal niet meer op normale COD games! Dat lijkt me juist goed!

    De straks had ik gelezen dat veel mensen heel enthousiast waren tijdens de press conference, totdat ze merkten dat het COD was! Dat vind ik dus zo iets raars, alleen maar haten op de naam…

    0
  21. 145.129.156.xxx's avatar

    @Aenea: ja omdat het nazi’s zijn iedereen wil MW maar dan moet je deze troep ook kopen.
    Vind je het gek dat mensen zo reageren

    0
  22. User  avatar
    1784 XP

    @145.129.156.xxx:
    Mooi verhaal

    0
  23. 84.26.252..xxx's avatar

    Idd! Goed argument man! Jij wil graag 2 games voor de prijs van 1. Nou dat wil ik ook wel:-) Nazi’s zijn het voor het mij laten betalen voor een spelletje. Vuile hondekoppen!!!

    0
  24. User  avatar
    17 XP

    Na de missie te hebben gezien moet ik zeggen dat het spel er verzorgd uitziet. Het punt van kritiek is dat de naam Call of Duty hieraan vastzit. Deze setting past niet bij COD. Was dit een geheel nieuwe IP geweest dan zou ik een stuk positiever zijn.

    0
  25. User  avatar
    1708 XP

    Ik ben absoluut geen hater, integendeel, ik heb tot nu toe alle COD’s met plezier gespeeld (muv ghosts). Maar dit ziet er echt slecht uit, ik ben bang dat deze zwaar gaat floppen en dat ze dat al door hebben en daarom met de remaster komen van cod4. Infinity ward is gewoon een slechte studio geworden, de creatievelingen van de succesjaren van IW zitten nu bij Respawn. Grote kans dat deze game gaat mislukken, zeker met zulke concurrentie dit jaar.

    0

Meer Call of Duty: Infinite Warfare

Meer