Bekijk hier om 19:00 uur live de PlayStation Experience persconferentie

29675653140_2148571bd3_o

Vanavond om 19:00 uur is de allerlaatste persconferentie van het jaar, die gehouden wordt tijdens het jaarlijks terugkerende PlayStation Experience evenement van Sony. Op dit evenement nodigt Sony PlayStation fans uit op haar eigen beurs om de nieuwste games te checken en te spelen, alsook de games die pas volgend jaar uitkomen.

Het evenement vindt ook dit jaar weer plaats in de Verenigde Staten, Anaheim in Californië om precies te zijn. Nu zijn er wel plannen om het evenement ooit eens naar Europa te brengen, maar echt concreet is dit nog niet.

Om 19:00 uur, Benelux tijd, begint de openingsshow van PlayStation Experience. Hier kunnen we enkele nieuwe aankondigingen verwachten, zoals Marvel vs. Capcom 4 en misschien zelfs wel The Last of Us 2. Wij zitten uiteraard klaar om het evenement uitgebreid te coveren op PSX-Sense, maar wil je zelf live meekijken, dan kan dat via de stream hieronder.

Bekijk live video van PlayStation op www.twitch.tv

  1. User  avatar
    527 XP

    ik hoop echt op een The Last Of Us 2

    0
  2. User  avatar
    559 XP

    Leuke verrassing die DLC van U4, dat zag haast niemand aankomen vlak voor de conferentie.

    0
  3. 94.214.170.xxx's avatar

    Singleplayer DLC van Uncharted aangekondigd : uncharted the lost legacy. Chloe is de hoofdrolspeler.

    0
  4. 94.214.170.xxx's avatar

    Nieuwe Wipeout

    0
  5. 94.214.170.xxx's avatar

    Tot nu toe veel dlc en remasters. Afgezien van uncharted dlc nog niet iets indrukwekkends gezien.

    0
  6. User  avatar
    7143 XP

    wat voor een afsluiter man The Last of Us 2 dam daar ben ik zo blij mee top sony

    0
  7. 178.85.151.xxx's avatar

    Lekker showtje met Last of Us 2 als klapper. Genoeg over voor e3 volgend jaar…….Red Dead, nieuwe van Sucker Punch…..goed verdeeld. Knack 2 was copy paste van deel 1. Crash Bandicoot, yeah !

    0
  8. 83.87.173.xxx's avatar

    Ik hoop nog steeds op een nieuwe Resistance, man en dan single player op 4K. Ik word al gek als ik er aan denk.

    0