The Last of Us 2 aankondiging komt sneller dan we denken, aldus insider

last-of-us-two

De komst van The Last of Us 2 kun je zien als een bekend geheim, Naughty Dog praat er niet over, maar we weten allemaal dat de game eraan komt. Alhoewel, men versprak zich bij Naughty Dog wel een keer, toen men The Last of Us het eerste deel noemde. Er kan immers geen eerste zijn als er niet ook een tweede is. Nu Uncharted 4: A Thief’s End is uitgekomen, verwachten we natuurlijk allemaal snel een aankondiging rondom een tweede The Last of Us. We weten dat Naughty Dog werkt aan singleplayer downloadbare content voor Uncharted 4, maar het is aannemelijk dat de rest van het team ook werkt aan een nieuwe game.

Shinobi602, die bekend staat om het lekken van informatie omtrent nieuwe games en aankondigingen, heeft nu een opvallende uitspraak gedaan. Hij voorspelde al eerder de setting van de nieuwe God of War, de gedeeltelijke E3 line-up van Bethesda, alsook features van firmware 4.00 en de aankondiging van de nieuwe Battlefield. Zijn lijst met correcte voorspellingen is dus lang en dus nemen we zijn laatste reactie ook redelijk serieus.

Op het NeoGAF forum geeft hij namelijk aan dat een aankondiging van The Last of Us 2 mogelijk dichterbij is dan we denken. Met The Game Awards en PlayStation Experience deze week in het vooruitzicht, kan deze voorspelling dan ook zomaar weer eens gaan uitkomen. Wij zitten in ieder geval met smart te wachten op wat Sony gaat doen deze week en dan met name tijdens de PlayStation Experience showcase op 3 december, wat is immers nu beter dan een persconferentie openen met The Last of Us 2?

neogaf4

  1. User  avatar
    109 XP

    Te mooi om waar te zijn ze zullen wel komen met lelijke Indie’s die niemand wilt spelen.
    Laat PlayStation ook kijken naar welke spellen ze op de ps4 verkopen heb nu het gevoel dat elke nerd een spel op PlayStation kan verkopen.

    0
  2. User  avatar
    1314 XP

    Choo chooo.. I’m already onboard..
    All aboard… the hype train

    0
  3. User  avatar
    220 XP

    Ik moet eerst 1 nog eens spelen. Laatst gekocht voor een tientje maar nog niet aan toegekomen.

    0
  4. User  avatar
    7143 XP

    laat maar komen daar kijk ik naar uit eerste was een top game

    0
  5. 89.205.227..xxx's avatar

    Wanneer komt deel 1 nou eens in de store afgeprijsd?

    0
  6. 109.133.35..xxx's avatar

    @89.205.227..xxx: is al een paar keer met korting iin de store geweest op ps4.
    Ik heb em enkele maanden geleden gekocht voor 19,99 met dlc bij.
    Mooi prijs dacht ik toen.

    0
  7. 84.199.19.xxx's avatar

    De eerste was echt prachtig qua sfeer en verhaal. Ik heb de game leren testen met de PS Now testen en onlangs was de remasterd in sale. Deze winter maak ik er zeker eens tijd voor om deze te herspelen 🙂

    0
  8. User  avatar
    767 XP

    @84.199.19.xxx: als je een pro in huis hebt ook zeker doen. Want dan is hij echt zalig. Niet dat hij ervoor niet was maar met de pro upgrade is hij bangelijk.

    0
  9. 62.140.132.xxx's avatar

    Laat maar komen

    0
  10. 82.145.221..xxx's avatar

    The last of US was voor mij de reden om naast mijn 360 een ps3 aan te schaffen. Mooie game maar achteraf was het niet de aanschaf van een console waard.

    0
  11. 2a02:1810:342c:db00:8185:6b82:2e17:3.xxx's avatar

    The Last of Us

    Beste game ooit gemaakt en zal voor eeuwig en altijd op mijn eerste plek blijven staan.

    Laat nr 2 van dit topspel maar komen.

    0
  12. User  avatar
    408 XP

    Deel 1 was super dus de verwachtingen liggen dan ook heel hoog bij een vervolg. Maken ze het waar dan wordt het wederom de beste game ooit 😉 🙂

    0
  13. User  avatar
    1265 XP

    Misschien noemden ze de originele ‘The Last of Us’ bewust het eerste deel, om zo de hype op te laaien? 😉

    0
  14. 143.179.74..xxx's avatar

    Hij geeft aan dat diegene “misschien” niet zo lang hoeft te wachten, niet echt een gedurfde uitspraak waarbij “niet zo lang” ook nog eens niet meetbaar en relatief is

    0
  15. 92.110.15..xxx's avatar

    @Linkie3: Je moet je schamen.

    0
  16. 89.248.134.xxx's avatar

    Ik ben geloof ik een van de weinige maar snap niet waarom iedereen zo hyped is rondom TLOU, vond het weinig bijzonder en met hele irritante AI die continue voor je voeten liep en doorgangen blokkeerde,

    0
  17. 89.248.134.xxx's avatar

    @2a02:1810:342c:db00:8185:6b82:2e17:3.xxx:
    Ben oprecht benieuwd waarom je dit vind, vond er zelf namelijk niet zoveel aan, dus vraag me echt af of ik iets gemist heb

    0
  18. 62.207.158..xxx's avatar

    @89.248.134.xxx:
    Ligt toch echt aan jou, verhaallijn is bijzonder uniek, de settings was tof en de characters waren top op elkaar afgestemd.
    Je bent denk ik idd een van de weinige die de game weinig aan vond.

    0
  19. User  avatar
    717 XP

    Zou sterven als het niet waar is.

    0

Meer The Last of Us

Meer