Call of Duty: Infinite Warfare – Rave in the Redwoods toont zich in nieuwe trailer


Op 31 januari verschijnt het Sabotage uitbreidingspakket voor Call of Duty: Infinite Warfare. Deze uitbreiding zal vier nieuwe multiplayer maps naar de game brengen alsook een nieuwe Zombie campagne. Die laatste is nu van een trailer voorzien die goed de sfeer van het geheel toont. Check de trailer hieronder zeker even, het is de moeite waard.

“After escaping the terrifying Zombies in Spaceland, our heroes are transported to an abandoned campground… the perfect site for Willard Wyler’s next horror masterpiece. Set in the ‘90s, the four actors find themselves in brand new roles, along with some fresh new threads. Together, they’ll team up to take on endless hordes of raver zombies and the mysterious Slasher, who’s on the prowl to add more “trophies” to his collection. With the help of some brutal new weapons, our heroes just might be able to put an end to the madness in the Redwoods.”

  1. User  avatar
    2442 XP

    Van Nazi zombies naar Raving Zombies.. Zegt wat over het pad dat CoD blijft bewandelen XD.

    0
  2. User  avatar
    265 XP

    Ik zei gin fanaat van CoD, maar alé ’t is plezant voor de fans.

    0
  3. 188.206.101..xxx's avatar

    @peyj: nazi zombies is da andere maker

    0
  4. User  avatar
    1521 XP

    @peyj: Ga jij maar eerst je huiswerk doen vooordat je zulke uitspraken maakt.

    0
  5. User  avatar
    1521 XP

    Naast dat ik alleen de zombie-setting van de devolping studio (Treyarch) tof vindt.
    Vindt ik dit er wel lachen uitzien! Maar zal in mijn ogen de geniale Treyarch zombies nooit over treffen.

    0
  6. User  avatar
    10599 XP

    @peyj: Het is dood, alleen community wilt niet toegeven….

    0
  7. User  avatar
    10599 XP

    @84.30.88.xxx: Nou wat een feest…

    0
  8. 2a02:1810:342c:db00:c1b4:32fb:0a79:2.xxx's avatar

    @stefan52a: zoek een leven

    0
  9. User  avatar
    10599 XP

    @2a02:1810:342c:db00:c1b4:32fb:0a79:2.xxx: Ik heb er nog een. Kinders die dit spelen met zombies die dansen, dansen ja! Zombies die dansen…. Sinds wanneer willen ze dansen? Dacht ze wouden hersens? Maar bij CoD blijkbaar niet… Die kinderen hebben geen leven.

    0
  10. User  avatar
    2442 XP

    @TreyarchRockzz: @188.206.101..xxx: Ongeacht de maker ze brengen het toch uit onder de CoD naam? Dus alleen omdat Treyarch het wel goed doet, betekent dat deze onzin niet onder CoD valt. Ik geef nergens aan dat Treyarch een slecht pad bewandelt, maar CoD. Dus als je als fanboy aangesproken voelt, reageer dan niet. We zullen wel zien waar Treyarch mee gaat komen straks, maar zij hebben de Nazi zombies ook al voor een deel achter hen gelaten, die rare monsters uit BOIII sloegen ook nergens op. Geef mij maar de old school Nazi Zombie maps.

    0
  11. 2a02:1810:342c:db00:c838:e5ad:df19:0.xxx's avatar

    @stefan52a: hey peuter, u zo druk maken in een spelletje dat u duidelijk niet interesseert is hilarisch.

    Zoek gewoon een leven.

    0
  12. User  avatar
    10599 XP

    @2a02:1810:342c:db00:c838:e5ad:df19:0.xxx: Eerst peuter? Dan ‘u’? U klinkt alsof ik oud ben, volgens mij beetje verward. Hij is ‘Infinty (ver)ward.

    0
  13. User  avatar
    1521 XP

    @peyj: Heeft helemaal niks te maken met fanboyisme.
    In mijn ogen was je onduidelijk erover:)

    0
  14. User  avatar
    1521 XP

    @stefan52a: ja Belgen hè met een u’s

    0
  15. 2a02:1810:342c:db00:c838:e5ad:df19:0.xxx's avatar

    @stefan52a: ja u bent gewoon een simpele U

    0
  16. User  avatar
    10599 XP

    @2a02:1810:342c:db00:c838:e5ad:df19:0.xxx: TreyarchRockzz maakt je gewoon meteen uit voor Belg. Nu voel je je toch niet gebelgd? 😛

    0
  17. User  avatar
    10599 XP
    0
  18. 213.119.186.xxx's avatar

    @stefan52a: uitmaken voor belg ?

    Wie denk je da jij bent ?

    Ne simpele hollander, serieus gast ben je achterlijk ofwa.

    0
  19. User  avatar
    10599 XP

    @213.119.186.xxx: Ik achterlijk? No man. CoD spelers wel 😛

    0
  20. 2a02:1810:342c:db00:c838:e5ad:df19:0.xxx's avatar

    @stefan52a: jongetje toch

    0
  21. 77.173.137.xxx's avatar

    @stefan52a: je hebt gelijk!

    0
  22. User  avatar
    10599 XP
    0
  23. User  avatar
    10599 XP

    @77.173.137.xxx: Ik heb altijd gelijk, daarom ga je nog steeds met me om. 😛

    0

Meer Call of Duty: Infinite Warfare

Meer