Ghost Recon: Wildlands zit er aan te komen en Ubisoft organiseert voor de release een community evenement waarvoor we vijf mensen mogen uitnodigen. Via deze actie geven we vijf keer een set van twee kaarten voor dit evenement weg, zodat je een vriend of vriendin mee kan nemen.
Het community evenement zal plaatsvinden op 6 maart aanstaande in de Vue bioscoop te Eindhoven. Dit van 19:00 tot 21:30 uur, de inloop is trouwens vanaf 18:30 uur. De game spelen staat natuurlijk centraal op dit evenement, maar Ubisoft kennende zullen er ook goodies aanwezig zijn en het belooft vooral een gezellige boel te worden.
Wil jij naar dit evenement met een vriend of vriendin? Stuur ons dan een mailtje waarin je aangeeft hier graag bij aanwezig te zijn. Wees wel snel, want donderdagmiddag zullen we de namen doorgeven aan Ubisoft, zodat zij het verder kunnen afhandelen.
Gebruik als onderwerp voor het mailtje 'Ghost Recon: Wildlands'
Geef duidelijk je inzending aan.
Zet in de mail tevens je nickname.
Je dient een PlaySense account te hebben om deel te kunnen nemen. Heb je deze niet? Dan kan je er hier één aanmaken. Het is niet toegestaan om hints, tips of andere directe aanwijzingen naar het eventuele antwoord op de prijsvraag hieronder te plaatsen. Meerdere inzendingen vanaf één e-mailadres zijn niet toegestaan en bij het vermoeden van fraude komt de inzending te vervallen.
Over de uitslag van de prijsvraag wordt niet gecorrespondeerd en de prijsvraag is enkel toegankelijk voor PlaySense leden in de Benelux. Medewerkers van PlaySense en Ubisoft zijn uitgesloten van deelname. De prijsvraag loopt tot en met 2 maart om 15:00 uur. PlaySense behoudt zich het recht om een prijsvraag voortijdig te veranderen. Spel- en typfouten zijn voorbehouden. De prijsvraag wordt mede mogelijk gemaakt door Ubisoft.
89.99.98..xxx
Bèta even gespeeld…ziet er leuk uit…maar het kan me gewoon totaal niet boeiend. Niet spannend niks.
Ik laat hem aan me voorbij gaan aangezien er geen normale MP inzit
0
0
195.240.62.xxx
Ik was wel onder de indruk van de Bèta van dit spel. Allereerst is het grafisch dik in orde, wat van belang is bij dit soort spellen. Een mooi alternatief voor mensen die niet zitten te wachten op alweer een arcade knaller als COD. Alleen is hij goed te spelen, maar het word pas echt leuk in de co-op modus. Alle missies zijn bijna zonder limieten op je eigen manier uit te spelen. Ik ga hem halen in Maart.
0
0
2a02:a440:919b:0001:d8b3:940f:5317:4.xxx
verkeerde spel wil horizon zero dawn op groot scherm spelen
De inmiddels welbekende ‘Deal van de Week’ is een poosje afwezig geweest in de PlayStation Store. Er waren wel talloze andere aanbiedingen, waardoor het waarschijnlijk niet nodig was om ook nog een speciale deal uit te lichten....
Fans van de Ghost Recon-serie zullen ongetwijfeld al uitkijken naar 4 oktober, want dat is de dag waarop Ghost Recon: Breakpoint verschijnt. Ubisoft is natuurlijk druk bezig met dit aankomende deel, maar de ontwikkelaar heeft nu nog één la...
Afgelopen zaterdag kwamen wij met het bericht dat Ubisoft een nieuwe Tom Clancy onthulling aan het teasen was in Ghost Recon: Wildlands.
Ubisoft heeft daar nu opvolging aan gegeven en roept voor aankomende donderdag, 9 mei, alle Ghosts bij...
Nog niet zo lang geleden werd Ghost Recon: Wildlands voorzien van nieuwe content. In Operation Oracle kunnen spelers sinds gisteren aan de slag met twee gratis missies. Cole. D Walker wordt gespeeld door Jon Bernthal en hij zal je helpen t...
Twee jaar geleden bracht Ubisoft Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands uit en sindsdien heeft de Franse studio annex uitgever niet stilgezeten. Zo zijn de verhalende uitbreidingen ‘Narco Road’ en ‘Fallen Ghosts’ ...
Ghost Recon: Wildlands krijgt nog steeds uitstekende ondersteuning van Ubisoft en morgen zal nieuwe informatie bekendgemaakt worden over wat er binnenkort aan komt voor de game. Dat blijkt uit een teaser die via Twitter online werd gezet.
...
Bèta even gespeeld…ziet er leuk uit…maar het kan me gewoon totaal niet boeiend. Niet spannend niks.
@89.99.98..xxx: duh als he echt alle content wilt om spannend te maken moet je de dure versie nemen gold (ripoff) edition.
Nee dank je!
Ik laat hem aan me voorbij gaan aangezien er geen normale MP inzit
Ik was wel onder de indruk van de Bèta van dit spel. Allereerst is het grafisch dik in orde, wat van belang is bij dit soort spellen. Een mooi alternatief voor mensen die niet zitten te wachten op alweer een arcade knaller als COD. Alleen is hij goed te spelen, maar het word pas echt leuk in de co-op modus. Alle missies zijn bijna zonder limieten op je eigen manier uit te spelen. Ik ga hem halen in Maart.
verkeerde spel wil horizon zero dawn op groot scherm spelen
Uiteindelijk blijven dit soort open world spellen een slap aftreksel van GTA.
Waarom weer helemaal in Eindhoven? Een locatie dat wat meer centraal ligt was handiger geweest. Anders had ik zeker meegedaan.
Succes liefhebbers.
Bestaan er dan ook kleine bioscoopschermen?
Good game!!
@rafc1880: Moet je eens naar Pathé Rembrandt in Utrecht haha. Sfeervolle bios wel, kom er nog vaak met plezier.