Eind juli kondigden Focus Home Interactive en Dontnod Entertainment aan dat er aan twee nieuwe modi voor Vampyr gewerkt werd, elk met een nieuwe moeilijkheidsgraad. De Story-modus laat spelers vooral van het verhaal genieten en is qua combat minder uitdagend. De Hard-modus biedt spelers juist moeilijke combat. Focus Home Interactive heeft nu onthuld wanneer de twee moeilijkheidsgraden aan het spel worden toegevoegd.
De Story-modus en Hard-modus worden aanstaande woensdag, op 26 september dus, door middel van een update beschikbaar gesteld. Naast het toevoegen van deze twee moeilijkheidsgraden, brengt de update ook nog enkele fixes met zich mee. Check de changelog hieronder.
New Features:
- Introduced New Difficulty Modes (Story Mode and Hard Mode)
Fixes:
- An issue where the key to Morgue was missing has been fixed (Mission 21)
- Fixed an issue where there was a wall missing collisions in Aloysius’ mansion
- Fixed an issue that would occur with two-handed weapon skills
- Fixed an issue with Simplified Chinese achievements appearing in English
- Various other fixes
Ik hoop dat de game het goed heeft gedaan het was toch zeker een vermakelijke game. 😀
Is dit nou een survival horror, RPG of iets combatdriven?
De game viel redelijk mee maar deze update komt veel te laat plus waar blijft die new game plus update veel mensen laten deze game daarom liggen want je moet redelijk veel verzamelen en als je een 2de keer de game wil rond lopen moet je terug alles zoeken klopt gewoon niet jammer . Ik ben blij dat ik mijn game heb platina gespeeld en goede raar aan de mensen die de game willen spelen zet de voor laatste chapter op een usb dan kun je de twee eindes spelen en voor de verzamelstukken terug gaan .
@77.174.26..xxx: ik zou zeggen een indie rpg. Ook al Is de rpg elementen wel ver te zoeken….
Van de studio die “life is strange” heeft gemaakt.