Nieuwe trailer The Division 2 vergelijkt in-game Washington D.C. met de echte wereld

The Division 2 ligt vanaf vandaag voor iedereen in de rekken, tenzij je uiteraard een premium editie van de game hebt aangeschaft en al sinds dinsdag van de game aan het genieten bent. Terwijl de eerste The Division zich in New York afspeelde, hebben de makers als decor deze keer gekozen voor een chaotische en meer vernielde versie van de Amerikaanse hoofdstad, Washington D.C.

De versie van de stad die in de game wordt weergegeven, werd door uitgebreid onderzoek zoveel mogelijk gespiegeld aan het Washington D.C. dat je in de echte wereld kan bezoeken. Bekende monumenten, zoals de ‘Lincoln Memorial’ en het ‘Washington Monument’ kunnen zo bijvoorbeeld deel uitmaken van je virtuele citytrip. Dit om een erg meeslepende en realistische spelervaring bij de speler op te roepen.

Om meer details te krijgen over hoe de makers en artiesten van de game deze zware klus hebben aangepakt, verwijzen we je graag door naar de onderstaande video:

  1. User  avatar
    45 XP

    Zin in! Lig achter de deur te wachten tot die geleverd word!

    0
  2. User  avatar
    1976 XP

    Ik wacht mooi koop deze vandaag nog niet. Eerst maar eens afwachten hoe mij vrienden deze game gaan vinden en zelf mee kijken met drank erbij. Ik ga van mijn wkd genieten. 🙂

    0
  3. User  avatar
    4884 XP

    Is onderweg straks ermee beginnen!

    0
  4. 188.207.211..xxx's avatar

    Is niet onderweg straks lekker Netflix kijken!!!

    0
  5. User  avatar
    346 XP

    @Ghost_killer: sowieso een goed idee Ghost. Ja ik kan mijzelf moeilijk bedwingen met wachten maar ik ga het proberen.

    0
  6. User  avatar
    619 XP

    Ik vind het niet echt de fun verhogen dat het op een bestaande stad lijkt.

    0
  7. 188.207.105..xxx's avatar

    Ik heb het nu 2 dagen gespeeld, zo’n 4 uur per dag en ik ben echt enthousiast over deze game. Speelt lekker weg 🙂 eindelijk een game die af is.

    0
  8. User  avatar
    45 XP

    @20style [20]: via PostNL? Bij mij geeft ie aan dat ie nog bij PostNL is nog niet onderweg…

    0
  9. User  avatar
    4884 XP

    @Dutch86: ja PostNL. Geen zorgen meestal zijn die interacties later. Soms is het al afgeleverd en dan zegt status post nl is onderweg lol. Meestal komt die in de middag bij mij. Khoop dat die van jou ook zo snel mogelijk komt! Waar heb je besteld bol.com?

    0
  10. User  avatar
    45 XP

    @20style [20]: nee bij nedgame sinds de lokale intertoys niet meer kan leveren, ja kan ook niet wachten “thuiswerkdag” ingelast dus laat maar komen. PostNL is hier meestal ook begin van de middag..

    0
  11. User  avatar
    45 XP

    @20style [20]: nou nog mooier, zou door de brievenbus gegooid zijn on 11:06. Maar ligt niks. Na bellen word gezegd ja kan, kan morgen of overmorgen (maandag) nog door de bus gegooid worden..

    0
  12. User  avatar
    4884 XP

    @Dutch86: oh nee man dat is echt klote, heb het rond 13 u ontvangen nu aan het installeren. Hopelijk komt het straks of ten laatste morgen. Of anders is heel je weekend om zeep :(. Ik had het ook voor met dmc 5 had het besteld op een donderdag en kreeg het pas dinsdag. Had anthem moeten bestellen om me bezig te houden en nu is division 2 er, heb bijna geen tijd voor dmc 5 lol

    0
  13. User  avatar
    45 XP

    @20style [20]: dmc ff tussendoor, heb gelezen als je een beetje je best doet met 10 tot 15 uur ben je er door. Ach geeft me nog even tijd om metro af te maken. Maar wel zuur had me er goed op verheugd, hoe lang duurt de install bij jou met de day 1 patch?

    0
  14. User  avatar
    45 XP

    @20style [20]: binnen! Nu aan het installeren nog paar minuten resterend van de 45gb van de disc. Dan nog ff de update als het goed is.

    0
  15. User  avatar
    4884 XP

    @Dutch86: nice kben blij voor u, maar jammer genoeg is er nu een onderhoud was juist goe bezig 🙁

    0
  16. User  avatar
    45 XP

    @20style [20]: ja was ik indd ff vergeten van deel 1 hoe vervelend die Maintenance was!

    0

Meer Tom Clancy's: The Division 2

Meer