RAGE 2 krijgt eerste lading updates in juni

De RAGE 2-community is intussen al enkele weken volop aan het genieten van de game en uitgever Bethesda is tegelijk bezig geweest met de game nog beter te maken dan die nu al is, gebaseerd op de gekregen feedback. In een officiële post van Bethesda werd nu aangekondigd dat een eerste lading updates voor de maand juni op de planning staat. Wij zetten de voorlopig geplande updates even op een rijtje:

  • Audio fixes, such as NPC audio dips
  • Menu optimizations (reduction in latency)
  • Several crash fixes
  • Racing bug issues, including finishing in 1st place but receiving 2nd place (how rude!)
  • Reducing the amount of Wasteland Wizard locations (from 15 to 3!)
  • A dialog prompt issue with Kvasir
  • Mouse acceleration/smoothing options
  • New AMD sharpness algorithm for all platforms (to address “blurry” complaints)
  • Nicholas Raine armor fix

Bethesda benadrukt ook dat het RAGE 2-team zich niet enkel bezighoudt met het verdelgen van bugs, maar ook aan het nadenken is over toekomstige nieuwe content. Meer bepaald zal er tijdens de Bethesda-showcase op de E3 (10 juni om 2:30 uur in de Benelux) meer info hierover gegeven worden.

  1. User  avatar
    4884 XP

    Ga even wachten met verder spelen dan want ik vind het te blurry. Wel zalige gameplay, maar heb wel meer genoten van rage 1

    0
  2. 92.108.244.xxx's avatar

    Ik wacht even met kopen tot er een aantal updates zijn geweest. Het lijkt me een leuke game, al waren de reviews gemiddeld. Hoe is jullie ervaring? Kopen of laten liggen?

    0
  3. 143.177.128.xxx's avatar

    @92.108.244.xxx:
    Ik laat ‘m persoonlijk liggen tot de prijs minimaal is gehalveerd, een storyline van amper 10-12 uur is mij geen volle prijs waard.

    Mvg

    0
  4. User  avatar
    166 XP

    Iemand die een gebruikersreview wil achterlaten voor dit spel?

    0
  5. User  avatar
    3157 XP

    Ik speel de game af en toe een uurtje…..als ik langer speel word ik helaas misselijk.
    Kan niet goed tegen draaiende beelden, maar vind de game absoluut geweldig.
    Wat een heerlijke gameplay zeg.

    0
  6. 2001:1c00:b0a:a00:2c2d:3922:3a19:b.xxx's avatar

    Ik vind het egt wel een vette game de gameplay is vet voertuigen sturen wel een beetje raar en het is ook niet altijd het mooiste spel ik speel op pc en de standaard key binds waren waardeloos maar met wat nieuwe keybinds speelt de game lekker

    0
  7. 84.106.114..xxx's avatar

    @Melvin: heb precies hetzelfde. Heb ik nooit bij games, maar bij deze wel.
    Ik vind het wel een aardige game. Is nogal herhalend qua handopsteken en ik ben er snel op uitgekeken. Uitgespeeld en van Mn had gesjoeld. Was de 69 euro niet waard, ik zou lekker wachten tot die flink is afgeprijsd

    0
  8. 80.115.16.xxx's avatar

    Erg toffe game. Vette gameplay, dikke gunplay, maar helaas erg blurry graphics. Geen spijt van mijn aankoop, maar ben wel blij dat die blurry graphics op de lijst staan om te patchen

    0
  9. 80.61.77..xxx's avatar

    Heb je max mad gespeeld weet je precies wat je kan verwa8ten

    0
  10. 80.61.77..xxx's avatar

    Lol mad max

    0
  11. 85.150.50..xxx's avatar

    Rage 2…..FF wennen mrrrrrrr verder super vet.Gr.Vamp-Cats

    0

Meer RAGE 2

Meer

DLC Special: RAGE 2: Rise of the Ghosts

DLC Special: RAGE 2: Rise of the Ghosts – Het is fijn om weer in RAGE 2 te zijn! De eerste uitbreiding voor de game is eindelijk uit en dat is een prima smoes om weer achter de psychopaten aan te hollen. De uitbreiding gaat door het ...