Met de komst van de PlayStation 4 Pro en de Xbox One X begonnen ontwikkelaars games aan te bieden met verschillende performance opties. Capcom geeft met Devil May Cry 5: Special Edition spelers ook deze keuzes en dat zijn er meer dan je gewend bent.
Meestal heb je twee en heel soms drie manieren waarop je een game kunt beleven. In de verbeterde versie van Devil May Cry 5 heb je er maar liefst vier. Deze zijn als volgt:
- 4K, 30fps, MET ray tracing
- 1080p, 60fps, MET ray tracing
- 4K, 60fps, ZONDER ray tracing
- Tot 120fps, ZONDER ray tracing (de resolutie is niet gegeven)
Het ziet er naar uit dat Capcom alle mogelijke keuzes afvinkt, dus er is voor een ieder wat wils. Hopelijk letten andere ontwikkelaars goed op en nemen zij deze opties ook op in hun aankomende titels.
Ik las gisteren dat de 120 fps optie een resolutie van 1080p heeft. Klinkt logisch
4k 60 fps meer als tevreden.
1440p lijkt niet zo populair voor consoles. Jammer.
4K, 60fps, ZONDER ray tracing. Ray tracing heb ik geen interesse in.
@Anoniem-6750: oh ik wel als ik dit zie: https://youtu.be/J50dJmxXaL0
Ray tracing vreet GPU. Dat heb ik ook met mijn 2080ti. Vind het behoorlijk netjes dat je 1080p 60FPS hebt met Raytracing
1080p 60 FPS met ray tracing. Damn, als dit de trend wordt bij elke game. Dan hoor je mij niet klagen.
Hey daar is PSX sense met hun zoveelste copy paste bericht van Push Square