Eerste afbeelding van de nieuwe Warner Bros. fighting game Multiversus gelekt


Warner Bros. zou momenteel aan een nieuwe fighting game werken met daarin diverse personages uit allerlei franchises, die het tegen elkaar zullen opnemen. Dit onder de noemer ‘Multiversus’, zo bleek eerder deze week uit een gerucht dat op het web opdook. Dat gerucht wordt nu kracht bijgezet, aangezien er een eerste afbeelding is gelekt.

Op Twitter heeft @HungryXbox, die er eerder al naar hintte, een afbeelding van het roster gedeeld. Daarop staan diverse personages afgebeeld en opvallend is dat die afbeelding weer offline is vanwege een auteursrechtenclaim. Dat impliceert – mits Warner Bros. erachter zit – dat het lek inderdaad echt is.

Veel zin heeft het niet, want anderen hebben de afbeelding al opgeslagen en zodoende kan je die hieronder bekijken.

  1. Anoniem-2759's avatar

    Free to play game ofzo?

    0
  2. Anoniem-4782's avatar

    Scooby Doo vs Batman

    0
  3. User  avatar
    2208 XP

    Opzich Ben ik hier wel benieuwd naar maar also dit roster is (en deze leak klopt) en niks bij komt is het een hard pas

    0
  4. User  avatar
    10599 XP

    Wat is dit voor Space Jam achtig iets? Lol. Ik mis de Joker er nog bij. 😛

    0
  5. User  avatar
    767 XP

    @Anoniem-5476: niks anders te doen dan op ander mensen hun kap te zitten. Zielig ventje

    0
  6. User  avatar
    2208 XP

    @stefan52a: en als optionele pak the White knight
    Heb de comic nog niet gelezen maar staat wel in planning

    0
  7. Anoniem-9064's avatar

    Dit is echt heel dope.

    0
  8. Anoniem-4476's avatar

    @rafc1880: hij liegt toch niet?

    0
  9. User  avatar
    3157 XP

    Lijkt me wel wat hoor, ben benieuwd naar de eerste officiële trailers

    0
  10. User  avatar
    767 XP

    @Anoniem-4476: het is gewoon maar zeiken omdat ge het kunt op iemand he.
    Maakt da uit of die gast nu zo´n games speelt?
    Maar ja als ge jong en nu al geen leven hebt zijde in mijn ogen zielig ja…
    Bij deze een goei weekend gewenst.
    Grtjes van een ´kut belg´

    0
  11. User  avatar
    10599 XP

    @Frenchcorepower: ja die moet er ook in

    0
  12. Anoniem-8358's avatar

    Batman vs Tom&Jerry… Jerry wint 😀

    0
  13. User  avatar
    914 XP

    @Frenchcorepower:

    Met DLC / Season pass komt er vast meer.

    Mijn interesse is qua concept gewekt, alleen dat cartoony stijltje van deze screen trekt me dan weer totaal niet. Ben benieuwd welke kant op gaat.

    0
  14. User  avatar
    2208 XP

    @Esromeron: dat denk ik ook wel
    Ik vind juist die cartoony stijl wel wat hebben

    0
  15. User  avatar
    3568 XP

    Leuk maar ik zie nu al dlc season pass en kleine roster.

    0
  16. Anoniem-7566's avatar

    Rick verslaat iedereen. Wubba lubba dub dub!

    0
  17. User  avatar
    278 XP

    @rafc1880: 😀
    Sorry ik moest lachen bij je laatste zin groetjes van een “kut belg”
    Niet omdat je belg bent want ben ik zelf, maar omdat ik hier ook al zo eens afgesloten heb.

    Groetjes van ook een kut belg 😉

    0
  18. User  avatar
    767 XP

    @ShAmPi: jah, en wetende dat ik voor een nederlandse glaswas firma werk (het werk is wel in België) en nederlandse collega´s heb he. Haha
    Ach ja, begrijp gewoon niet waarom dat woordje er moet bijstaan

    0
  19. Anoniem-5937's avatar

    Shaggy FINISH HIM FATALITY !!!!!!!!!!

    0