FromSoftware heeft opnieuw een patch uitgebracht voor Elden Ring en dat is daarmee de tweede in een korte tijd. In onze review gaven we al aan dat we ons uitstekend vermaken met de game, maar er zijn uiteraard nog wat problemen die verholpen moeten worden. Deze nieuwe update is aan de kleine kant en verhelpt een aantal zeer specifieke issues.

Sommige spelers hadden namelijk last van een zogeheten ‘infinite deathloop’. Dit houdt in dat je als speler niet op een veilige plek kan spawnen wanneer je doodgaat en je dus constant het loodje legt, wat nu dus wordt aangepakt. Daarnaast is ook in PvP een probleem aangepakt, dat ervoor zorgde dat spelers op verkeerde plekken in de wereld konden verschijnen.

Hieronder kan je de korte patch notes van Elden Ring update 1.03.2 vinden.

  • Fixed a bug that sometimes prevented players from advancing NPC Nepheli Loux’s questline
  • Fixed a bug that causes the playable character to die when trying to descend from a spot near Bestial Sanctum
  • Fixed a bug that prevented Ash of War, Endure from taking effect
  • Fixed a bug in multiplayer that allowed players to teleport others to incorrect map coordinates